return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
TMF verneukt de scene? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Otte
quote:
Originally posted by Optimus
ik en New Wave zoeken ook geile wijven van 13 en 14:D

Mocht je er een paar over hebben, hou ik me aanbevolen.

Otte
Otte
quote:
Originally posted by AlFerox
ja, en wat voor chemische genotsmiddelen kwamen daar dan wel niet aan te pas? :eek: ;) :D

Toen ik nog op de labschool zat snoof ik op maandagochtend vaak pure coffeine. Machtig spul, in 1 keer was je compleet wakker tot pak 'm beet 11 uur 's avonds.

Otte
magrec
quote:
Originally posted by Otte

Toen ik nog op de labschool zat snoof ik op maandagochtend vaak pure coffeine. Machtig spul, in 1 keer was je compleet wakker tot pak 'm beet 11 uur 's avonds.

Otte

coffeine???

snuiven???

mix tussen caffeïne en sos?

:nervous: :rolleyes: :toothless

Je neus staat wel recht voor de rest?
New Wave
quote:
Originally posted by magrec

coffeine???

snuiven???

JIj bent echt een vervelend ventje he!!! :D
Pannekoek:p
magrec
quote:
Originally posted by New Wave

JIj bent echt een vervelend ventje he!!! :D
Pannekoek:p

ja :tongue2

(pannenkoek toch :p :D maar goed dat ik je stemmen om mod te worden doorgesluist heb....anders was ik vast gebanned nu :toothless )
New Wave
quote:

ja :tongue2

(pannenkoek toch :p :D maar goed dat ik je stemmen om mod te worden doorgesluist heb....anders was ik vast gebanned nu :toothless )

Heb jij geknoeid met de stemmen van Lijst TinTim?!?!
oowwhhhh IK WIST HET WEL!!, ik eis een hertelling door een onafhankelijke teller!!! Ik denk dat Optimus hier DE persoon voor is :p
Otte
quote:

coffeine???

snuiven???

Coffeine is een soort Caffeine in zuiverdere vorm, zat in een grote pot in het chemicalienhok. Dan pakte ik die pot, schudde er flink mee en draaide hem dan open. De allerfijnste deeltjes stoven dan uit de pot omhoog en daar ging ik dan boven hangen en snoof ze op. In 1 keer wakker! Wel zo fijn als je een zwaar weekend achter de rug had. Gaf ongeveer hetzelfde effect als zo'n 8 kopjes koffie schat ik. Maar dan veel sneller natuurlijk.

Otte
!_PeTrUs_!
quote:

Gaf ongeveer hetzelfde effect als zo'n 8 kopjes koffie schat ik. Maar dan veel sneller natuurlijk.

Otte

Neem gewoon een snuifje speed, dan weet je pas wat wakker zijn is.
Otte
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Neem gewoon een snuifje speed, dan weet je pas wat wakker zijn is.

Dat zal heus wel zo zijn, maar dit was gratis. Ik blijf een Hollander natuurlijk.

Otte
Teknikol
quote:

Die 40% zegt mij helemaal niets, wie stemmen daarop dan? Kiddo's zeker?

Otte

daar gaat het juist om, die kiddo's vonden het juist eerst leuke muziek, en nu niet meer. Als de kiddo's het totaal niet meer kunnen waarderen, is de scene zogenaamd dood. Maar het tegenovergestelde gebeurt, (zie hardcore) zodat hopelijk de trance weer zal bloeien als (n)ooit tevoren.

New Wave
HALLO?!?!?

Optimus en ik vroegen of mensen nog wat mensen kennen tussen de 12 en 18 jaar.....is effe belangrijkker dan dat caffeine snuiven JA..we zijn sexueel gefrustreerd.........
eieregooie
quote:
Originally posted by New Wave
HALLO?!?!?

Optimus en ik vroegen of mensen nog wat mensen kennen tussen de 12 en 18 jaar.....is effe belangrijkker dan dat caffeine snuiven JA..we zijn sexueel gefrustreerd.........

Access heb ook nog zusjes... maar de ene is te oud dacht ik, en de ander is te jong... Maar je ken het natuurlijk altijd proberen ;) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement