|
"קטנים הסיכויים לפתיחת שנת הלימודים"
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
כנסו בהמוניכם !!!!!
http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=37974
ותחזיקו אצבעות ...
לא ממש קראתי את זה אבל אני חושב שזה אל בכל הארץ בכל אופן ... הבה נתפלל
:rolleyes: :rolleyes:
:crazy: :tongue3 :eyespop: :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :tongue2 |
|
|
| NyKoN |
ישן
נראה לי זה יקרה
יש פערים גדולים ורן ארז לא רוצה ממש לפתוח את הלימודים
וטוב שכך
נחכה עד ה12 לספטמבר ואז גם ככה ארה"ב תלך לזיין את עיראק ולא יהיו לימודים
:D |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ישן
נראה לי זה יקרה
יש פערים גדולים ורן ארז לא רוצה ממש לפתוח את הלימודים
וטוב שכך
נחכה עד ה12 לספטמבר ואז גם ככה ארה"ב תלך לזיין את עיראק ולא יהיו לימודים
:D |
אמן !!! |
|
|
| warpedd_ |
בהחלט אמן
אבל כל שנה זה ככה
ובסוף הם סוגרים ב12 בלילה על איזה עסקה |
|
|
| Scorchio |
נווו לא רוצה שביתה
זה לא טוב בכלל
אחרי זה יקחו לנו את זה מהחופשים של החגים |
|
|
| oDrori |
| צח אתה עולה לי"ב... יש צ'אנס שזה יתקזז מהחופש הגדול, מה שלא צריך בהכרח להפריע לך. |
|
|
| Hell_Copter |
| אני רוצה שביתה רק עד ה 5.9... לא אחרי!!! |
|
|
| DjChook |
yooo
עד ה 7.9
ואז אני כבר אגיע עם האוטו לביהס ויעשה פוזות |
|
|
| MoSH_MaN |
המורים המזדיינים
כל היום הם מלמדים
אני שונא את התיכון
לימור ליבנת היא אסון!!!
אהוהוהוהוהווההוהווההווההוהוהו
תודות לחן :toocool: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הבה נתפלל לשביתה........................
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o |
|
|
|
|