return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
DJ Neon Live @ Limbo 30/8 (pg. 6)
View this Thread in Original format
nesher
quote:
Originally posted by Scorchio
*cough* זרע *cough*


חחחחחחח
הרגת אותי
אבל לא מתאים
;)
Scorchio
אתה צודק
סליחה...
eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
*cough* זרע *cough*


חחחחחחחחחחחחחחחחח! אהבתי :stongue: :stongue: :stongue:
DjChook
אלונה
כולנו מחכים לתגובתך...
Tarantula
חחחחחחחח..... חולי נפש:D
תאמת, אני שונאת בירה, זה מפוצץ תבטן ורוצים לשירותים כל שניה, אז אני פשוט לא שותה את זה
וודקה עם תפוזים או עם אשכוליות זה טוב :)
"ואני גם אוהבת "סמירנוב איס
שזה בעצם גם וודקה, עם לימון...
oDrori
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחח..... חולי נפש:D
תאמת, אני שונאת בירה, זה מפוצץ תבטן ורוצים לשירותים כל שניה, אז אני פשוט לא שותה את זה
וודקה עם תפוזים או עם אשכוליות זה טוב :)
"ואני גם אוהבת "סמירנוב איס
שזה בעצם גם וודקה, עם לימון...


"מה אתם אומרים בויז,
Approved?"
warpedd_
חחחחח
DjChook
חשבתי שהשאלה הייתה עם היא בולעת ?

סתם סתם זה מוגזם כבר
אלונה אל תתיחסי
Hell_Copter
טוב חבר'ה אני שמח להודיע לכם שיש לנו פה כוסית רצינית... :D

אבל עדיין אין על וודקה ענבים לא משנה מה קורה
האלכוהול הכי טעים שיש
Tarantula
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..........
ישששששששששש!!!!! עברתי!!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :crazy:

MoSH_MaN
וודקה אייס זה באמת טעים


ויאללה כולם כאן מחכים לתמונה שלך
oDrori
אלכוהול: אין על
ליקר קפה קפוצ'ינו כזה מהאלה שיש לך את הקרים והקפה והם מתערבבים שאתה מוזג... זה או דאטץ' קרים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement