|
Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Hade ju tänktjag skullehänga med.... istället har jag haft en tung förkylning hela veckan å mår som skit just nu... värker i öron och hela skallen... Så det är nog ingen bra idé :eyespop:
Hoppas ni får as kul... :gsmile: |
|
|
| Aendy |
| Är det ingen som vet när de går upp? |
|
|
| Xplorer76 |
Halloj..... hoppas att träffa på lite folk ikväll.
Själv så har jag svart byxor och en Ministry of sound tröja...
Vi synes... |
|
|
| Aendy |
| BTW. Om någon mot förmodan skulle vilja hälsa på mig kan ni ju leta efter "2", och min spot är under "balkongen" gärna nära de gamla drickesfontänerna :) |
|
|
| Xplorer76 |
Airbase kör ca 24.00
Lange kör kl 01.00
Det är dom tider jag har... |
|
|
| lonne |
Tja, om ni vill säga hej så tveka inte...:D
Har på mig gröngrått linne och blågrå vindbrallor.Jag är lång, blond
och smal.
Solong... |
|
|
| -=Kotten=- |
kom precis hem....kom dit när lange spelade...måsste säga att det va lite halvdant....Michael Splint spela fan grymt sjysst ändå :)
Lite småirriterande att dom innan sa att dom skulle ha spriträttigheter....nått sånt såg man ju inte skymten av...
bara folköl som vanligt fanns ju....:rolleyes: |
|
|
| WhiteRussian |
Var fan helt jävla underbart, lätt det bästa jag varit på i Sverige.
Airbase var fan asbra, även Rotors Andreas var helt ok även om det var lite skum ordning på låtarna han spelade.
Kul att träffa Gaby, Lonne, och KoC också, :)
Trevliga människor, ;)
Jaja, nu ska jag duscha och sedan dö i min säng... |
|
|
| Endre |
jävla svin.... livet är fan orättvist! :mad:
horiga åldersgräns, jag ska visa alla mamma k**ll*re, ska erövra trance-scenen i sverige!! ARRRAHGHGg!hg!ohOIFJAE POMPÅDC
E
WÖDJGPOÅEWF
DA
CVWE¨F
!!!!!
:D j/k
hoppas ni hade kul ;)
|
|
|
| Aendy |
Jag tyckte lätt Tranceatlantic 2 var mycket bättre än trean. När jag kom körde Dj Andreas igång Labworks - Sunrise... och efter det gick han från klarhet till klarhet. Har lite ångest jag inte kom tidigare. För Airbase och Lange tyckte jag inte stack ut nämnvärt. Men jag skiter ju i mixteknik och är mest intresserad av låtvalet och på den fronten vann Andreas med hästlängder, tyckte de andra var rätt slätstrukna. Jag fick iaf gratis ögonlaseringrepp... jäla vad lasern gick varm.
Såg bara Gaby...
(Kan man hitta Dj Andreas playlists någonstans?) |
|
|
| AC. |
Jag kan då knappast hålla med vitryssen och säga att dert varit min bästa kväll i sverige, för mig var det inte mycket mera än en okej kväll ute på 'krogen'
Hade förväntat mig mycket mera smöriga låtar med massa vocals vilket så inte inträffa, dock varken till det bättre eller sämre.
Jag hörde inte så mycket av Andreas och split men jag tyckte nog Airbase var den som lirade bäst för kvällen.
Den ända jag såg och träffa var Gaby.
Lasern gick som sagt alldeles för varm som sagt... kändes som inget specielt efter ett tag. En sak som var riktigt bra var ljud nivån där, även om jag införskaffade mig ett par 5kr öronproppar. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by AC.
En sak som var riktigt bra var ljud nivån där, även om jag
införskaffade mig ett par 5kr öronproppar. |
I second that! Det verkar som folk äntligen börjat förstå att högre inte betyder bättre. Det är skönt att slippa öronpropparna och kunna höra alla nyanser av musiken utan att riskera tinnitus. Jag upplevde samma grej förra gången jag var på Dockan. |
|
|
|
|