return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
מסיבת ראש השנה לתושבי המרכז !!!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
oDrori
בעיקרון מסיבה די פרטית וגם פחות או יותר אפחד מתחת לי"ב לא נכנס אבל גם שכונה בקיבוץ אז מחפפים כי אנחנו בערך 5 מי"א, וגם התקליטים והאוזניות ממני (בהתחלה נתתי גם תפטיפון אבל אז פחדתי שיתחלחל למוות)... בחוף אצלנו 2 יריקות מהבית שלי, הם הכינו מלאאא שתייה ביתית אדירה גם, אז לא איכפת לי אם אני לא רוקד, אני יהיה שמח בכל מקרה...
'פלוס נראה לי שאני אעלה לאיזה חצי שעה וקצת ככה לדג'ג
divx-master
אנשים אל תלכו לאננס זה מסיבה היום לכיתות ח' עד י'


ילדים קטנים אחים !!!
warpedd_
מסתבר שהאננס זה לילדים קטנים באמת

שיטט דווקא רציתי ללכת לשמה

בכל מקרה יש עוד איזה מסיבות ששוות משהו?
divx-master
quote:
Originally posted by warpedd_
מסתבר שהאננס זה לילדים קטנים באמת

שיטט דווקא רציתי ללכת לשמה

בכל מקרה יש עוד איזה מסיבות ששוות משהו?


ואלה אחי היום אין משהו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by divx-master
אנשים אל תלכו לאננס זה מסיבה היום לכיתות ח' עד י'


ילדים קטנים אחים !!!


זה היה די שקוף אם מארגנים הסעות מכל מיני מקומות :D
אני זוכר שהייתי בכיתה ח היה הסעות לקרנף, ואז ב ט לעמק 51
שאתה בכיתה יא זה כבר מכוניות אז לא מארגנים לך הסעות... מאן נובע ילדים קטנים
warpedd_
דרורי תפתח תאיסיקיו
או תפלאפון

אי אפשר להשיג אותך!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by divx-master
אנשים אל תלכו לאננס זה מסיבה היום לכיתות ח' עד י'


ילדים קטנים אחים !!!


יש לי אחד יותר טוב...

אל תלכו לאננס אנשים!!!! זה מסיבה לילדים בכיתות ח עד י
לכו לפסק זמן... שם יש רק ווניקים אורגינל
:crazy: :eyespop:
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter


יש לי אחד יותר טוב...

אל תלכו לאננס אנשים!!!! זה מסיבה לילדים בכיתות ח עד י
לכו לפסק זמן... שם יש רק ווניקים אורגינל
:crazy: :eyespop:



חחחחח
:crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :happy2: :toocool: :wtf:
DjChook
פסק זמן זה המועדון של השרון !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
פסק זמן זה המועדון של השרון !


חחחחח אשכרה
זה שלט אז!!!!

אני זוכר שגרתי ברמת השרון היינו רואים את כל האלה בחטיבות הולכים לשם... אנחנו היינו שם רק במסיבות שיש לכיתה ה :D
אני לא ישכח את המסיבה הרצינית הראשונה שלי...
ישנתי אצל חבר שלי שאח שלו היה אחד המנהלים של הצצה...
קיצר החלטנו שהולכים... וזה היה מסיבה של כיתה ח או ט...
אנחנו שני ילדים בכיתה ה מסתובבים שם כמו מטומטמים ורואים את כל ה"מבוגרים" עושים אשכרה מעגל ריקודים וכל פעם מישהו אחר נכנס... איזה עלוב זה היה
אוי צצה... איזה ימים

MoSH_MaN
חחחח סעמק
באתי לאננס

אשכרה כולם קטניםםםםםםםםםםםםם

סעמקקקקקקקקק

מזל שהיה מוזיקה טובה הצלחתי להכנס לאווירה

המקום אדיר כמו שזכרתי אותו.......

בקיצור היה בהתחלה את תומאס!!!!
הבן אדם הומו!!!!!!!:whip: :whip:
כמה שאני מעוצבן!!
אחר כך יובל לוים שזה לא היה משהו
ואז אמיר חממי היה טוב.......!

בקיצור הצלחתי להנות
למרות הילידם הקטנים והכמות עצומה של הומאים
oDrori
וואווווו כרגע חזרתי ממסיבה שטוענת לכתר של המסיבה הטובה בחיים שלי!!!!!!!! חוף געש, 00:00-4:30, קצר יחסית אבל לעניין, שתייה אדירה (איזה משקה שאחד הכין מהקיבוץ, כמו אפטרשוק תוצרת בית, מלאאאא וודקה אבל גם כ"כ הרבה לימון וסוכר שאתה שותה את זה בכיף בלי להרגיש! וגם פונץ' אדיר וכמה שנדי :) ) מלא אנשים מוכרים ודי הרבה בלי קשר, כולם חוץ ממני ועוד איזה שלושה חברים היו מכיתה י"ב ומעלה, אין ערסים, אין כונפות, אין הומואים כאלה כמו שמוש אמר עם סרטים ורודים, אוירה אדירה מוזיקה סולידית ומעלה!!!!!!!!!!!!!!! אייייייייייין המסיבה הכי טובה בהרבה זמן.

מבחינת המוזיקה גוטמן (מקום ראשון הנוכחי) או רונן לביא (מקום שני הנוכחי) נראה לי מביסים את זה, אבל האוירה והמצב רוח מהחוף ללא שמץ פצפון קטן בגודל של זין קפוא בדחיסה של 8 אטמוספירות בתוך מדחס מושרה במכונת חיתוך לחם של ספק,

THE BEST ONE EVER



P.S.
תומר בדרך להתנקש בי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement