|
Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet. (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| mega_pudas |
| quote: | Originally posted by Endre
jävla svin.... livet är fan orättvist! :mad:
horiga åldersgräns,
|
jo fyfan...bara för att dom säljer sprit..dom borde införa en ny grej och det e att om man e under 18 får man en stämpel i pannan plus en tröja där det står att man inte får köpa sprit :D ...men att man ändå får komma in på festen..man e ju ändå där för musiken och inte spriten
arghhH :whip:
skitbra o genomtänkt ide..eller hur ? |
|
|
| Dj P.A! |
Tack Sverige! Tack Stockholm! och tack Lange!! Äntligen
en kväll i Sverige med kvalite. Klart bästa hittils. Varför
kan inte detta U-land inom trance alltid ha kvällar som gårdagen? |
|
|
| lonne |
Grym kväll, Lange knäckte. Personligen är jag inte så förtjust i
de lite smörigare låtarna med vocals. Höjdpunkten var när han lira
Platic Boy-Silverbath, Push Vs Globe Tranceformation, Tranzy State of Mind
och avsluta med Hemmstock and Jennings-Mirage of Hope ( Lange Remix )
Jag håller med Vitryss, det här var det bästa trancemässigt jag sett
i Sverige...:D ......kul att träffa dig och Gaby också. |
|
|
| Vizay |
| kul å höra att det verkade va en bra kväll iaf....dock mindre kul å höra att dom inte ens tagit vara på spriträttigheterna å fortfarande är stenhårda på 18 :whip: :whip: |
|
|
| Kraith |
Andreas: Bra tempo, helt ok låtval
Airbase: Lite för segt tempo, några bra låtar
Lange: Samma sak här, lite för segt tempo, men en hel del bra låtar
Michael Splint: Bitvis bra tempo, men dåliga mixar heheh
Överlag tyckte jag det mer var musik man sitter hemma och softar till, inte schtompar på dansgolvet... Men men, bättre än en massa monotont progtjafs. :)
Jag har för mig att de har 18 i åldergräns även när de inte har sprittillstånd, eller? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag tycker överlag att det ser ut som man missanåt igrå... fasen också... är ju förkyld som faen...
Synd ni inte hade bestämt nåt om att träffas då... verkarju som bara några träffa nån typ...
.../ Steve |
|
|
| King of Clubs |
Jag tyckte Lange var riktigt bra... Bästa DJprestationen igår... Ljudnivån var väl bra, men jag tyckte det kändes som basen var lite väl hög så att den tog ut melodierna i låtarna ibland. Jag hade hursomhelst skitkul.
Träffade Vitryss, skön kille tja!
Fick höra vilka några andra här var också, men lyckades efter det inte hitta dessa. Well, well.. en annan gång.. :)
En sak jag tyckte var lite strange med stället var att de bjöd på välkomstdrink och sen bara sålde 3,5or. Varför bjuda på nåt överhuvudtaget?? Känns dock som det kvittar, men ändå förvirrande. |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mega_pudas
jo fyfan...bara för att dom säljer sprit..dom borde införa en ny grej och det e att om man e under 18 får man en stämpel i pannan plus en tröja där det står att man inte får köpa sprit :D ...men att man ändå får komma in på festen..man e ju ändå där för musiken och inte spriten
arghhH :whip:
skitbra o genomtänkt ide..eller hur ? |
ja för fan, det är bra idé
|
|
|
| Glorie |
ahhhh :) skönt party....
missa tyvärr Andreas, (verkar som han var bra)
kom precis i tid till Airbase, jag tyckte han var kung (bara ett fåtal låtar ja inte digga)
Lange, njaaa, besviken....Skivorna hoppade...mer än en gång och ja kände inte igen många låtar, sucka :) Det som dock var lite störigt eller jag vet inte.. var de "gogodansare" som hoppa omkring me glowstix på scenen när han spela. Drog liksom bort uppmärksamheten från the dj himself. :D
Splint, Äh, vi drog efter en halvtimme så ja ska inte uttala mig. d ja hörde var bra.
Bästa me festen var allllllaaaaaaa goa människor man träffa... Det e det bästa alltså... både gamla kontakter och nya ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
Lange, njaaa, besviken....Skivorna hoppade...mer än en gång och ja kände inte igen många låtar, sucka :) Det som dock var lite störigt eller jag vet inte.. var de "gogodansare" som hoppa omkring me glowstix på scenen när han spela. Drog liksom bort uppmärksamheten från the dj himself. :D
|
Orsak: Det som dock var lite störigt eller jag vet inte.. var de "gogodansare" som hoppa omkring me glowstix på scenen när han spela.
Verkan: Skivorna hoppade...mer än en gång
Fattar inte varför han lät de stå kvar där. Dryga spånskallar, stå på golvet och njut av musiken såsom den ska avnjutas...
| quote: | Originally posted by King of Clubs
En sak jag tyckte var lite strange med stället var att de bjöd på välkomstdrink och sen bara sålde 3,5or. Varför bjuda på nåt överhuvudtaget?? |
Var inte det som plåster på såren för att rättigheterna återigen återkallades? Gav i vilket fall som helst bort min drinkbiljett till nån Östermalmsbrat bakom mig i kön. |
|
|
| Glorie |
aendy, ye man. Word up! fattar inte heller att d fick stå kvar.. säkert kul för dem, men de blinkade ju mer än lamporna ovanför dem :D
plus att det inte SER bra ut, bredvid en dj. min åsikt iaf.
haha, gav du bort din drinkbiljett? själv försökte ja vika nya drinkbiljetter av de flyers ja fick... :D Jag, alkoholist? neeeeh. hahaha
Och nej, jag testade aldrig att snika till mig en drink :D |
|
|
| lonne |
Aendy: Läste att du var intresserad av Andreas tracklist.
Jag vet inte om det är till ngn större hjälp, men hans tracklist från
Tranceatlantic 2 finns på http://www.rotor.nu
Klicka på framtid och längst ner hittar du den. |
|
|
|
|