return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אורן לא יטוס לפולין-פשוט כנסו (pg. 3)
View this Thread in Original format
Pinto
מסור לו החלמה מהירה
באסה שגילו את זה עכשיו אבל הכי חשוב שיהיה בריא.
DjChook
quote:
Originally posted by divx-master


אחי אני יודע שאתה דואג והכל אבל זה לא בסדר שפירסמת את זה הוא לא ממש רוצה שכולם ידעו



נראה לך שאני לא שאלתי אותו לפני ?!
Hell_Copter
לא נעים בכלל
תמסור לו החלמה סופר מהירה ושרק יהיה בריא!!!!!
NaOren
טוב אז אחים שלי, דבר ראשון תודה לכולכם אני באמת אוהב אתכם...
עכשיו חזרתי הביתה כי אין בבי"ח כ"כ מה לעשות איתי כי שום דבר לא השתנה במצב שלי
לא החמיר אבל גם לא ניהיה יותר טוב
אז עוד שבוע יש לי צילומים לבדוק מה נסגר עם הראות שלי...

המזל שלי זה שזה לא קרה לי במטוס אחרת לא הייתי פה היום...
אז תודה לה'
:-)

ובאמת ריגש אותי לקרוא את הטרד הזה אז אני באמת אוהב אתכם
ודרך אגב, מתי נקבע המפגש?

נ.ב אסור לי לטוס חודש וחצי
ואסור לי לצלול יותר בחיים
:-(
NaOren
אין לאף אחד מושג
אומרים שזה תופעה שיש לרזים וגבוהים...

וכנראה העצמות שלי והראות שלי נגעו אחד בשני וזה גרם לסדר או משהו כזה...
Tarantula
רק עכשיו ראיתי את כל זה...

מקווה שהכל יסתדר לך מותק...
NaOren
תודה מתוקה
גם אני מקווה
:-)
HyPeRSoNiC
אחי!!!!
טוב שחזרת אלינו!!!!
למרות שקצת הרסת לי
תיכננתי לנסוע לראות אותך בבית החולים
חחחחחחחחחחחחחחח
אבל חפיף
עדיין טוב לראות אותך


אני רק מקווה שאין לך איזה משהו רציני...........
MoSH_MaN
מה אסור לךך לצלול

איזה באסההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
הההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
הההההההההה


טוב לא משנה מותר לך סתם בבריכה אז הכל טוב
NaOren
אני גם ככה לא אוהב לצלול אז לא מפריע ליייי

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה אסור לךך לצלול

איזה באסההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
הההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
הההההההההה


טוב לא משנה מותר לך סתם בבריכה אז הכל טוב


בדיוק! מי צריך יותר מזה ממילא............. :D :D :D

אל תדאג אורן... יהיה בסדר!!!
s0undw4v3
וואי אחי רק עכשיו ראיתי את הט'רד

מקווה שתחלים מהר ושתשמע טראנס ותהיה עם בנות עד סוף חייך! :disbelief
ואני ממש מצטער שפיספסת את פולין כי הבנתי שמאוד חיכית לזה... אבל יהיה בסדר- יש עוד הזדמנויות ואם באמת רוצים- הכל אפשרי בכל יום וכל שעה :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement