|
Wat denk je dat het volgende nr is dat commercieel gaat!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceManiac |
Flight 643???????
Hoe wil je dat nummer zo soft maken dat Milc Inc. fans dat nummer ook leuk gaan vinden?
Cj Stone-Shining star misschien wel, klinkt best commercieel |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
enneuh... Ik denk Tiësto _ Flight 643 ook wel |
Ja, hoe willen ze dat gaan doen. Knappe jongen die dat lukt. |
|
|
| magrec |
MArk van dale en CB milton ik weet alleen niet meer hoe dat nummer heet.
ehm something going on geloof ik maar kan ut fout hebben. |
|
|
| Opti |
| heb je die lompe versie van synaesthesia gezien, met dat lelijke wijf die d'rin staat te bleren! Wat een kutversie is dat zeg |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Potatoheads - Mix The Master zal vast ook wel op single komen als ie dat niet was, net zoals Exploration Of Space van Cosmic Gate, supergoed nummer, maar om dat nou op single uit te gaan brengen |
|
|
| magrec |
[QUOTE]Originally posted by Dr. Kuipers
Potatoheads - Mix The Master zal vast ook wel op single komen als ie dat niet was, net zoals Exploration Of Space van Cosmic Gate, supergoed nummer, maar om dat nou op single uit te gaan brengen [/QU0TE]
Dat nummer van cosmic gate
daar is ook al een clip van. |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by TranceManiac
Flight 643???????
Hoe wil je dat nummer zo soft maken dat Milc Inc. fans dat nummer ook leuk gaan vinden?
|
Ik denk dat een radio-edit wel genoeg is om hem commercieel te maken |
|
|
| Bellie |
NEEEEEEEEEE AUB niet FLIGHT 643 commercieel maken.Dat nr is gewoon TE bruut om commercieel te gaan.dat zou echt zwaar klote zijn.Loop je langs een cafe hoor je vanaf binnen flight 643 knallen.....HOU OP HOOR!!!!
GREETZ!! |
|
|
| ADK |
sorry, maar ik kan niet zeggen dat ik flight 643 ook maar enigzins leuk vind eigenlijk, sorry
ADK |
|
|
| Jukx |
Ik vind Flight 643 juist onwijs gaaf!!! Maar dat nummer valt echt niet commercieel te maken man! Ook al maak je er een radio edit. van, het is veel te progressive voor de commerciele oortjes van de TMF-kijkers... Ik zit dan eerder aan Urban Train te denken ofzo. Dit is ook een enorme kanshebber: Justin K & Dj K Mixx - Northern Lights
nog een paar nummers waar ik een clip van heb gezien:
Mario Piu aka DJ Arabesque - The Vision
Josh Wink & Lil' Louis - How's your evening so far (ongelooflijk!!!!)
Dario G - Dream to me
Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody
etc
etc
etc
etc...... |
|
|
| Remy D |
| Perpetuous Dreamer - The sound of goodbye |
|
|
| Akira |
| FLIGHT 643 vind ik erg relaxt :D |
|
|
|
|