return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
DJ Neon Live @ Limbo 30/8
View this Thread in Original format
oDrori
הגעתי באיחור מכובד, רועי באדיבותו חיכה לי והכניס אותי ואת ידידי הפלוני... נכנסתי ותוך טראק וחצי צח עלה.

For An Angel 2002 (Hellside Dub)
פתיחה, נראה שאנשים לא נכנסו לזה כ"כ בהתחלה אבל עם הברייק כבר נקלט. המיקס לתוך
Can U Dig It? (WvA remix)
היה בשיא החלקות וגם לטראק הבא, לא זוכר מה זה היה כבר...
Cosmic Gate remix of Punk
הרביץ, בין אם אנשים שמו לב לקוסמיות או לא, כן אהבו את זה ו
Full Intention
התדאבל מעט במיקס אבל הטראק היה בנזונה אז הקהל התגבר על זה :)

שם נאלץ ידידנו לקטוע את הסט בשל פציחה מאוחרת בתחרות...
שני הדיג'יים אח"כ היו מהמרדימים, אבל הרביעי די פמפם את הקהל (זה כבר מתי שצח הלך) הוא שם ככה להיטים
Dee Dee
Kim Wilde
Ramp :p
ואז די פיקשש כלקראת הפיק הראשון של
Twisted (Energy mix)
הוא לח על כפתור בלי כוונה והעביר את הטראק להתחלה... מוהאהאהא. המשיך עם עוד איזה שני טראקים אבל בכללי המיקסוס היה די מפוקשש. אח"כ עלה הרזידנט והמשיך בהיפהופ, אני הלכתי תוך איזה חצי שעה...

יש סיכון מהדיג'יי הרביעי כי גם שני אלה שלפניו ייבשו לגמרי תקהל ואז שהוא נכנס ופתח עם דידי נראה לי תורת היחסת עשתה את שלה... זה או צח או הבחור הרביעי לדעתי


בהצלחה אחי ונתת סט טוב, הלוואי והיינו זוכים לשמוע את כולו!
Pinto
quote:
Originally posted by oDrori שני הדיג'יים אח"כ היו מהמרדימים, אבל הרביעי די פמפם את הקהל (זה כבר מתי שצח הלך) הוא שם ככה להיטים
Dee Dee
Kim Wilde
Ramp :p
ואז די פיקשש כלקראת הפיק הראשון של
Twisted (Energy mix)
הוא לח על כפתור בלי כוונה והעביר את הטראק להתחלה... מוהאהאהא. המשיך עם עוד איזה שני טראקים אבל בכללי המיקסוס היה די מפוקשש. אח"כ עלה הרזידנט והמשיך בהיפהופ, אני הלכתי תוך איזה חצי שעה...

יש סיכון מהדיג'יי הרביעי כי גם שני אלה שלפניו ייבשו לגמרי תקהל ואז שהוא נכנס ופתח עם דידי נראה לי תורת היחסת עשתה את שלה... זה או צח או הבחור הרביעי לדעתי


בהצלחה אחי ונתת סט טוב, הלוואי והיינו זוכים לשמוע את כולו!


אתה מדבר על זה ששם את
pyramid, jungle of mirror, acapulco
?
Scorchio
הוא לא שם את זה
הוא שינה את כל הסט
שמעתי את ההתחלה והוא שם
Dee Dee
ו
Kim Wilde

ועכשיו רועי אומר לי שהוא הזוכה
אתה מבין שבאמצע הטראק הוא הוא עצר והחזיר את הטראק להתחלה ופיקשש מיקסים ואני שהרקדתי את כל הקהל שם לא זכיתי.
ממש אחלה.
Pinto
quote:
Originally posted by Scorchio
הוא לא שם את זה
הוא שינה את כל הסט
שמעתי את ההתחלה והוא שם
Dee Dee
ו
Kim Wilde


הוא אמר לי שהוא רוצה לסיים עם אלה.

quote:

ועכשיו רועי אומר לי שהוא הזוכה
אתה מבין שבאמצע הטראק הוא הוא עצר והחזיר את הטראק להתחלה ופיקשש


מה זה עצר ?? באמצע הסט שלו הוא עצר את השיר ???
ומי קבע את הזוכים בכלל ?
Scorchio
היו שופטים כביכול תקליטנים
וכן באמצע הטראק הוא לחץ על
Stop
אתה מבין והוא זכה
nimrod levi
מבאס אחי
אבל בכלליות הייתה מסיבה טובה?

ראיתי גם פליירים ולא ידעתי איך אתה קורא לעצמך בתור דיג'יי
עכשיו אני יודע.
Scorchio
היו מלא אנשים...
t0xIc
אחי זה באמת מבאס אין מה לעשות אבל
ככה זה... יש סיכוי שהיה לבן אדם שזכה קומבינה או משהוו
תיודע איך מי שקרוב לצלחת

לא נורא אחי!!! יום יבוא ונישמע עלייךך!!! במינסטרי אוף סאנוד
ישימו תסטים שלך בבי יו ביום שישי בלילההה
Scorchio
בעזרת השם
warpedd_
פשש
אני רואה אתם זריזים רק עכשיו אני מתיישב על הפורום

צח תקלט טוב והיה סבבה
ופתאום הורידו אותו לאחר טראקים
ועוד שהוא עלה ראשון ככה שהקהל עוד היה די "קר שהוא התחיל
זה שהיה אחריו לא יודע למה התלוננו עליו אבל הורידו אותו מהר
זה שעלה אחריו עשה התאבדות אומנותית ושם לקהל של תל יצחק פרוגרסיב
למרות שהכירו אותו שמה והייתה התלהבות בהתחלה אנשים פשוט עזבו את הרחבה
והוא ירד לפני הזמן

זה שעלה בסוף היה סתם זבל
הלך על בטוח ושם להם את כל הדברים הקיצ'ים
דווקא צפיתי מהשופטים שלא יקחו אותו בגלל החומר שהוא שם
בכל מקרה יש להם כבר את הרזידנט ששם להיטים
אבל מסתבר שזה מה יש

:cool:

DjChook
אשכרא אתם מהירים

:)
MoSH_MaN
זונות

ברור שזה קומבינות

שופטים זה מכור

תשים משהו מוכר יהיה טוב

גם כל הדברים של בלקוני
אנשים שהולכים לשם אוהבים את הזבל הזה
אז הם נהנים רצח

בקיצור אם זה ככה
אז אין לך מה לחפש במקום הזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement