return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
אורן לא יטוס לפולין-פשוט כנסו (pg. 4)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
לעשן נרגילה מותר לך?
NaOren
אין לי מושג ת'אמת...
אבל בזמן הקרוב אני נראה לי לא יעשן
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by NaOren
אין לי מושג ת'אמת...
אבל בזמן הקרוב אני נראה לי לא יעשן


ולמפגש אתה תבוא???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


ולמפגש אתה תבוא???


אני מתכנן לנסוע לבקר אותו...
מורן אתה מצטרף אליי??

אחי טוב שחזרת אלינו ורק תודה לאל שלא קיבלת את זה על המטוס
תרגיש טוב
NaOren
תודים אחים שלי...
ונראה איפה המפגש יהיה...
מתי אולי אני בכלל לא יוכל להגיע לשם...
אני יודע שנגיד לאילת אני לא יכול לנסוע בזמן הקרוב בגלל הבדלי לחץ אויר
משהו כזה
divx-master
יאאא אחייי טובב שאתה בבית מקווההה שהכלל יעבור לך

ובקשר לצלילה וכל זה זהה סתם חפיףףף מי צריך לצלול

מקווההה שתרגיששש הכי טובבבבב בעולם

ואם בא לך עובד אתה יודע למי לפנותתתת !!!!1

אני כנראה יבוא אליך היום בערב אחי אז אם משהווו רוצה לבוא אז בכיףףף

אזז אחי בקיצררר תרגישש טובבבב !!! אחי אוהבים אותך !!!1
NaOren
quote:
Originally posted by divx-master
יאאא אחייי טובב שאתה בבית מקווההה שהכלל יעבור לך

ובקשר לצלילה וכל זה זהה סתם חפיףףף מי צריך לצלול

מקווההה שתרגיששש הכי טובבבבב בעולם

ואם בא לך עובד אתה יודע למי לפנותתתת !!!!1

אני כנראה יבוא אליך היום בערב אחי אז אם משהווו רוצה לבוא אז בכיףףף

אזז אחי בקיצררר תרגישש טובבבב !!! אחי אוהבים אותך !!!1

מחר תבוא אלי טוב
פשוט לא הרגשתי טוב כ"כ שהתקשרת והם עמדו בדיוק ללכת...
NaOren
quote:
Originally posted by guetag


אחי אל תתעסק עם מרפי בסוף תבוא לו איזה כוסית תגיד לו אם אתה צולל 10 שניות אני שלך 10 שעות
:wtf:


חחחחחחח
ואני יכול לצלול
רק אסור לי עם הבלונים....

אז 10 שניות אני עדיין מסוגל...
NyKoN
וואי אחי
הרגע ראיתי
מקווה שתהיה בסיידר ושטויות הקטע של הצלילה אבל באסה הקטע של פולין

העיקר שאתה בסיידר עכשיו אחי
luckystrike
וואי אחי - רק עכשיו שמתי לב ...

יא אללה אני מקווה שיהיה בסדר
אני מכיר את התופעה הזאת אני מדריך עלייה את החובשים ...

קוראים לזה
SIMPLE PNEUMO THORAX

יענו חזה אוויר פשוט

זה באמת קורה בעיקר לגבוהים ורזים (כמוני) ועישון גם
יכול לגרום לזה ...
זה לא בדיוק חור בריאה חבר'ה - זה כאילו יש לנו ריאה
ובין הריאה לצלעות בית החזה יש לנו שתי קרומים - חיצוני
ופנימי ... לקרומים קוראים קרומי הפלאורה ... קיצר
מה שקורה זה בדרך בגלל לחצי אוויר ובאמת כמו שאורן אמר
מגע של הריאה וכו' גורם לקרע של הקרומים האלה
וזה ממש לא טוב אבל יש ניתוח שעושים אם המצב לא משתפר .

קוראים לו ניתוח טרוקר - פשוט מנקזים את האוויר .
ואורן - אל תדאג זה לא אמור להיות כואב ובטוח שבסוף
גם יהיה בסדר ולא תצטרך את זה ...

ANYWAY
סורי על ההרצאה הזאת ...
יש עוד פול חומר על הפגיעה הזאת שאני מעביר ...

אני מקווה שתרגיש טוב אחי ושבאמת תבוא למפגש ביום
שבת עוד שבוע וחצי
יום שבת בערך ב2-3 ככה בצהריים

NaOren
יוואו גבר...
זה באמת עזר לי להבין פחות או יותר
יש לך אולי אי סי קיו שנדבר על זה שם?

83975269
האי סי קיו שלי אם בא לך להסביר לי כל מיני דברים....
oDrori
הגעתי כנראה אחרי כל הקטע המרגש אבל טוב שאתה בסדר אחי ותודה לסבתא מורן שהבהירה לנו שאין סכנה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement