return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet. (pg. 3)
View this Thread in Original format
WhiteRussian
Jahapp, det börjar dra ihop sig... vilka ska dit då?

Skulle vi typ ha en liten "mini-svensk-TA-gathering" eller nåt liknande?

Trevligt det ska bli att dansa lite, :p
Airbase
Well, jag e grabben i en airbase-tröja. dock inte säker på att jag kommer ha den på mig, vi får se =)

Btw, jag gjorde klart min Gouryella - Ligaya (Airbase Remix) så den kommer spelas i morgon, blev riktigt bra =)

// Jezper
Aendy
Gathering är så uppstyltat och krångligt... kan vi inte göra något annat? Typ tuscha ett "TA" på armen eller beskriva vilka kläder vi går ut i eller var vi brukar stå och dansa på Dockan (för visst är det väl inte bara jag som har en "spot")

BTW... hur coolt hade det inte varit om Airbase hade gjort en diskret salut till TA:s under sin spelning? Hur ser spellistan ut?
WhiteRussian
Well, vita, ganska så självlysande brallor plus en ljusblå Cyberdog tröja med mörkblått plastryck, av Cyberdog loggan, kommer jag ha på mig.

Så får ni jätte gärna rycka tag och hälsa på mig om ni vågar hälsa på den tokiga knarkliberalen! :p

Tänkte fall snuten läser det där? Kanske jag får påhälsning imorgon, jaja, kommer inte vara första gången isf, ;)
Vizay
fan va jag hatar å va 17....hade vart kul å träffa herr diskussion själv ;)
-=Kotten=-
Nån som vet vem som spelar när??
Dj P.A!
Någon som vet uppläget i morgon? När äntrar lange scenen?
Och när lirar Airbase? Resten är inte mycket att hänga i julgranen.
Kan knappt bärga mig för att se Lange. Please! berätta om någon vet.
303
22-05 är väl tiden som gäller, skall nog försöka vara där i hyfsad tid.
Ravesquad
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Någon som vet uppläget i morgon? När äntrar lange scenen?
Och när lirar Airbase? Resten är inte mycket att hänga i julgranen.
Kan knappt bärga mig för att se Lange. Please! berätta om någon vet.


Airbase kanske vet? stämmer det att dom tar in 600, det kan väl knappt bli halvfullt?
Gaby
See ya there!!! ;)
Ja nästan alla vet väl nu hur jag ser ut så det är bara att säga hej ...PARTY!!!:tongue3

-=Kotten=-
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Någon som vet uppläget i morgon? När äntrar lange scenen?
Och när lirar Airbase? Resten är inte mycket att hänga i julgranen.
Kan knappt bärga mig för att se Lange. Please! berätta om någon vet.



Michael Splint lär ju vara helt ok också.....han e ju ändå resident på en av världens kändaste klubbar...
Hoppas Lange inte spelar för proggit...han spelar ju som alla troligtvis vet inte direkt samma stuk som han producerar.... :rolleyes:
Ravesquad
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
han spelar ju som alla troligtvis vet inte direkt samma stuk som han producerar.... :rolleyes:


nä vore ju synd om alla skulle skrika av glädje..lite trist måste det ju tydligen kunna bli:rolleyes: vi e ju trots allt hemma i houseträsket.. men ändå hur mycke prog får man spela på en fest som heter tranceatlantic? lite kan man väl hoppas?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement