return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
DJ Neon Live @ Limbo 30/8 (pg. 3)
View this Thread in Original format
t0xIc
ואללה הוריזון טראק שולט!!! חחח סתם בדוגרי אני זוכר שהוא יצא
ה' ישמור כמה שמעתי אותוווו יום ולילההה אני לא ישכח תיום ששמעתי אותו בלילה ואז נירדמתי וכל הלילההה

tutututut tututut tutututut tutututu

בבוקר כזה אני קם פיתאום שומע תחרא הזה ומאותו יום לא יכול לשמוע אתזה
NaOren
quote:
Originally posted by t0xIc
ואללה הוריזון טראק שולט!!! חחח סתם בדוגרי אני זוכר שהוא יצא
ה' ישמור כמה שמעתי אותוווו יום ולילההה אני לא ישכח תיום ששמעתי אותו בלילה ואז נירדמתי וכל הלילההה

tutututut tututut tutututut tutututu

בבוקר כזה אני קם פיתאום שומע תחרא הזה ומאותו יום לא יכול לשמוע אתזה



חחחחחחחח
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by guetag
http://www.layla.co.il/newLayla/gal...pe=1&galArea=46


פשי הרבה כוסיות
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by guetag


יחסית לבנות שבבלקוני זה כלום


אוקי ניצחת!!!
Scorchio
בנזונה לא צילם אותי...

באייימממממאאא שלכם
זה לא נראה כמו מסומם אחושרמוטה?

warpedd_
quote:
Originally posted by Scorchio
בנזונה לא צילם אותי...

באייימממממאאא שלכם
זה לא נראה כמו מסומם אחושרמוטה?



חחחחחחחחחחח
איזה מסומם הפרלמוטר הזה

ועוד משהו
מצאתי תמונה של רועי באותו האתר
DjChook
איזה רועי ?!
מי מהם ?!
eXeTik
אני מנחש הימני עם המשקפיים...

וראסמי, מי זה התקליטן המעפן הזה?!
t0xIc
quote:
Originally posted by eXeTik
אני מנחש הימני עם המשקפיים...

וראסמי, מי זה התקליטן המעפן הזה?!


גם אני סגור על הימני עם המישקפיים
הוא ניראה אל איזה אקסטה טובה כזאת כאילו התקליטן

edit
סעממק שאני רואה עכשיו תתמונות אני רואה מלאאאאא חברים שלי!!!
אינעל העולם למה עבדתי באותו יום!!!

edit2
ואחים שלייי היו שם פוללל ילדים קטניםםםםם פוללל כאילו בתמונות אני מזהה תבנות הם בכיתה ח' עולות לטט אני חושבבבב
פיי כל אחת כאחבהה חבל על הזמן
Hell_Copter
וואלק חבר שלי פתאום תפס אותי ועושה לי מצלמים תסתכל...
יצאה תמונה די מעפנה אבל על הזין שלי

וצח... הוא חבר של הדי ג'יי הצלם אז זה למה הוא צילם רק אותו

DjNumShum
תגידו יש עדיין בלקוני?
מתי ואיפה?
אני צריך להכיר קצת כוסיות חדשות
:tongue3 :tongue3
eXeTik
quote:
Originally posted by DjNumShum
תגידו יש עדיין בלקוני?
מתי ואיפה?
אני צריך להכיר קצת כוסיות חדשות
:tongue3 :tongue3


אם אתה צריך ללכת לבלקוני לחפש כוסיות המצב ממש נואש
זה שיא ההקרבה רק לשמוע את המוזיקה שם :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement