|
TMF verneukt de scene? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Goed gezegd... |
Alles wat Alferox zegt moet je met een korreltje zout nemen :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Alles wat Alferox zegt moet je met een korreltje zout nemen :tongue2 |
Haha! Nou, ik wilde zo'n beetje hetzelfde zeggen, maar kwist het alleen niet goed te formuleren... maar ondertussen heeft hij dat al mooi voor mij gedaan... :) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Alles wat Alferox zegt moet je met een korreltje zout nemen :tongue2 |
hou toch op!
ik ben altijd bloedserieus.
;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by AlFerox
hou toch op!
ik ben altijd bloedserieus.
;) |
Dude!
Sweet!
Dude!
Sweet!
Dude!
Sweet!
Dude!
Sweet!
------------
Dit niveau komt meer in de buurt ;) |
|
|
| eieregooie |
| Sjongejongejonge... wat een niveau vanavond... :p |
|
|
| AlFerox |
mensen, on topic aub! dit soort gesprekken kunnen ook via PM gevoerd worden. :mad: :p
(wat is iedereen trouwens nog laat wakker zeg :D) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AlFerox
mensen, on topic aub! dit soort gesprekken kunnen ook via PM gevoerd worden. :mad: :p
|
/me neemt een korreltje zout erbij...
Tuurlijk... :o |
|
|
| magrec |
hmm ik zal maar niet beginnen over hoe de die hard progressive fans over jullie denken wat dat is dan precies hetzelfde als wat jullie doen over die tmf fans....:p
(leuke topic inmusic discussion trouwens, die daar ook over gaat) |
|
|
| New Wave |
Sorry dat ik het zeg hoor maar hoevaak hebben we dit nu wel niet besproken? dit is al algemeen bekend..........
En niet fokke met Alferox want hij is lief :tongue2 |
|
|
| Darkzwever |
2 dingen :
1. Ik ben het eens met de twijfel over het bestaan van een scene ; iemand die van tiesto en prog en hardtrance houdt, is die meer "scene" dan een iemand die naar klassiek luistert maar rank 1 en bv solar stone ook vet vindt? Laat ieder nou maar zn eigen ding doen, en de mensen die het met elkaar eens zijn over muziek vinden elkaar wel, getuige dit forum.
2. Tiesto (Black Hole natuurlijk ook ensow) verwoordde zijn keuze voor een clip van Flight 643 treffend : " er is gewoon vraag naar " .
Waarom zou je een heleboel potentiele house-liefhebbers van jonge leeftijd de kans ontnemen in aanraking te komen met tracks als Flight 643, Urban Train, Take Me Away etc etc etc. Parties komen de jonkies niet heen, en ze kijken TMF dussssss.......
Gewoon laten wezen, en vooral goed doorhebben wat echte muziek is en wat gewoon bagger is, laat de commercie zich maar volvreten met lame covers, dan komt alles wel weer in orde
Darkzwever |
|
|
| TimeportE |
ik vind dat neerkijken heel erg zielig (dus ook van progressieve kant af). laat ieder nou leuk vinden wat hij leuk vind en laat ieder nou zijn ding doen, dan zijn der toch gewoon veel minder problemen etc!!
btw ik moet wel toegeven dat ik me ook stoor dat als iemand net een nummer heeft gehoord van een producent denkt alles over die gast te weten, maar als hij het mooi vind, mooi toch!! |
|
|
| Chicane |
Ik ben het zo gruwelijk eens met DJ Bazz zijn signature:
Geen enkele genre staat boven een ander genre... het is godver allemaal muziek dat voortkomt uit een bepaalde gedachtengang van iemand, zijn emotie en inspiratie op dat moment. Als je het afkraakt omdat je denkt dat jouw muziekstijl mooier is, vind ik dat pure discriminatie. Laat ieder gewoon in hun eigen waarde man! Geen enkel volk, ras, huidskleur, geloof of wat dan ook staat boven een ander. Iedereen is gelijk en dit verdomme maar goed ook! :mad:
Al dat griebes gezever over muziek, ik vind klassiek op zijn tijd ook serieus mooi! |
|
|
|
|