|
armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
er zijn tcoh geruchten dat armin een marathon set gaat draaien binnenkort weer? was dat nou vaag gelul ofnie?
op zn website zie ik dattie alleen maar draait in exotische plaatsen van canada tot australië en ons geliefde nederland links laat liggen.
:( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
er zijn tcoh geruchten dat armin een marathon set gaat draaien binnenkort weer? was dat nou vaag gelul ofnie?
op zn website zie ik dattie alleen maar draait in exotische plaatsen van canada tot australië en ons geliefde nederland links laat liggen.
:( |
Waaaaaaaaaaaaar, weer in de Eau. Die 9 uur set was wicked in de Eau laatst. De man draaitie echt veel ouwe meuk. Echt super was dat :D |
|
|
| eieregooie |
| Zou wel leuk zijn... zo'n lange set weer :) |
|
|
| kreischer2000 |
| volgens mij stond dat ergens in november gepland |
|
|
| Valhalla |
Hm.... 12 uur lang draaien... zal ie wel dood neervallen op het einde :p
Lijkt me wel kicken :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waaaaaaaaaaaaar, weer in de Eau. |
Nee, hij zegt toch De Marathon! :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Nee, hij zegt toch De Marathon! :crazy: |
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger een nachie willen stappen
Op m'n Puch een wijffie halen en daarna dansen in de Marathon
En na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen
De dag daarna een kater dus naar Scheveningen, lekker bakken in de zon.
Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten, en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger een nachie willen stappen
Op m'n Puch een wijffie halen en daarna dansen in de Marathon
En na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen
De dag daarna een kater dus naar Scheveningen, lekker bakken in de zon.
Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten, en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn |
ik haal altijd patat bij de rijswijkseweg ipv haring:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Als ie die 12 uurs set gaat doen ben ik 100% zeker van de party :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik haal altijd patat bij de rijswijkseweg ipv haring:D |
Zeker nadat je hoeren hebt gecheckt :stongue: |
|
|
| TranceFool |
| 12 uur...pfff, dan ben je echt dood :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zeker nadat je hoeren hebt gecheckt :stongue: |
:D |
|
|
|
|