|
TMF verneukt de scene? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik en New Wave zoeken ook geile wijven van 13 en 14:D |
JA!, inderdaad, dus als je der wat kent....OPtimus en ik willen weer aan de vriendin....... |
|
|
| Optimus |
| zusjes en nichtjes zijn ook goed hoor:D:D:D |
|
|
| eieregooie |
Haha! lol
Zip z'n zussie ken je wel vergeten dan opti... die valt buiten jullie leeftijdscategorie :p |
|
|
| New Wave |
Optimus, zusje van Alpha.......heo oud was die?.......damn die was 15.....okee, afgeschreven........
Ikd nek dat we even een enquete moeten starten hier, wemoetenegwoon iedereen vragen of ze chicks kennen..... |
|
|
| Optimus |
neej man, we zijn niet kieskeurig:D:D:D
Laten we zeggen meisjes van 12-18:D
hoe oud is het zusje van Zip?:D
waars foto?:D |
|
|
| eieregooie |
| Kheb geen fotow... :( |
|
|
| kolkiewolkie |
waar ik me ook zo over verbaas met dat gechat is trouwes die operators!
die zullen de zooi wel vergoed krijgen van tmf or so, of achter hun compu zitten, maar anywayz, die zitten dus gewoon hele middagen een beetje van die berichtjes er tussendoor te rammen! dan heb ik echt zoiets van: ga lekker in de zon zitten ofzow (wat ik op zulke momenten dan ook vaak doe)(op de desbetreffende momenten scheen de zon en was het 25+ graden zeg maar).
overigens was scooter gisteren toch hot! :p 70 procent !
moet je nagaan hoeveel smsjes er weer voor verstuurd zijn... met dat chatten zie je van sommige (ja, ik kijk vaak tmf, ik heb me de laatste weekies nogal eens verveeld, om diverse redenen :( ) echt binnen een kwartier 5 of 6 van die dingen voorbij rammen.. das bijna 10 guldenpiek.. geef dat dan lekker aan mij als je geld over hebt denk ik dan :D |
|
|
| kolkiewolkie |
nou ga ik maar weer verder met mn verslag dat morgenvroeg om 8.00 af moet zijn :D :D
nog 1 hoofdstuk en dan de hele meuk reviewen.. ai ai ai |
|
|
| Optimus |
man, ik heb es een keer vanaf 10 uur 's avonds tot 's ochtends 8 uur nonstop aan de pc gezeten. Tussendoor irc'en met Henkie_henk (die ging slapen rond 5 uur) en dan nog het verslaggie in elkaar zetten:D Nix geslapen dus:eek: Moest toen om 8 uur gelijk naar school presentatie van dat verslag), was om 14 uur pas thuis, ff geslapen en 17 uur weer werken tot 22uur:D:p
nu jij weer:p |
|
|
| AlFerox |
| ja, en wat voor chemische genotsmiddelen kwamen daar dan wel niet aan te pas? :eek: ;) :D |
|
|
| Optimus |
koffie met suiker:D
helpt echt goei!:eek: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus
koffie met suiker:D
helpt echt goei!:eek: |
bier houdt mij altijd goed wakker :) , tezamen met diverse livesets.. uiteindelijk ben ik er om half 5 maar mee gekapt (en als gevolg van de korte nacht zit ik nu echt onwijs fris achter de compu :) ), beetje toveren met det tijd nu (dat kan ik) en alles komt goed.
oja, half 8 stond ik dus weer naast mn ledikantje :D |
|
|
|
|