|
אורן לא יטוס לפולין-פשוט כנסו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by YuVaL
תסתכלו על הצד החיובי חבר'ס (אם יש אחד כזה) לפחות אם הוא יהיה בריא הוא יוכל לבוא למפגש... |
נקווה שהוא יחלים עד המפגש........
חוצמזה, גם אם הוא היה טס לפולין, הוא היה יכול לבוא כי הוא חוזר איזה 3 ימים לפני |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
נקווה שהוא יחלים עד המפגש........
|
באמת נקווה אחי
יהיה טוב!!! |
|
|
| itamarsan |
| גם אני מחזיק לו אצבעות מכול הלבבב ומאחל לו בריאות שלמההה ושיחזור עלינו מהר:gsmile: |
|
|
| nimrod levi |
החלמה מהירה תמסור לו באמת נקווה שהוא יצא מזה מהר....
וצריך להביא לו אוכל האוכל בבית חולים מסריח בטירוף |
|
|
| Narcotic Mind |
החלמה מהירה
אני בעד להזמין לו את מרקו וי לחדר :) |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
החלמה מהירה
אני בעד להזמין לו את מרקו וי לחדר :) |
חחחח כן אההה |
|
|
| Flotser |
:eek:
איזה מסכן,
תאחל לו החלמה מהירה מפלוצר!
באמת עצוב, פוסט עצוב
:( |
|
|
| MoSH_MaN |
| עזבו אתכם את המפגש........אתם קולטים שאם הוא היה עולה על המטוס לא הייתם שומעמין ממנו יותר.... |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DjChook
אנשים אורן בבית חולים, הוא התלונן היום על כאבים בחזה
ושלחו אותו לצילומים וכנראה יש לו חור בריאה
בואו כולנו נחזיק לאורן אצבעות שזה לא משהו רציני
ותוך כמה ימים הוא יצא מיזה,
מה שבטוח, הוא יפספס את הטיסה לפולין הלילה שהוא ככ חיכה לה :(
:( |
אחי אני יודע שאתה דואג והכל אבל זה לא בסדר שפירסמת את זה הוא לא ממש רוצה שכולם ידעו
אבל אם כבר פירסמת
אז אורןן אני מאחחלל ללךך החלמה שיאא המהירהה גבבררר
וחפיףףף תאמין לי פולין סתםם מבאס תנשמה
עדיף בבבית
:) |
|
|
| Scorchio |
וואי איזה מסכן
תמסור לו החלמה מהירה
דווקא על היום של פולין איזה ביעוס |
|
|
| DjChook |
דיברתי עם אורן עכשיו והוא מוסר לכולכם ד"ש ושהוא גם מת עליכם
הוא התחיל לצחוק שהקראתי לו את ההודעות
סעמק אני חולה יעני שפעת או משהו אז לא נותנים לי ליסוע לבקר אותו |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איזה באסה זה....
אבל לפחות גילו לו את זה בזמן
:(
שיחלים מהר.. |
|
|
|
|