|
מסיבת ראש השנה לתושבי המרכז !!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
בעיקרון מסיבה די פרטית וגם פחות או יותר אפחד מתחת לי"ב לא נכנס אבל גם שכונה בקיבוץ אז מחפפים כי אנחנו בערך 5 מי"א, וגם התקליטים והאוזניות ממני (בהתחלה נתתי גם תפטיפון אבל אז פחדתי שיתחלחל למוות)... בחוף אצלנו 2 יריקות מהבית שלי, הם הכינו מלאאא שתייה ביתית אדירה גם, אז לא איכפת לי אם אני לא רוקד, אני יהיה שמח בכל מקרה...
'פלוס נראה לי שאני אעלה לאיזה חצי שעה וקצת ככה לדג'ג |
|
|
| divx-master |
אנשים אל תלכו לאננס זה מסיבה היום לכיתות ח' עד י'
ילדים קטנים אחים !!! |
|
|
| warpedd_ |
מסתבר שהאננס זה לילדים קטנים באמת
שיטט דווקא רציתי ללכת לשמה
בכל מקרה יש עוד איזה מסיבות ששוות משהו? |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מסתבר שהאננס זה לילדים קטנים באמת
שיטט דווקא רציתי ללכת לשמה
בכל מקרה יש עוד איזה מסיבות ששוות משהו? |
ואלה אחי היום אין משהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by divx-master
אנשים אל תלכו לאננס זה מסיבה היום לכיתות ח' עד י'
ילדים קטנים אחים !!! |
זה היה די שקוף אם מארגנים הסעות מכל מיני מקומות :D
אני זוכר שהייתי בכיתה ח היה הסעות לקרנף, ואז ב ט לעמק 51
שאתה בכיתה יא זה כבר מכוניות אז לא מארגנים לך הסעות... מאן נובע ילדים קטנים |
|
|
| warpedd_ |
דרורי תפתח תאיסיקיו
או תפלאפון
אי אפשר להשיג אותך!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by divx-master
אנשים אל תלכו לאננס זה מסיבה היום לכיתות ח' עד י'
ילדים קטנים אחים !!! |
יש לי אחד יותר טוב...
אל תלכו לאננס אנשים!!!! זה מסיבה לילדים בכיתות ח עד י
לכו לפסק זמן... שם יש רק ווניקים אורגינל
:crazy: :eyespop: |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לי אחד יותר טוב...
אל תלכו לאננס אנשים!!!! זה מסיבה לילדים בכיתות ח עד י
לכו לפסק זמן... שם יש רק ווניקים אורגינל
:crazy: :eyespop: |
חחחחח
:crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :happy2: :toocool: :wtf: |
|
|
| DjChook |
| פסק זמן זה המועדון של השרון ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
פסק זמן זה המועדון של השרון ! |
חחחחח אשכרה
זה שלט אז!!!!
אני זוכר שגרתי ברמת השרון היינו רואים את כל האלה בחטיבות הולכים לשם... אנחנו היינו שם רק במסיבות שיש לכיתה ה :D
אני לא ישכח את המסיבה הרצינית הראשונה שלי...
ישנתי אצל חבר שלי שאח שלו היה אחד המנהלים של הצצה...
קיצר החלטנו שהולכים... וזה היה מסיבה של כיתה ח או ט...
אנחנו שני ילדים בכיתה ה מסתובבים שם כמו מטומטמים ורואים את כל ה"מבוגרים" עושים אשכרה מעגל ריקודים וכל פעם מישהו אחר נכנס... איזה עלוב זה היה
אוי צצה... איזה ימים |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחח סעמק
באתי לאננס
אשכרה כולם קטניםםםםםםםםםםםםם
סעמקקקקקקקקק
מזל שהיה מוזיקה טובה הצלחתי להכנס לאווירה
המקום אדיר כמו שזכרתי אותו.......
בקיצור היה בהתחלה את תומאס!!!!
הבן אדם הומו!!!!!!!:whip: :whip:
כמה שאני מעוצבן!!
אחר כך יובל לוים שזה לא היה משהו
ואז אמיר חממי היה טוב.......!
בקיצור הצלחתי להנות
למרות הילידם הקטנים והכמות עצומה של הומאים |
|
|
| oDrori |
וואווווו כרגע חזרתי ממסיבה שטוענת לכתר של המסיבה הטובה בחיים שלי!!!!!!!! חוף געש, 00:00-4:30, קצר יחסית אבל לעניין, שתייה אדירה (איזה משקה שאחד הכין מהקיבוץ, כמו אפטרשוק תוצרת בית, מלאאאא וודקה אבל גם כ"כ הרבה לימון וסוכר שאתה שותה את זה בכיף בלי להרגיש! וגם פונץ' אדיר וכמה שנדי :) ) מלא אנשים מוכרים ודי הרבה בלי קשר, כולם חוץ ממני ועוד איזה שלושה חברים היו מכיתה י"ב ומעלה, אין ערסים, אין כונפות, אין הומואים כאלה כמו שמוש אמר עם סרטים ורודים, אוירה אדירה מוזיקה סולידית ומעלה!!!!!!!!!!!!!!! אייייייייייין המסיבה הכי טובה בהרבה זמן.
מבחינת המוזיקה גוטמן (מקום ראשון הנוכחי) או רונן לביא (מקום שני הנוכחי) נראה לי מביסים את זה, אבל האוירה והמצב רוח מהחוף ללא שמץ פצפון קטן בגודל של זין קפוא בדחיסה של 8 אטמוספירות בתוך מדחס מושרה במכונת חיתוך לחם של ספק,
THE BEST ONE EVER
P.S.
תומר בדרך להתנקש בי... |
|
|
|
|