return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
מסיבת ראש השנה לתושבי המרכז !!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב הרגע דיברתי עם אחד מהיחצנים הראשיים באייס

בכל אופן אף אחד לא נראה לי נתן פה פרטים על זה
אז בכל מקרה :

ל-
ICE
יש שתי מסיבות לראש השנה
אחת ביום שישי שלדעתי זאת תהיה זאתי הפחות טובה
מי שמתקלט זה לירון פיקר ויובל לוים ואין שום אינפקטד מאשרום
כמו שאמרו כאן ושום כלום
הם רק חשבו להביא אותם והל"וז שלהם היה עמוס פחד ...
אני לא מאמין שגם ככה הם היו מצליחים להביא אותם .
בכלל לאייס יש עוד הרבה מה ללמוד מבחינת ניהול.

בכך אופן ביום שישי אין שום אטרקציות מיוחדות - המקום עצמו לדעתי מעוצב יפה
ותהיה שתייה חינם כל הערב (רק בירות וטקילות) אבל בכל אופן יום אחרי זה
האייס עושה את המסיבה הרצינית ביום שבת (עוד יומיים) האייס
חובר ל"זברה" (שזה באמת אחלה מקום) והם פותחים ביחד דיסקוטק בליין השבת
של הזברה שזה אחלה מקום

זה נמצא בבני ציון בערך קילומטר אחרי האייס, זה נמצא בתוך חורשה כזאת
זה ממש מקום סבבה ויש בר מיוחד פתוח לראש השנה
יענו קוקטיילים חינם כל הערב מכל הסוגים כולל יקרים וכאלה
ועוד פעם המתקלטים זה יובל לוים ולירון פיקר

איזה בעסה במקום להשקיע בדיג'יים הם עושים צחוק ...

בכל אופן יום שבת כניסה תעלה 80 בגלל הבאר
וביום שישי 75

אני יכול להיכנס כנראה ביום שישי חינם ובשבת ב30 ...
אם אני לא יילך אני יכול להעביר את זה למישהוא אחר ובנוסף
אני יכול להכניס לרשימת כרטיסי חבר כמה שאני רוצה
אבל זה לא הנחה רצינית למרות שאני יכול לרשום שם כמה שאני רוצה
זה יוצא יענו 60 במקום 75 ו 80

ומי שיבוא ביום שישי יקבל כניסה ב 30 למסיבה המיוחדת בשבת...

קיצר תעשו חושבים אם כדאי...

ותומר התקשרתי אלייך הרגע - לא היית זמין ...
מצטער שלא הייתי זמין קודם נרדמתי

ו
EXETIK
באננס
יהיה טוב נראה לי
הם מביאים את דיג'יי רנה מאמסטרדם (למרות שלאחרונה הוא
בא כל כך הרבה לישראל , שייתנו לו אזרחות כבר) ואמור להיות סט
אפליפטינג ...

ערן ברנע ודניאל פרקש הם הקבועים שיהיו
חוץ מ"רנה" לדעתי שווה ללכת

האננס תמיד מקום מושקע וחוץ מזה שהם הביאו
פעם קודמת מכשיר לייזר חדש משהוא בן זונה ...
nesher
מי שהולך ל
ice
שיגיד לי
המספר שלי
054-883170
יהיה סבבה לפגוש כמה אנשים מהפורום
לראות במציאות
MoSH_MaN
מאיזה גיל זה אננס!?!?!?!

דום הולך להיות מעפן אה
oDrori
Ice
אתה רוציני? אייס לא היום?
MoSH_MaN
טוב יאללה אני הולך היום לדום
oDrori
מי מנגן שם ואיזה גילאים?
MoSH_MaN
אני חושב שמניסים
לא יודע
בטח יא יב

תאמת לדעתי זה לא משהו אבל עדיף מכלום
מתחיל עם להיטים
ואז בועז קפולז משהו כזה
כל הזמן אני שוכח איך לכתוב
והוא סתם דיפ הואס וטק האוס הוא לא משהו
אחר כך יהיה נדב בריטש שישים קלאב
פשוט הרבה רצו ללכת אז אני הולך
Hell_Copter
מורן האייס זה היום... ואני דיברתי קודם עם אחד היחצנים הראשיים והבנתי שהם כן יהיו... ברור שאנימעדיף שהם יהיו שם אם אני בא... למרות שאני לא יתאכזב אם הם לא יהיו...
Segev
יאללה חברה תהנו היום במסיבות אני בסוף לא הולך בגלל ההורים המעצבנים שלי!@$#@!#@!#@!#@!:whip: :whip: :whip: :whip:
יש פיגועים מוות לערבים!!!!!!!!!!!!!!!
:(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
אני יהיה כנראה באייס
אז יהיה בסוף אינפקטד?


אני בספק... לא יודע אבל

גם אני בא לאייס... אבל לא בטוח שאני יכנס... תלוי בחברים שלי
אני בכל מקרה אמור להכנס חינם.....

Ariels
מי שתכנן ללכת לניר אליהו חבל שלא דיבר איתי קודם
חבר שלי הרים את ההפקה הזו יש לו גם הפקה שבוע הבא משהו עם די ג'יי אמיר דהן
MoSH_MaN
חזרתי מהדום ולדעתי היה סתם קקי

וככה חשבתי לפני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement