|
Jätte party Lucia!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by Gaby
Ni som skriver sånt ... brukar ni gå ut och klubba???? Fattar du va det här betyder? 24-h PARTY med roligaste folket???
Techno/house lockar inte... sluta spela dina mp3 filer och gå ut och klubba istället! Uttala dig sen! |
Oj oj oj..... vad arg man kan vara:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile:
Jag antar att du har bokat???? |
|
|
| mindshooter |
| Har pratat mig runt lite...Xplorer... hur pass intresserade tror du att dom är av eldkonstärer och upträdanden på denna resa? Och i så fall hur får jag kontakt med arrangörerna? Kanske finns en liten lösning för mig i bakfickan :);) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har pratat mig runt lite...Xplorer... hur pass intresserade tror du att dom är av eldkonstärer och upträdanden på denna resa? Och i så fall hur får jag kontakt med arrangörerna? Kanske finns en liten lösning för mig i bakfickan :);) | Bra idé mind. hoppas det löser sig på ett eller annat vis... |
|
|
| Xplorer76 |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har pratat mig runt lite...Xplorer... hur pass intresserade tror du att dom är av eldkonstärer och upträdanden på denna resa? Och i så fall hur får jag kontakt med arrangörerna? Kanske finns en liten lösning för mig i bakfickan :);) |
Maila dom... finns på deras hemsida.... |
|
|
| verminator |
er det noen som har fått sånn bestillings kode????
har ikke fått ennå i mailen!!! *BLI GAL I HODET**
/MÅ HA MÅ HA!!! hehehehe |
|
|
| Xplorer76 |
| Koden är MBAR , lycka till |
|
|
| verminator |
| tusen tusen tusen takk!!!! :D |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har pratat mig runt lite...Xplorer... hur pass intresserade tror du att dom är av eldkonstärer och upträdanden på denna resa? Och i så fall hur får jag kontakt med arrangörerna? Kanske finns en liten lösning för mig i bakfickan :);) |
Be Daniel ringa mig så får han tel nr ;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Xplorer76
Oj oj oj..... vad arg man kan vara:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile:
Jag antar att du har bokat???? |
Japp!!!:whip: nu får det vara nog med skitsnack!
Jag har bokat 5 hytter ;) PARTY!!!! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Be Daniel ringa mig så får han tel nr ;) |
Ska bli :) Håll tummarna |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by verminator
Betyr dette at man kan dra med personer som er over 20 år på en torsdag hvis man selv er 18 år ?
eller må jeg ha med en lapp hjemmefra som er signert av moren min ?:)
/me er nysjgerrig | Fan ni Norrmän e ju inte så dumma som ni ser ut :happy2:
skoja bara:gsmile:
Men som det ser så har du rätt, tycker du ska ringa dom för att höra alldeles säkert och sen ta med dig en kopia av reglerna för vakterna kan vara RIKTIGT tjuriga, det vet jag sen tidigare erfarenheter...
Lycka till :gsmile:
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ska bli :) Håll tummarna | Håller alla tummar...
Och nog fan blir det party, tänk er hur det ser ut när man normalt åkt på en sån där kryssning, det har jag gjort några gånger, men nu att man bytt ut alla finska tango älskare, svenska dansbands addicts och pensionersklubbens dagsutflykt mot folk som gillar samma musik som du och som inte gnäller om det skramlar lite sent på nätterna... Jag hade inga problem att få med mig mina polare jag snacka med... / Steve |
|
|
|
|