return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Jätte party Lucia!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Gaby

Jag har bokat 5 hytter ;) PARTY!!!!


fan va klockrent!

lite avis på er som känner så sjukt många människor som gillar sådant här... jag känner kanske 2 stycken :(
Gaby
quote:
Originally posted by reveal


fan va klockrent!

lite avis på er som känner så sjukt många människor som gillar sådant här... jag känner kanske 2 stycken :(


Ut och parta mera... det är så lätt att träffa nytt folk på sånna fester :)
reveal
quote:
Originally posted by Gaby


Ut och parta mera... det är så lätt att träffa nytt folk på sånna fester :)


finns så lite här nere :(
och det är svårt att lära känna danskar :stongue:
men man blir ju lite fler tack vare amnesia, det är klart
WhiteRussian
Polaren har förhoppningsvis bokat en hytt åt mig och två polare, så fyra blir vi.
Kommer bli grymt, :)
Xplorer76
Enligt Silja Line så slog detta evenemang nytt bokningsrekord, hälften av platserna är bokade ca 1000 st och nästa vecka går det ut flyers och dyl, så ni som sitter och funderar.... sluta med det och boka.
verminator
vi har booka 8 billetter :D:D:D:D:D:D:D:D
Dj Memento
finns det nån plats i en hytt för mig?
OscarP
=======> LUCIAKRYSSNINGEN 12-13 DECEMBER <=======


Bokningsrekord!!!

Strax före lunch i måndags ringde en upphetsad bokningsansvarig
från Silja Line och berättade att vi satt bokningsrekord. På tre
timmar hade närmare dom fått in närmare 400 bokningar. Det
har aldrig tidigare skett.

Vi sjönk ner på stolen med en djup pust och konstaterade att det
här helt klart är bäddat för en dundersuccé. Inte sedan våra första
stora fester med Ministry och Cream för några år sen har vi
känt sån hype.

När vi pratade med Silja i kväll, onsdag, hade man gått om 1000-
strecket med bokningar och farten verkar inte mattas av.

Nu återstår 1000 platser och i dag skickas en flyer med info om
kryssningen och vår nypremiär med Richie Hawtin till 10.000
medlemmar. Bäva månde Silja...

Alltså.. passa på att boka nu om du vill åka med och inte gjort
det än. Det kommer att bli en sjukt galen fest!!!

Silja Lines bokningskontor: 08-22 21 40
Din bokningskod: MBAR

Klicka på denna länk för mer detaljerad information om bokning mm:

http://www.mondaybar.com/luciakryssning

Ett fel smög sig in ang buffén i förra veckans mejl. Fr o m december
har man julbuffét istället för den vanliga. Den kostar 207 kr (inkl fri
läsk, öl och vin) vid förbeställning. Det rekommenderas varmt!


Vi ses ombord!
Gaby
SLUTSÅLT!!! Snacka om FEST!!!
Xplorer76
quote:
Originally posted by Gaby
SLUTSÅLT!!! Snacka om FEST!!!


FETT.... tja, bara att leta fram flytvästen, den oranga med visselpipa.

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Xplorer76


FETT.... tja, bara att leta fram flytvästen, den oranga med visselpipa.
Fan va grymt... då tar jag med min våtdräkt... den med drag kedjan... *skoja*
Är ju gammal vindsrufare så det var det första jag kom å tänka på, men mina segel e iof i mer flouroserande (stavfel jag vet) än dom flesta rejvar kidsen...

Slut sålt alltså... så jäkla fett... det här kommer bli bästa kryssningen jag gjort iaf... ja näst efter den då Thor-Leifs Orkester upträdde på Silja Europa då rå...
Xplorer76
En liten rolig grej...

När jag va typ 16-17 så åkte jag med farsan till Åbo eller nåt.
På dagen så hade dom karoke på finska (hurra) och jag hade lite tråkigt, så jag stod och kollade och garvade lite, mitt i allt så kommer det fram en Finne och mummlar nåt på finska, då min finska inte är så jätte bra, så frågade jag honom på svenska vad han mummlade om, jo då frågade han mig "varför sjunger du inte med för???" Och jag svarade självklart att jag inte kunde finska, då tittade han på mig som om jag vore helt dum i huvudet och sa " men texten står ju där nere"...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement