return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Jätte party Lucia!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Xplorer76
Vad jag har hört så ligger åldersgränsen på 20.....
SteveTranz4ever
Är det nån som vet vart/hur/när man får tag på biljetter till detta ?

Det står 23e Maj i informationen som Xplorer76 la upp... måste ju va 23e September... Men iaf.. jag måste med på detta så biljett info snarast möjligt när det finns är uppskattat...

... / Steve
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det står 23e Maj i informationen som Xplorer76 la upp... måste ju va 23e September...
... / Steve


var det inte till Lucia? dvs 12/13 december?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal


var det inte till Lucia? dvs 12/13 december?
Jag menar när biljetterna släpps :)
reveal
jaha oj :) det var en annan sak
mindshooter
Kan man åka om man är under 18 ifall man åker med någon som är över 18 som det är i vanliga fall? I så fall...vem vill va min målsman?
Xplorer76
Lite mer info... den kod dom nämner i infon har inte kommit ännu.

Det smög sig in ett fel i texten i nyhetbrevet.
Måndagen den 23 september (inget annat)
öppnar Silja Line för bokningar till Monday Bar
och Ministry of Sounds Luciakryssning 12-13 december.

Tills dess.. passa på att ta rätt på kompisar som
du kan dela hytt med (2-4 pers), så blir det billigare,
395-540kr per hyttplats (A,B,C,D-klass). I detta pris
ingår kryssning + hela programmet. Maten kan du
också förbeställa och vi rekommenderar den
fantastiska buffén där det ingår fri öl och vin
för 190kr. Åldersgränsen för att få komma med
på kryssningen är 20år.

Glöm heller inte att se till att du är ledig mellan
torsdag kväll kl 20 och fredag kl 19.

I nästa veckas nyhetsbrev kommer mer utförlig
information samt den speciella kod du måste uppge
för att kunna boka. OBS, du som prenumererar på
detta nyhetsbrev får denna kod före alla andra,
så passa på. Vi kommer heller inte att lägga ut
någon information på vår hemsida förrän du hunnit boka.

Vi ses!

Hej från oss på Monday Bar
verminator
urk

20-års grense?

12-13 desember?

*sjekke kalender*
*skaffe fake id*
dette må jo vurderes sterkt!

feit feit lineup


beyyyyyyyyyyyyyyer, lekebusch!!!!
verminator
btw

gi meg adresse til mailingliste jeg må signe opp på, så jeg kan få sånn nummer til å bestille billett!!!!!
-=Kotten=-
techno/house...inte direkt lockande....

Xplorer76
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
techno/house...inte direkt lockande....


Bättre än en fet fylla på lucia och vakna upp i snuthäcken....
Gaby
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
techno/house...inte direkt lockande....


Ni som skriver sånt ... brukar ni gå ut och klubba???? Fattar du va det här betyder? 24-h PARTY med roligaste folket???
Techno/house lockar inte... sluta spela dina mp3 filer och gå ut och klubba istället! Uttala dig sen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement