return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
מסיבת ראש השנה לתושבי המרכז !!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
הפרטים הראשוניים שאני יכול לתת זה שזה עולה 80 במקום 120
אני צריך לדבר עוד כמה דקות עם היחצן... אז אני עוד יביא פרטים על זה
אני עדיין לא סגור שם... אבל כמעט בטוח שכן
oDrori
Ice : Infected Mushroom
בלייב... אח"כ יובל לוים ברחבה אחת ולירון פיקר בשנייה
MoSH_MaN
אהה נכון שווה לבוא לאיפקטד אבל אחר כך מסריח...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
Ice : Infected Mushroom
בלייב... אח"כ יובל לוים ברחבה אחת ולירון פיקר בשנייה


זה קודם יובל לוים עם כל החרא שלו...
כתוב על ההזמנה:
dance, latino, house
או משהו כזה... שזה אומר שיהיה מגעיל

ולירון פיקר הזה מתקלט לי
70's & 80's

קיצר יהיה גרוע... חוץ מזה אריאל אמר לי שזה בור באדמה

והאינפקטד... וואו ביג פאקינג דיל... גם ככה לא הרבה פה אוהבים פסיכודאלי ולרקוד פסיכודאלי זה לא כמו לרקוד טראנס...

בסוף עוד ישימו את אינפקטד לייב ממקום אחר :haha:
warpedd_
באנה אני מפספס פה דיונים בקצב
:D

בכל מקרה משהו מכיר מסיבות טובות
ראיתי באייס ונראה על הפנים
לא מעניין אותי אנפקטד ולוין זה סתם בלקוני סטייל

ראיתי שיש בלילי
שלומי זידן
וזה גם לא מעניין לא אוהב פרוגרסיב

ויש מסיבה באליהו אבל אין שם איזה דיג'יי רציני

looking for good party:rolleyes:
oDrori
בדיוק.... חבר שלי די לוחץ ללכת לאייס (בהגזמההההה) אני מבחינתי יובל לוים היה, היה, טוב פעם .... ואני לא אוהב את אינפקטד, כנ"ל לגבי פיקר... עכשיו שאני עושה אחד ועוד אחד אני אפילו לא בטוח שאני אלך לשם עם כל החברים שלי הולכים... מישהו פה מתכננן ללכת לאבוקרדו? נוכל להארגן עסקת חבילה ואני בכיף מסדר פה הנחות. כולנו הרי יודעים בערך בעל פה את הסט שגוטמן הולך להוריד שם, מצד שני, לא הייתם רוצים סט כזה בין כל החרטא?
Segev
חברים שלי רוצים ללכת או לאליהו או לice
אבל אנחנו לא יודעים גלאים משהו יודע??
אודרורי אני חושב ללכת לאבוקדו גם הנחה:)
ןגם גוטמן רק תגיד לי את הגילאים למה לי יש בעיות עם גיל(15)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter

והאינפקטד... וואו ביג פאקינג דיל... גם ככה לא הרבה פה אוהבים פסיכודאלי ולרקוד פסיכודאלי זה לא כמו לרקוד טראנס...



מה אתה מדבר זה ממש כיף
לשמוע אותם לייב!!
oDrori
quote:
Originally posted by Segev
חברים שלי רוצים ללכת או לאליהו או לice
אבל אנחנו לא יודעים גלאים משהו יודע??
אודרורי אני חושב ללכת לאבוקדו גם הנחה:)
ןגם גוטמן רק תגיד לי את הגילאים למה לי יש בעיות עם גיל(15)


אני לא בטוח בקשר לזה אבל עד כמה שאני זוכר זה בטח 15-16 ככה... אל תדאג בכל מקרה אני מכניס אותך.
DJ-Energy
חלקו אצלינו פליירים למסיבה באננס
נראה משהו קטלני
לא זוכר בדיוק מי אבל ראיתי שאמיר חממי יתקלט שם...

ביום שבת הזה...

oDrori
נראה לי חממי וברנע... אבל מה מחלקים אצלכם הזמנות לאננס, אתם לא רחוקים קיביניאמו משם?
warpedd_
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מה אתה מדבר זה ממש כיף
לשמוע אותם לייב!!


עזוב אותך שטויות
תסתכל על החברים שלך ותחשוב כמה מהם רוקדים בסט רגיל
עכשיו תחשוב שזה אינפקטד פסיכודלי

ממש לא כל אחד אוהב פסיכודלי
ואני יודע שהרבה הולכים לשם והולכים להתבאס לפי דעתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement