|
Melodic vs. Hard?
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
שלומות לכולם... הסקרון לא ממש חשוב אבל פשוט סתם רציתי לראות מי נגד מי בקטע... נכון, יש כאלה שיותר אוהבים פסיכודאלי וכו' אבל מה לעשות, הרוב פה אוהבים בעיקר אחד משני הסגנונות האלה... אז אם לא איכפת לכם תבחרו ביניהם...
אני הולך עם מלודי
החשד שלי אומר שהארד ינצח בגדול |
|
|
| DjChook |
אני לא מצביע
כי אתה לא יכול לבחור ככה
אני אוהב את שניהם מאד
הכל תלוי במצב רוח או באירוע
יודע מה אני הולך בכל זאת עם הארד
(עשיתי בדיקה פשוטה של יחס בין כמות שירי ההארד שמתנגנים עכשיו ברשימה לאפלליפטינג והארד ניצח בגדול) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח יא חובבן
HARD TRANCE
יש גם מלודיה!
וזה ההבדל הגדול
תראה
hands up (scot remix)
listen to me mama (scot remix)
לשניהם קצבים עצבניים
לאמא קצת יותר אבל עדיין ההבדל זה המלודיה
ככה שאתה לא יכול להגיד
שהארד טראנס זה לא חלק מהמלודיה
אבל אני יצביע ...........להארדסטייל
בלי קשר שידיים למעלה זה שיר ענק
הארדסטייל למסיבות זה אדיר
מלודיה זה גם טוב לשמוע
פרוגרסיב להרדם
קשההההההה לבחור
אבל בשבילך אני הולך על הארד
למרות שאני לא רוצה להשאוות ברמות של שירים מסוגים שונים |
|
|
| MoSH_MaN |
אוי ועוד משהו
דיייי כבר!!
Melodic ??!?!?!?
מה זההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה?
אין כזה סוג טראנס
הכל זה מלודיק בעצם
אתה מתכוון לאפיק
?
EPIC |
|
|
| Julie_Spyder |
| i would say Hard.. it's the only thing that can give me a natural smile and brings me joy.. i enjoy it alot.. i wish there was more of it on the radios on here.. but for now.. the drunkin monkey lives on.. :eyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הצבעתי הארד למרות שאני אוהב את 2 הסגנונות
אבל אתה אמרת שהמלודיק זה גם
uplifting
וזה יכול להיות משעמם לפעמים לטעמי....... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Julie_Spyder
i would say Hard.. it's the only thing that can give me a natural smile and brings me joy.. i enjoy it alot.. i wish there was more of it on the radios on here.. but for now.. the drunkin monkey lives on.. :eyes: |
God bless your new avatar julie :p
ובאמת שאי אפשר להגיד או זה או זה... זה אחוש תלוי במצב |
|
|
| oDrori |
זה לא תלוי... אם הם די צמודים אז אתה לא יכול לבחור. אצלי הם לא ממש צמודים. מוש אל תשחק אותה פרופסור ברור שגם בהארד יש מלודיה כי זה טראנס אבל הפוקוס ברוב השיר הוא כל כך לא עליה שאתה לא יכול להגיד לי שוואלהאלה והאנדס אפ יכולים להכנס שניהם לקטגוריה של "מלודיק".
לקרוא לז'אנר
Melodic Trance
לא אומר "היי אני מלודי וכל שאר הטראנס לא" זה אומר שיש פוקוס במלודיות. חלק קוראים לזה
epic
melodic
uplifting
anthem
club
אני לא הולך לקרוא לזה בכל שם אפשרי.
אתה יודע למה אני מתכוון ואין צתורך להתחכם |
|
|
| warpedd_ |
HARD HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
HARD
מה משהו לא הצביע הארד?@?@?@
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
זה לא תלוי... אם הם די צמודים אז אתה לא יכול לבחור. אצלי הם לא ממש צמודים. מוש אל תשחק אותה פרופסור ברור שגם בהארד יש מלודיה כי זה טראנס אבל הפוקוס ברוב השיר הוא כל כך לא עליה שאתה לא יכול להגיד לי שוואלהאלה והאנדס אפ יכולים להכנס שניהם לקטגוריה של "מלודיק".
לקרוא לז'אנר
Melodic Trance
לא אומר "היי אני מלודי וכל שאר הטראנס לא" זה אומר שיש פוקוס במלודיות. חלק קוראים לזה
epic
melodic
uplifting
anthem
club
אני לא הולך לקרוא לזה בכל שם אפשרי.
אתה יודע למה אני מתכוון ואין צתורך להתחכם |
בסדר אבל אין כזה סוג מלודיק
אתה בוודאי מתכוון לאפיק |
|
|
| oDrori |
| לא ראיתי באמת מהפורום בארץ שמישהו קורא לזה מלודיק... אבל באירופה הם משתמשים בשם הזה יותר מאשר אפליפטינג. תסתכל באמפי3 נקודה קום, כשאתה שם שם שיר, אתה יכול לבחור איזה סוג הוא ובתוך טראנס, לא תמצא אפיק ולא אפליפטינג, יש שם רק מלודיק. |
|
|
|
|