return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
מסיבת ראש השנה לתושבי המרכז !!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
NaOren
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תעזבו אותכם ממסיבות


טוב
קו מסריח
ICE
מסריח!

אין כלום אה?


אשכרה
divx-master
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תעזבו אותכם ממסיבות


טוב
קו מסריח
ICE
מסריח!

אין כלום אה?


על סמך מה אתה אומר שה - קו יהיה מסריח ??
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יפה אמרת עודד... באתי להגיד את זה קודם אבל התנתק לי האנטרנט...
השם זה מה שעושה את זה לכולם... אז שילכו להזדיין :D

עכשיו בקשר למסיבה...
זה מסיבה במועדון התכלת בנמל תל אביב הישן (מול ההאנגר) ובעקרון זה מסיבה ל 18 פלוס...
עכשיו יש שם שתיה חינם כל הערב כולל כל סוגי האלכוהול וגם יהיה שם ברביקיו עד כמה שהבנתי
כניסה דרכי זה ב 80 שקל במקום ב 120 או 130 או משהו כזה...
עכשיו אל תגידו שלא יכניסו אתכם למה אני ידאג אישית שכל מי שבא דרכי נכנס
והיחצן אמר לי את זה כבר
נאי צריך לדעת תשובות... תגידו לי מי בא וכמה אנשים..
אם תבואו עם הרבה אנשים יכול להיות שתקבלו חינמים...
זה בעקרון גם קשור ליום הולדת שלי... אז זה עוד מסיבה של חינם בשבילי :D


איזה קטע אתה הולך לתכלת מחר ?
חברה שלי לוחצת עלי שאני יבוא איתה
אבל נראה לי יהיה סתם מסריח אני לא מת על המקום

אה וכן יש לי חברה חדשה (שבועיים) רועי אולי אתה מכיר היא למדה במטרו
...

קיצר - לאייס אני בטוח יכול לארגן לכם הנחות במיליון אחוז
רק תודיעו פה מראש אם אתם צריכים והכל שאני יכניס אותכם לרשימה ...

אני נראה לי יהיה באננס למרות הכל ...
אחרי האיחוד עם האומן שהיה סוף הדרך נקווה שיהיה גם הפעם טוב
...

דרך אגב רועי - מה שאמרת שאריאל אמר שהאייס זה בבור
להיפך זה דווקא מה שמגניב - זה לא בור זה מן מכתש כזה
יעני פול אורות ואפקטים באמצע ואתה נמוך מהקרקע יענו - כל הבר
והשתייה והאוכל מסביב למכתש למעלה ושתי הרחבות למטה ...
דווקא העיצוב של המקום סבבה פשוט המוזיקה חרא
אבל לא יודע אולי בכל זאת עם אינפקטד והכל שווה
eXeTik
quote:
Originally posted by luckystrike


איזה קטע אתה הולך לתכלת מחר ?
חברה שלי לוחצת עלי שאני יבוא איתה
אבל נראה לי יהיה סתם מסריח אני לא מת על המקום

אה וכן יש לי חברה חדשה (שבועיים) רועי אולי אתה מכיר היא למדה במטרו
...

קיצר - לאייס אני בטוח יכול לארגן לכם הנחות במיליון אחוז
רק תודיעו פה מראש אם אתם צריכים והכל שאני יכניס אותכם לרשימה ...

אני נראה לי יהיה באננס למרות הכל ...
אחרי האיחוד עם האומן שהיה סוף הדרך נקווה שיהיה גם הפעם טוב
...

דרך אגב רועי - מה שאמרת שאריאל אמר שהאייס זה בבור
להיפך זה דווקא מה שמגניב - זה לא בור זה מן מכתש כזה
יעני פול אורות ואפקטים באמצע ואתה נמוך מהקרקע יענו - כל הבר
והשתייה והאוכל מסביב למכתש למעלה ושתי הרחבות למטה ...
דווקא העיצוב של המקום סבבה פשוט המוזיקה חרא
אבל לא יודע אולי בכל זאת עם אינפקטד והכל שווה


תגיד מורן- יש לך מושג מה הולך להיות באננס בראש השנה?
DjChook
אז לאן הולכים היום ?!

באמת

כאילו אז לדום לא אז לאיפה ?
MoSH_MaN
כל החברים שלי רוצים ללכת לדום
סעמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

זה נשמע ממש קקי
Segev
נוו אז מה ניסגר למה שווה ללכת כשאתה בן 15 ןאין לך ממש הרבה כסף :)
Hell_Copter
סעמק איזה סרטים עם היחצן הזה והכל!!!!!!!!
זה בסוף המסיבה מחר ולא היום...

נראה כבר מה יסגר...
תלוי עכשיו בחברים שלי
warpedd_
quote:
Originally posted by luckystrike


קיצר - לאייס אני בטוח יכול לארגן לכם הנחות במיליון אחוז
רק תודיעו פה מראש אם אתם צריכים והכל שאני יכניס אותכם לרשימה ...

אבל לא יודע אולי בכל זאת עם אינפקטד והכל שווה


מורן אני מנשה להשיג אותך
בפלאפון אבל אתה לא עונה

יש מצב שתעזור לי לחסוך כמה גרושים?
:D

טלפון שלי בכל אופן
051-960431
oDrori
טוף קצת פרטים על האבוקרדו (למען השם, מה הרייש הזה עושה שם? מילא אם היה איזשהו משחק מילים שם או משהו אבל אני לא מוצא שם כלום! אוף קיבינימאט וואט דה פאק??????):

גילאים: י"א י"ב, בנות גם מי'... מי שרוצה לבוא שיידע אותי ואני מכניס אותו גם מתחת לי"א

מחיר: 50, בכיף אני מכניס אותנו בהנחה

דיג'יים: ג'סי (הייתי אצלו פעם אחת, די מסחרי אבל זה כולל איכות ממוסחרת), עפרי גופר (אלטרנטיב), וכמובן מר גוטמן, ממה שהבנתי זה הולך להיות בערך 1 וחצי שעות.

064-637609
יהיו שם חברים שלי אבל רובם בנות או שלא לגמרי שם בשביל המוזיקה כי הם לא "חיות מסיבות", אז אני אשמח אם תבואו

צלצלו חפשי

Hell_Copter
טוב נפתח מחדש הסיפור של ללכת לאייס...
וזה בגלל שיש לי חינם לשם :D

אבל נראה יותר מאוחר
DjChook
מה ואיך הולך להיות בלילינבלום ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement