| luckystrike |
טוב הרגע דיברתי עם אחד מהיחצנים הראשיים באייס
בכל אופן אף אחד לא נראה לי נתן פה פרטים על זה
אז בכל מקרה :
ל-
ICE
יש שתי מסיבות לראש השנה
אחת ביום שישי שלדעתי זאת תהיה זאתי הפחות טובה
מי שמתקלט זה לירון פיקר ויובל לוים ואין שום אינפקטד מאשרום
כמו שאמרו כאן ושום כלום
הם רק חשבו להביא אותם והל"וז שלהם היה עמוס פחד ...
אני לא מאמין שגם ככה הם היו מצליחים להביא אותם .
בכלל לאייס יש עוד הרבה מה ללמוד מבחינת ניהול.
בכך אופן ביום שישי אין שום אטרקציות מיוחדות - המקום עצמו לדעתי מעוצב יפה
ותהיה שתייה חינם כל הערב (רק בירות וטקילות) אבל בכל אופן יום אחרי זה
האייס עושה את המסיבה הרצינית ביום שבת (עוד יומיים) האייס
חובר ל"זברה" (שזה באמת אחלה מקום) והם פותחים ביחד דיסקוטק בליין השבת
של הזברה שזה אחלה מקום
זה נמצא בבני ציון בערך קילומטר אחרי האייס, זה נמצא בתוך חורשה כזאת
זה ממש מקום סבבה ויש בר מיוחד פתוח לראש השנה
יענו קוקטיילים חינם כל הערב מכל הסוגים כולל יקרים וכאלה
ועוד פעם המתקלטים זה יובל לוים ולירון פיקר
איזה בעסה במקום להשקיע בדיג'יים הם עושים צחוק ...
בכל אופן יום שבת כניסה תעלה 80 בגלל הבאר
וביום שישי 75
אני יכול להיכנס כנראה ביום שישי חינם ובשבת ב30 ...
אם אני לא יילך אני יכול להעביר את זה למישהוא אחר ובנוסף
אני יכול להכניס לרשימת כרטיסי חבר כמה שאני רוצה
אבל זה לא הנחה רצינית למרות שאני יכול לרשום שם כמה שאני רוצה
זה יוצא יענו 60 במקום 75 ו 80
ומי שיבוא ביום שישי יקבל כניסה ב 30 למסיבה המיוחדת בשבת...
קיצר תעשו חושבים אם כדאי...
ותומר התקשרתי אלייך הרגע - לא היית זמין ...
מצטער שלא הייתי זמין קודם נרדמתי
ו
EXETIK
באננס
יהיה טוב נראה לי
הם מביאים את דיג'יי רנה מאמסטרדם (למרות שלאחרונה הוא
בא כל כך הרבה לישראל , שייתנו לו אזרחות כבר) ואמור להיות סט
אפליפטינג ...
ערן ברנע ודניאל פרקש הם הקבועים שיהיו
חוץ מ"רנה" לדעתי שווה ללכת
האננס תמיד מקום מושקע וחוץ מזה שהם הביאו
פעם קודמת מכשיר לייזר חדש משהוא בן זונה ... |
|
|