|
DJ Neon Live @ Limbo 30/8 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| t0xIc |
ואללה הוריזון טראק שולט!!! חחח סתם בדוגרי אני זוכר שהוא יצא
ה' ישמור כמה שמעתי אותוווו יום ולילההה אני לא ישכח תיום ששמעתי אותו בלילה ואז נירדמתי וכל הלילההה
tutututut tututut tutututut tutututu
בבוקר כזה אני קם פיתאום שומע תחרא הזה ומאותו יום לא יכול לשמוע אתזה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by t0xIc
ואללה הוריזון טראק שולט!!! חחח סתם בדוגרי אני זוכר שהוא יצא
ה' ישמור כמה שמעתי אותוווו יום ולילההה אני לא ישכח תיום ששמעתי אותו בלילה ואז נירדמתי וכל הלילההה
tutututut tututut tutututut tutututu
בבוקר כזה אני קם פיתאום שומע תחרא הזה ומאותו יום לא יכול לשמוע אתזה |
חחחחחחחח |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
יחסית לבנות שבבלקוני זה כלום |
אוקי ניצחת!!! |
|
|
| Scorchio |
בנזונה לא צילם אותי...
באייימממממאאא שלכם
זה לא נראה כמו מסומם אחושרמוטה?
 |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בנזונה לא צילם אותי...
באייימממממאאא שלכם
זה לא נראה כמו מסומם אחושרמוטה?
|
חחחחחחחחחחח
איזה מסומם הפרלמוטר הזה
ועוד משהו
מצאתי תמונה של רועי באותו האתר
 |
|
|
| DjChook |
איזה רועי ?!
מי מהם ?! |
|
|
| eXeTik |
אני מנחש הימני עם המשקפיים...
וראסמי, מי זה התקליטן המעפן הזה?! |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני מנחש הימני עם המשקפיים...
וראסמי, מי זה התקליטן המעפן הזה?! |
גם אני סגור על הימני עם המישקפיים
הוא ניראה אל איזה אקסטה טובה כזאת כאילו התקליטן
edit
סעממק שאני רואה עכשיו תתמונות אני רואה מלאאאאא חברים שלי!!!
אינעל העולם למה עבדתי באותו יום!!!
edit2
ואחים שלייי היו שם פוללל ילדים קטניםםםםם פוללל כאילו בתמונות אני מזהה תבנות הם בכיתה ח' עולות לטט אני חושבבבב
פיי כל אחת כאחבהה חבל על הזמן |
|
|
| Hell_Copter |
וואלק חבר שלי פתאום תפס אותי ועושה לי מצלמים תסתכל...
יצאה תמונה די מעפנה אבל על הזין שלי
וצח... הוא חבר של הדי ג'יי הצלם אז זה למה הוא צילם רק אותו |
|
|
| DjNumShum |
תגידו יש עדיין בלקוני?
מתי ואיפה?
אני צריך להכיר קצת כוסיות חדשות
:tongue3 :tongue3 |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
תגידו יש עדיין בלקוני?
מתי ואיפה?
אני צריך להכיר קצת כוסיות חדשות
:tongue3 :tongue3 |
אם אתה צריך ללכת לבלקוני לחפש כוסיות המצב ממש נואש
זה שיא ההקרבה רק לשמוע את המוזיקה שם :nervous: |
|
|
|
|