return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Jätte party Lucia!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
XLA
Sitter just och förbannar mina föräldrar föratt jag inte är född 4 år tidigare... jag menar Seb Fontaine ffs... och MoS arrangemang o hela skiten... ingen här från Göteborg som vill ta med mig i baggaget? ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Xplorer76
En liten rolig grej...

När jag va typ 16-17 så åkte jag med farsan till Åbo eller nåt.
På dagen så hade dom karoke på finska (hurra) och jag hade lite tråkigt, så jag stod och kollade och garvade lite, mitt i allt så kommer det fram en Finne och mummlar nåt på finska, då min finska inte är så jätte bra, så frågade jag honom på svenska vad han mummlade om, jo då frågade han mig "varför sjunger du inte med för???" Och jag svarade självklart att jag inte kunde finska, då tittade han på mig som om jag vore helt dum i huvudet och sa " men texten står ju där nere"...
:stongue: HA HA HA det där lät ju som värsta roliga historien :stongue: ... Men ok, de e väl bara å improvisera... bara kackla som en höna eller nåt så e de kanska likt... Jag sjöng Finska nationalsången för några finnar på en kryssning, dom garva rätt frisk... behöver man tilllägga hur mitt mitt tillstånd var ?


Och appropå alkohol så trillar vi ganska lätt in på ÖL... Vi har ju skojat fram å tillbaka att Gaby ska bjuda oss som ska med på en varsin öl... Men eftersom nu alla gillar henne så mycke, hon e ju trotts allt tjej också så tycker jag vi alla bjuder henne på varsin öl... Får se hur kaxig hon e sen ;) :D .... besides... i buffén så får man ju ta hur mycke man vill även av öl och vin så Gaby... kom till buffén så ska du få så mycke öl som du bara orkar ;) *skojar med dig* :gsmile:

.../ Steve
verminator
muhahaha

drikke "bæsj"!!!

(er det ikke noe sånt dere også kaller "øl" ? :D) mener jeg fikk vite det på arvika festivalen :D


anyways, blir nok hard festing i 23 timer ja

masse øl
masse sprit
masse TECHNO!!
(håper på masse DAMER!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D)


wiiiiiii
x-dream
quote:
Originally posted by verminator
muhahaha

drikke "bæsj"!!!

(er det ikke noe sånt dere også kaller "øl" ? :D) mener jeg fikk vite det på arvika festivalen :D


anyways, blir nok hard festing i 23 timer ja

masse øl
masse sprit
masse TECHNO!!
(håper på masse DAMER!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D)


wiiiiiii


Technovännen drick inte för mycket du måste kunna ha trevliggt till detta grymma party.....

Så att det inte blir som på Arvika...:D :D :D :D
verminator
jeg skal nok danse mer enn jeg skal drikke :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by verminator
anyways, blir nok hard festing i 23 timer ja

masse øl
masse sprit
masse TECHNO!!
(håper på masse DAMER!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D)


wiiiiiii
Jag tror en balanserad dos av allt det där så har man sitt vinnande koncept :p :D

Men nog fan hoppas man på många tjejer alltid :gsmile:
verminator
jepp hehe

svenske damer > det aller meste av damer

blir nok kult uansett ja

må sørge for å få møtt dere gutta herfra som skal dit også =)



men kommer nærmere til det en ukes tid før det hele starter :D
Gaby
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever


Och appropå alkohol så trillar vi ganska lätt in på ÖL... Vi har ju skojat fram å tillbaka att Gaby ska bjuda oss som ska med på en varsin öl... Men eftersom nu alla gillar henne så mycke, hon e ju trotts allt tjej också så tycker jag vi alla bjuder henne på varsin öl... Får se hur kaxig hon e sen ;) :D .... besides... i buffén så får man ju ta hur mycke man vill även av öl och vin så Gaby... kom till buffén så ska du få så mycke öl som du bara orkar ;) *skojar med dig* :gsmile:

.../ Steve


jag dricker inte ÖL :( men vodkadrinkar går hem ;)
Fan va det ska festas!!! *längtar till december*
reveal
varför dricker du inte öl? gillar inte smaken helt enkelt?
WhiteRussian
Dricker inte heller öl....hua, hellre en Smirnoff Ice eller en fet, ;)

EDIT: Suck..stavning.. *går och lägger sig*

Gaby
quote:
Originally posted by reveal
varför dricker du inte öl? gillar inte smaken helt enkelt?


Blir så pissnödig och fyllan suger? Smaken e inte det bästa heller...eller ibland kan det vara gott me en kall öl en varm sommardag... jag blir så full på öl!!!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby


Blir så pissnödig och fyllan suger? Smaken e inte det bästa heller...eller ibland kan det vara gott me en kall öl en varm sommardag... jag blir så full på öl!!!
Kan ju iof hålla med dig där... Man blir rätt lätt nödig, trött å hängig...

Nåt att rekomendera dock är en iskall Grolsch... Får la bjuda på en cider då annars...

Men ok, det är inte alkoholen vi åker för men det ska nog förtäras :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement