|
מסיבת ראש השנה לתושבי המרכז !!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
הפרטים הראשוניים שאני יכול לתת זה שזה עולה 80 במקום 120
אני צריך לדבר עוד כמה דקות עם היחצן... אז אני עוד יביא פרטים על זה
אני עדיין לא סגור שם... אבל כמעט בטוח שכן |
|
|
| oDrori |
Ice : Infected Mushroom
בלייב... אח"כ יובל לוים ברחבה אחת ולירון פיקר בשנייה |
|
|
| MoSH_MaN |
| אהה נכון שווה לבוא לאיפקטד אבל אחר כך מסריח... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
Ice : Infected Mushroom
בלייב... אח"כ יובל לוים ברחבה אחת ולירון פיקר בשנייה |
זה קודם יובל לוים עם כל החרא שלו...
כתוב על ההזמנה:
dance, latino, house
או משהו כזה... שזה אומר שיהיה מגעיל
ולירון פיקר הזה מתקלט לי
70's & 80's
קיצר יהיה גרוע... חוץ מזה אריאל אמר לי שזה בור באדמה
והאינפקטד... וואו ביג פאקינג דיל... גם ככה לא הרבה פה אוהבים פסיכודאלי ולרקוד פסיכודאלי זה לא כמו לרקוד טראנס...
בסוף עוד ישימו את אינפקטד לייב ממקום אחר :haha: |
|
|
| warpedd_ |
באנה אני מפספס פה דיונים בקצב
:D
בכל מקרה משהו מכיר מסיבות טובות
ראיתי באייס ונראה על הפנים
לא מעניין אותי אנפקטד ולוין זה סתם בלקוני סטייל
ראיתי שיש בלילי
שלומי זידן
וזה גם לא מעניין לא אוהב פרוגרסיב
ויש מסיבה באליהו אבל אין שם איזה דיג'יי רציני
looking for good party:rolleyes: |
|
|
| oDrori |
| בדיוק.... חבר שלי די לוחץ ללכת לאייס (בהגזמההההה) אני מבחינתי יובל לוים היה, היה, טוב פעם .... ואני לא אוהב את אינפקטד, כנ"ל לגבי פיקר... עכשיו שאני עושה אחד ועוד אחד אני אפילו לא בטוח שאני אלך לשם עם כל החברים שלי הולכים... מישהו פה מתכננן ללכת לאבוקרדו? נוכל להארגן עסקת חבילה ואני בכיף מסדר פה הנחות. כולנו הרי יודעים בערך בעל פה את הסט שגוטמן הולך להוריד שם, מצד שני, לא הייתם רוצים סט כזה בין כל החרטא? |
|
|
| Segev |
חברים שלי רוצים ללכת או לאליהו או לice
אבל אנחנו לא יודעים גלאים משהו יודע??
אודרורי אני חושב ללכת לאבוקדו גם הנחה:)
ןגם גוטמן רק תגיד לי את הגילאים למה לי יש בעיות עם גיל(15) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
והאינפקטד... וואו ביג פאקינג דיל... גם ככה לא הרבה פה אוהבים פסיכודאלי ולרקוד פסיכודאלי זה לא כמו לרקוד טראנס...
|
מה אתה מדבר זה ממש כיף
לשמוע אותם לייב!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Segev
חברים שלי רוצים ללכת או לאליהו או לice
אבל אנחנו לא יודעים גלאים משהו יודע??
אודרורי אני חושב ללכת לאבוקדו גם הנחה:)
ןגם גוטמן רק תגיד לי את הגילאים למה לי יש בעיות עם גיל(15) |
אני לא בטוח בקשר לזה אבל עד כמה שאני זוכר זה בטח 15-16 ככה... אל תדאג בכל מקרה אני מכניס אותך. |
|
|
| DJ-Energy |
חלקו אצלינו פליירים למסיבה באננס
נראה משהו קטלני
לא זוכר בדיוק מי אבל ראיתי שאמיר חממי יתקלט שם...
ביום שבת הזה... |
|
|
| oDrori |
| נראה לי חממי וברנע... אבל מה מחלקים אצלכם הזמנות לאננס, אתם לא רחוקים קיביניאמו משם? |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה אתה מדבר זה ממש כיף
לשמוע אותם לייב!! |
עזוב אותך שטויות
תסתכל על החברים שלך ותחשוב כמה מהם רוקדים בסט רגיל
עכשיו תחשוב שזה אינפקטד פסיכודלי
ממש לא כל אחד אוהב פסיכודלי
ואני יודע שהרבה הולכים לשם והולכים להתבאס לפי דעתי |
|
|
|
|