return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
"קטנים הסיכויים לפתיחת שנת הלימודים"
View this Thread in Original format
divx-master
כנסו בהמוניכם !!!!!


http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=37974

ותחזיקו אצבעות ...

לא ממש קראתי את זה אבל אני חושב שזה אל בכל הארץ בכל אופן ... הבה נתפלל

:rolleyes: :rolleyes:


:crazy: :tongue3 :eyespop: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :tongue2
NyKoN
ישן

נראה לי זה יקרה
יש פערים גדולים ורן ארז לא רוצה ממש לפתוח את הלימודים
וטוב שכך
נחכה עד ה12 לספטמבר ואז גם ככה ארה"ב תלך לזיין את עיראק ולא יהיו לימודים
:D
divx-master
quote:
Originally posted by NyKoN
ישן

נראה לי זה יקרה
יש פערים גדולים ורן ארז לא רוצה ממש לפתוח את הלימודים
וטוב שכך
נחכה עד ה12 לספטמבר ואז גם ככה ארה"ב תלך לזיין את עיראק ולא יהיו לימודים
:D



אמן !!!
warpedd_
בהחלט אמן

אבל כל שנה זה ככה
ובסוף הם סוגרים ב12 בלילה על איזה עסקה
MoSH_MaN
הלוואי!!!!1
oDrori
ככה טוב.
Scorchio
נווו לא רוצה שביתה
זה לא טוב בכלל
אחרי זה יקחו לנו את זה מהחופשים של החגים
oDrori
צח אתה עולה לי"ב... יש צ'אנס שזה יתקזז מהחופש הגדול, מה שלא צריך בהכרח להפריע לך.
Hell_Copter
אני רוצה שביתה רק עד ה 5.9... לא אחרי!!!
DjChook
yooo
עד ה 7.9

ואז אני כבר אגיע עם האוטו לביהס ויעשה פוזות

MoSH_MaN
המורים המזדיינים
כל היום הם מלמדים
אני שונא את התיכון
לימור ליבנת היא אסון!!!

אהוהוהוהוהווההוהווההווההוהוהו

תודות לחן :toocool:
HyPeRSoNiC
הבה נתפלל לשביתה........................
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement