return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
DJ Neon Live @ Limbo 30/8 (pg. 7)
View this Thread in Original format
warpedd_
אם כבר בנושא

משהו מכיר תוכנה להכנת קוקטילים בעברית?
או משהו דומה באנגלית
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
אלכוהול: אין על
ליקר קפה קפוצ'ינו כזה מהאלה שיש לך את הקרים והקפה והם מתערבבים שאתה מוזג... זה או דאטץ' קרים


הליקר קפה ששתיחי
לטעמי היה מגעיללל
eran
קיבלתי אתמול בקבוק אבסולוט מחבר לכבוד היום-הולדת.. (רק אתמול יצא לנו להיפגש) :rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eran
קיבלתי אתמול בקבוק אבסולוט מחבר לכבוד היום-הולדת.. (רק אתמול יצא לנו להיפגש) :rolleyes:


או שזה חבר ממש ממש טוב שלך או שהוא מליין
בקבוק של אבסולוט וודקה עולה איזה 200 שקל... לפי מה שאני זוכר
eran
אחי אל תגזים...
זה עולה איזה 80-100 בדראגסטורים ואיזה 50 בסופרים ענקיים

אבל זו עדיין וודקה טובה...

אהה
ושכחתי להגיד שזה בא גם עם שתי כוסות קטנות כאלה יפות שלהם :)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eran
קיבלתי אתמול בקבוק אבסולוט מחבר לכבוד היום-הולדת.. (רק אתמול יצא לנו להיפגש) :rolleyes:



גבר
t0xIc
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחח..... חולי נפש:D
תאמת, אני שונאת בירה, זה מפוצץ תבטן ורוצים לשירותים כל שניה, אז אני פשוט לא שותה את זה
וודקה עם תפוזים או עם אשכוליות זה טוב :)
"ואני גם אוהבת "סמירנוב איס
שזה בעצם גם וודקה, עם לימון...




מממ אין כמו סמירנוף אייס!!! חבל על הזמן אבל יחסית מוכרים את זה יקר
23 לבקבוק

מממ ואני יודע שקונים את זה כאילו מיטואנות זה עולה 12 לבקובוק
גם בקרדי טעים מממ אבל תגידו מה שתגידו אין כמו וודקה תפוזים
DjChook
בקרדי שולט באמת

גם סמירנוף אבל סמירנוף יותר יקר
Hell_Copter
איפה אתם חיים תגידו לי?!
כל קיוסק בקארדיוסמירנוף אייס עולים 17 ככה...
אם אתה תלך לניין ביץ יעלה לך 25 לא בסתם קיוסק
ויש מלא חנויות בתל אביב שימכרו לך גם ב 10 שקל
או ביפו בהרבה פחות... צריך לדעת איפה לחפש
t0xIc
ואללה לאיודע אחי
אני יודע שזה ממש שחיטה אח שליי
באילת קנינו סמירנוף כאילו בשישיות קנינו איזה 5 שישיות
עלה לנו משו כמו איזה 150 שקל בני זונות!! והכי קטע שבאו אלינו איזה קבוצה של 12 פריקיות וביגללם פיקנו איזה 3 שישיות קאחבות!! וסעממק בסוף יצא לי מזה רק מציצהה
טוב לפחות יצא לי מזה..

MoSH_MaN
פירקיות?
בדר"כ זה מגעילותתתתתתתתת
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
פירקיות?
בדר"כ זה מגעילותתתתתתתתת



לא אחי פריקיות זה טווווב

במיוחד חרמניות

ויש פריקיות שנראות שיא הטוב
וכאלה שסתם חרמניות

:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement