return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
View this Thread in Original format
ahp2002
er zijn tcoh geruchten dat armin een marathon set gaat draaien binnenkort weer? was dat nou vaag gelul ofnie?

op zn website zie ik dattie alleen maar draait in exotische plaatsen van canada tot australië en ons geliefde nederland links laat liggen.

:(
MaGiK54
quote:
Originally posted by ahp2002
er zijn tcoh geruchten dat armin een marathon set gaat draaien binnenkort weer? was dat nou vaag gelul ofnie?

op zn website zie ik dattie alleen maar draait in exotische plaatsen van canada tot australië en ons geliefde nederland links laat liggen.

:(


Waaaaaaaaaaaaar, weer in de Eau. Die 9 uur set was wicked in de Eau laatst. De man draaitie echt veel ouwe meuk. Echt super was dat :D
eieregooie
Zou wel leuk zijn... zo'n lange set weer :)
kreischer2000
volgens mij stond dat ergens in november gepland
Valhalla
Hm.... 12 uur lang draaien... zal ie wel dood neervallen op het einde :p
Lijkt me wel kicken :p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by MaGiK54


Waaaaaaaaaaaaar, weer in de Eau.


Nee, hij zegt toch De Marathon! :crazy:
MaGiK54
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Nee, hij zegt toch De Marathon! :crazy:



Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger een nachie willen stappen
Op m'n Puch een wijffie halen en daarna dansen in de Marathon
En na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen
De dag daarna een kater dus naar Scheveningen, lekker bakken in de zon.

Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten, en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54



Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger een nachie willen stappen
Op m'n Puch een wijffie halen en daarna dansen in de Marathon
En na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen
De dag daarna een kater dus naar Scheveningen, lekker bakken in de zon.

Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten, en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn


ik haal altijd patat bij de rijswijkseweg ipv haring:D
Dr. Kuipers
Als ie die 12 uurs set gaat doen ben ik 100% zeker van de party :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus


ik haal altijd patat bij de rijswijkseweg ipv haring:D


Zeker nadat je hoeren hebt gecheckt :stongue:

TranceFool
12 uur...pfff, dan ben je echt dood :D
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54


Zeker nadat je hoeren hebt gecheckt :stongue:


:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement