|
Wat denk je dat het volgende nr is dat commercieel gaat!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Cold
He Bellie...hier ligt je toekomst, vergeet griekenland
:) |
Rofl :D
daar zit ook weer wat in he ;)
Gewoon Griekenland Cancellen en gaan draaien in een klein zaaltje op SENSATION!!
Hehehehehe.........Nee ik hoord chicks al roepen in Griekenland dus ga ik daarnaartoe :)
GREETZ!! |
|
|
| tango |
argggggghhhhhhhh, ik heb net barthezz gezien bij totp op bnn. Het was een performance a-la milk inc.
Bartje achter een keyboardje, 2 lekkere sletjes die aan het dansen waren en dan als klap op de vuurpijl een vrouwelijke dj die aan de knopjes aan het draaien was, en zels jawel, aan het scratchen was.(wat je raar genoeg niet hoorde??);)
echt triest zeg....
greetz,
TNG |
|
|
| Mysteric |
Ik heb ook eens Storm - time 2 burn gezien bij totp.
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh.....erg jammer, maar Marc Spoon zette zichzelf enorm voor lul (deed 'ie op TE ook trouwens).
En is Mauro Picotto ook niet eens in de totp geweest??? |
|
|
| tango |
ja picotto is er ook ooit geweest. Wat zou de rede zijn dat al die dance artiesten daar toch gaan staan? Zou geld een rol spelen, of gewoon de naamsbekendheid ofzo? Maar als je via totp naamsbekendheid opdoet ben je juist bekend bij allemaal kleine kinderen en rnb & rock freaks.
greetz,
TNG |
|
|
| Mysteric |
Hij had al een goede naamsbekendheid...daar zou het dus niet om hoeven...dan lijkt mij dat hij het voor het geld doet.
Ik vind het jammer van hem...nu kan ik me ook voorstellen waarom al die gasten een paar jaar terug zo liepen te kankeren dat Wu-Tang commercieel ging. Nou boeit me dat helemaal niet, maar ik weet wat voor gevoel die fans moeten hebben gehad. |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by tango
argggggghhhhhhhh, ik heb net barthezz gezien bij totp op bnn. Het was een performance a-la milk inc.
Bartje achter een keyboardje, 2 lekkere sletjes die aan het dansen waren en dan als klap op de vuurpijl een vrouwelijke dj die aan de knopjes aan het draaien was, en zels jawel, aan het scratchen was.(wat je raar genoeg niet hoorde??);)
echt triest zeg....
greetz,
TNG |
tja ik denk dat iedereen al uitegekeken is op al die toestanden van alleen een keyboard met daar iemand achter,een danseres(of meerdere) en een danser(of ook meerdere),en om het visueel iet of wa aantrekkelijker te maken(persoonlijk mijn mening niet)zetten ze ar dan maar zoiet gelijk scratchen bij,denk ik!
Hier in België hebben we nog zo'n acts,waaronder cisco kid(me een zekere Nancy da ge missch. kent van het programma 'de bus':)),gaat bvb,altijd uit de kleren bij een optreden,de muziek trekt op nix,ma er komt altijd volk voor de act! |
|
|
| New Wave |
Hey misschien een nieuwtje, ik heb via mensen gehoord dat
g spott en jose een toko gaan runnen in Griekenland.
Misschien al bekend en is het oud nieuws......misschien gaat het al niet meer door, ik hoorde het van de producer van T-spoon.......toevallig 4 maanden terug............
Latorzz Techno maniac |
|
|
| Blik |
deze thread roeleert
flight 643 is dus een hit geworden in ieder geval :), barthezz dus ook, en G-Spott N-R-G was ook redelijk commercieel :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| En de volgende is dus Tiesto - In my Memory volgens mij. Maar ook hier geldt: CORRECTIE ME IF I'M WRONG!!!!!!!! |
|
|
| Biohazard |
oceanlab - clear blue water
gaat commercieel trust me |
|
|
| John |
onder het motto van een ouwe thread opgraven? :D
godd gingen ze toch ook op cd single uitbrenge ofzo? of heb ik dat maar gedroomt? |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by John
onder het motto van een ouwe thread opgraven? :D
godd gingen ze toch ook op cd single uitbrenge ofzo? of heb ik dat maar gedroomt? |
Dat weet ik niet, maar ik sta er niet raar van te kijken nee. |
|
|
|
|