|
TMF verneukt de scene? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
hmmmmm, ik zal es kijken of ik hier een mooi verhaaltje kan neerpleuren.. kweet nu nog niet wat eruit komt :p ..
allereerst vind ik 'de scene', die voor mij dus toch WEL bestaat, niet leeftijdgerelateerd. das namelijk iets wat nog wel es vergeten wordt. goed voorbeeld hierbij zijn mijn eigen maats. zijn allemaal 1 of 2 jaar ouder als moi, maar weten de ballen van fatsoenlijke trance af en gaan HE-LE-MAAL los op bv. gigi d'agostino en consorten. de leeftijd van sommigen hier op dit forum bewijst ook dat het anders kan :)
dat dus in de eerste plaats.
in de tweede plaats wordt de opmerking gemaakt dat mtv en tmf de scene (nogmaals, die voor mij dus wel degelijk bestaat, ik kom, mits ik er aan denk, zo op terug) verneuken. deels mee eens.
want er worden dus inderdaad clipjes gemaakt, maar wat je dan krijgt is VEEL airplay. en het verleden heeft al een paar duidelijke voorbeelden laten zien van de invloed hiervan. wordt een min of meer bekende plaat namelijk door een 'grote' dj gedraaid terwijl ie al een maand of wat in de charts staat, dan 'kan dat ineens niet meer'. argumenten zijn dan ineens 'commercieel' en 'kaasplaat' terwijl door dezelfde personen een paar maanden eerder toch echt geroepen werd 'wat voor een topplaat' het toch wel niet was :haha: :p :rolleyes: . terwijl als een 'grote' dj een klassieker draait die NIET zo bekend is (maar van vergelijkbare kwaliteit) het ineens is: HIJ DRAAIDE DIE EN DIE PLAAT, VET!:stongue: . raar eigenlijk. in die zin vind ik dus idd dat tmf en mtv 'de scene' verneuken, zeker omdat het de laatste tijd in steeds groter wordende mate gebeurd :( . dit laatste heeft ook zijn effect op de partyscene. steeds meer jonkies (tmf-kidoos zeg maar) willen zo graag naar een feest, omdat ze er toevallig een keer van gehoord hebben... dan heb ik zoiets van, die minimum leeftijd is er nie voor nix. en ja, dit vind ik dus ook gelden voor de jonkies in 'de scene'.
zoals beloofd zal ik ook 'de scene' nog ff nader toelichten, of iig mijn ideeen daarover even over jullie uitstorten :p . de scene bestaat voornamelijk uit mensen die, al dan niet door clips ed op tmf/mtv, ook daadwerkelijk meer interesse tonen, verder kijken dan hun neus lang is, opzoek gaan naar informatie e.d., en niet meteen als een kip zonder kop gaan roepen dat ze masterfans zijn en blabla. overigens beschouw ik mijzelf MIN OF MEER in de scene.... het interesseerd me wel degelijk, maar ik ben wel zo eerlijk om te bekennen dat ik ook tmf-kiddo ben geweest :) .
euhm, nou wou ik nog iets zeggen... euhm... whatever.... nog wat anders dan... wat me wel verbaasd is dat trance nog niet dood is, want waar de draadstarter over klaagd is al een langer bekend fenomeen EN een vergelijkbaar iets heeft er voor gezorgd dat hardcore op een gegeven moment wel heel erg snel bergafwaarts ging.
volgens mij was het dit wel.... sorry 2 snuggle voor het systematisch weglaten van hoofdletters aan het begin van de zin... ik ben word gewend :D :D . denk maar zo: ik gebruik iig de punten al een stuk beter dan voorheen :p . |
|
|
| Smirnoff |
tja.......
Iedereen is toch een keer begonnen.
Ze beginnen nu alleen wat eerder (12) :confused: :confused: |
|
|
| Biohazard |
| Nou ik ben dus zo'n jonkie (geen newbie btw, ik ben al mijn hele leven bezig met dit soort muziek) Ik ben dus 16, dus voor veel van jullie een meloper/ TMF kiddo. Helaas trek ik mij niets van de trends en hypes aan en luister ik naar wat IK goed vind en waar ik mij happy bij voel :) |
|
|
| Optimus |
jongens, zoveel graaf ik toch helemqal niet?:D:D:D
en sjit man, ik behoor niet tot de scene, ik ga maar hard leren dan kan ik mijn examen snel doen om bij de scene te horen:D:D:D |
|
|
| eieregooie |
Wat kost zo'n examen dan? En waar kan ik dat aanvragen?
:p |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
euhm, nou wou ik nog iets zeggen... euhm... whatever.... nog wat anders dan... wat me wel verbaasd is dat trance nog niet dood is, want waar de draadstarter over klaagd is al een langer bekend fenomeen EN een vergelijkbaar iets heeft er voor gezorgd dat hardcore op een gegeven moment wel heel erg snel bergafwaarts ging.
|
Juist. Trance is niet dood en is dat nooit geweest. Ik las pas geleden een artikel in het AD over Hardcore. Deze stijl is ook nooit dood geweest. De mensen die dit suggereerden hadden het misschien over dat hukkubar geen plaatjes meer uitbracht...Ik las dat er weer een Thunderdome feest werd georganiseerd. De partygangers worden volgens de dj's alleen maar echte hardcore liefhebbers.
Waarschijnlijk zal dat met de trance ook wel gebeuren. Want ik zag bij die geweldige functie "mr mood" op tmf een nummer van Angelli en Nelson (puike act normaal gesproken, maar ja $$ blijft belangrijk) en de teller kwam niet hoger dan 40% voor "hot". (ik kijk wel tmf ja) Duz.
Als mijn voorspelling klopt, kan ik niet w88!!! |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Juist. Trance is niet dood en is dat nooit geweest. Ik las pas geleden een artikel in het AD over Hardcore. Deze stijl is ook nooit dood geweest. De mensen die dit suggereerden hadden het misschien over dat hukkubar geen plaatjes meer uitbracht...Ik las dat er weer een Thunderdome feest werd georganiseerd. De partygangers worden volgens de dj's alleen maar echte hardcore liefhebbers.
Waarschijnlijk zal dat met de trance ook wel gebeuren. Want ik zag bij die geweldige functie "mr mood" op tmf een nummer van Angelli en Nelson (puike act normaal gesproken, maar ja $$ blijft belangrijk) en de teller kwam niet hoger dan 40% voor "hot". (ik kijk wel tmf ja) Duz.
Als mijn voorspelling klopt, kan ik niet w88!!! |
Die 40% zegt mij helemaal niets, wie stemmen daarop dan? Kiddo's zeker?
Otte |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Otte
Die 40% zegt mij helemaal niets, wie stemmen daarop dan? Kiddo's zeker?
Otte |
Mensen die zo gek zijn om voor 70 cent mee te doen aan een poll die zinloos is en waarmee alleen TMF maar gespekt wordt... |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Das toch vet gaaf, cool om berichtjes te sturen (70 eurocent p/s)! Zoiets van: "Zijn er nog chickies in Arnhem of omgeving? Check mn ID!"
:crazy: |
Hoe komen die kids aan al dat beltegoed (70 eurocent p/s). Krijgen ze zeker van paps en mams?
Otte
|
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Hoe komen die kids aan al dat beltegoed (70 eurocent p/s). Krijgen ze zeker van paps en mams? |
Ja, waarschijnlijk in de trent van: "ja dan komen ze ook eens met leeftijdsgenootjes in contact". Waarvan ze 99% nooit levend zullen aanschouwen, en die andere 1% een of andere vieze ouwe lul is die graag op kleine kids .... nou ja, vul maar in...
Dit vond ik trouwens ook zon mooie pick up line van iemand(als ik erlangs zap zie ik wel ns 2 frames, en dan blijft dat wel ns hangen:p ):
'hallo, zijn hier nog geile wijven van 13 of 14?'
ik bedoel...:rolleyes: |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by DjSuez
'hallo, zijn hier nog geile wijven van 13 of 14?'
ik bedoel...:rolleyes: |
Wijven van 13 of 14...???
Dat heb ik echt nog nooit gezien!
HAHA!
Otte :stongue: |