return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אורן לא יטוס לפולין-פשוט כנסו
View this Thread in Original format
DjChook
אנשים אורן בבית חולים, הוא התלונן היום על כאבים בחזה

ושלחו אותו לצילומים וכנראה יש לו חור בריאה

בואו כולנו נחזיק לאורן אצבעות שזה לא משהו רציני

ותוך כמה ימים הוא יצא מיזה,

מה שבטוח, הוא יפספס את הטיסה לפולין הלילה שהוא ככ חיכה לה :(



:(
oDrori
אני לא מאמין

איזה חרא זה וזה עוד נופל על פולין

אחי, תמסור לו ממנו שיהיה בריא ושכל הפורום מאחל לו החלמה מהירה
MoSH_MaN
מזתומרת חור בריאה?????????????????.

וואי וואי איזה מסכן....אני מקווה שהוא בסדר

שמע אולי נפגש ונסע לבית חולים או משהו?
eXeTik
בחיית תמסור לו החלמה מהירה, איפה הוא מאושפז? אולי נבוא לבקר כולנו :)
nesher
איזה מבאס זה יאללה
תמסור לו שיהיה בריא
ושאוהבים אותו כולם
ומחזיקים אצבעות שזה לא משהו רציני
:confused:
AnthemFreak
באסה
תמסור לו שיחלים מהר!!!!!
YuVaL
אחי
תמסור לו מכולנו החלמה מהירה!!
מצטער שהוא יפספס את פולין
הוא בטח עצוב לאללה....

אולי תגיד לנו איפה הוא מאושפז ונבוא ביחד לראות מה שלומו?

ותמסור לו החלמה מהירה מכולנו!!!!
Q-PiXeL
וואי מסכן... איזה חרא...
בדיוק לפני הנסיעה....
:(

העיקר שיבריא מהר...!!!
ונקווה שזה לא רציני....

נשמע מפחיד חור בריאה...
:confused:
HyPeRSoNiC
אוי איזה בעסה!!!
איפה הוא מאושפז? באמת נראה לי שכדאי שנבוא לבקר אותו
בכל מקרה, אני מחזיק לו אצבעות!!!!! נקווה שזה לא משהו רציני!!!!
DjChook
בית החולים תל השומר

הוא במחלקה של אההה ריאות / חזה או משהו כזה

זה בבניין הראשי בקומה אחת, והוא פעם אחרונה שהייתי היום בערב אושפז בחדר פרטי - חדר 6. (מקומבן) :)

מחר אני אדבר איתו... אמסור לו את ברכותיכם !

t0xIc
ווואייי איזה דיכאוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מיסכן בדיוק על פולין שיואו איזה נחססס יאראבק
תימסור לו שיחלים הכי מהר בעולםםםםםם
באמת אני חושב שכדאי שנלך לבקר אותוו

תימסור לו מכולנו שיהיה בריא ויחלים מהר
YuVaL
תסתכלו על הצד החיובי חבר'ס (אם יש אחד כזה) לפחות אם הוא יהיה בריא הוא יוכל לבוא למפגש...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement