|
Hoogtepunt(en) van deze zomer
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Nou dacht maak ff draadje over deze zomer (hebben we die gehad dan :whip: ), aangezien die al weer bijna over is. De grote festivals en parties zijn om je oren gevlogen deze zomer. Strandfeesten niet te vergeten en ook een paar leuke clubavonden waren er georganiseerd.
Dance Valley was een mooie ervaring en avondje in de Now & Wow met Tiesto was toppie. Maar het hoogtepunt was de set van Paul van Dyk in de Eau.
Eén dieptepunt deze zomer en dat was het weer.
Maar wat waren jullie hoogtepunten deze zomer ?? |
|
|
| jploveparade |
-Having fun with Drizz, PatMcGroin de eerste week van juli en Paul van Dyk at <<>>
-Northevents truck at Loveparade met Melanie Di Tria, Cosmic Gate, Gary D en Charly Lownoise
-Mysteryland met Durafei, en Nic van Cosmic Gate die me herkent en effe zwaait. Bossi van Cosmic Gate is ook zeer OK!
Dat was de top 3! |
|
|
| Flipper01 |
| Hoogtepunten voor mij waren toch wel Chersonissos en Mysteryland! |
|
|
| Jappio |
- Impulz outdoor!
- Tiesto @ now & wow
- De eerste x staan op een surfplank :)
woeii de hoogtepunten van summer 2002 :) |
|
|
| Dj Lex |
Mijn hoogtepunten deze zomer waren:
- Impulz Outdoorz
- Chersonissos
- FFWD Danceparade |
|
|
| eieregooie |
| LoveParade... verder zo'n beetje alleen maar gewerkt... |
|
|
| Optimus |
leuke sig JP:D
mijn hoogtepunten deze zomer:)
-6 juli PvD in de eau, met een boel TA's (eerste keer dat ik er zoveel zag en eindelijk Petrus, Josta en Donna&Rv gemeet:))
-12 juli ISOS releasy party met weer allemaal TA's:)
-9 augustus, nadat Addiction was afgelopen, voldaan na een leuk feessie:)
-17 augustus, Mystery Land!!!:eek: |
|
|
| AlFerox |
Ben Sims op het Awakenings Festival.. OMG!! :eek: :eek: :eek:
met als laatste plaat DJ Funk - Ghetto Tek 2000 :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy:
brrrrrrrrr |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
leuke sig JP:D
|
Haha! lol :D Was me nog nie eens opgevallen...
| quote: | Originally posted by Optimus
-9 augustus, nadat Addiction was afgelopen, voldaan na een leuk feessie:)
|
Dat was echt erg... Whoppertje was wel goed overigens... :p |
|
|
| DJ Bazz |
Mysteryland zeker op 1!
verder nog een feest hier in groningen met Rank 1 en Marco V dat was ook wel beter!:) |
|
|
| magrec |
Dancevalley (sasha, sister bliss, hybrid, circulation, sander kleinenberg)
Impulz outdoor (gewoon gezellig)
Mysteryland (super weer)
addiction ook natuurlijk
en een paar heerlijke avonden in the Q in zwolle. |
|
|
| mr.marcello |
Deze zomer heb ik eindelijk kennis gemaakt met outdoorparties en ik moet zeggen dat me dat ongelooflijk goed bevallen is!! Als eerste Lovefields (beetje kort, maar een supersfeer en -feest) en het weekend erna Mysteryland. Dat was helemaal een beleving op zich!!
En dan binnenkort nog effe DancePop (wat ik zie als officiele afsluiter van m'n vakantie).
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|