| divx-master |
יאאא אחייי טובב שאתה בבית מקווההה שהכלל יעבור לך
ובקשר לצלילה וכל זה זהה סתם חפיףףף מי צריך לצלול
מקווההה שתרגיששש הכי טובבבבב בעולם
ואם בא לך עובד אתה יודע למי לפנותתתת !!!!1
אני כנראה יבוא אליך היום בערב אחי אז אם משהווו רוצה לבוא אז בכיףףף
אזז אחי בקיצררר תרגישש טובבבב !!! אחי אוהבים אותך !!!1 |
|
|