|
Wat denk je dat het volgende nr is dat commercieel gaat!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| tango |
Tja, ten eerste rijst de vraag of flight 643 wel commercieel kan worden. En dan heb je nog altijd de vraag of tiesto hem commercieel wil maken. Het antwoord daarop is waarschijnlijk :nee. Alhoewel hij misschien een alias kan bedenken ofzo.
maarja, flight 643 kan commercieel worden, maar het hoort gewoon niet, laat ik het daar maar op houden. :D
En ik denk dat urban train toch niet die potentie heeft.
greetz,
TNG |
|
|
| magrec |
Btw alles kan commercieel worden.
Ik heb zelfs zo'n gevoel dat over 1 of 1,5 jaar progressive misschien wel commercieel zal zijn.
Dan heb ik het niet over digweed progressive/tribal house.
Net zoals dat progressive hier 1,5 jaar geleden gewoon geen populariteit had en zie nu bam een van de meest groeiende stromingen binnen nederland. |
|
|
| moogwai |
Hier valt weer veel op te reageren...
| quote: | Originally posted by M5
Mauro Picotto - Like this like that
Mauro heeft hier ook al een videoclip van gemaakt .....paar weken geleden |
Deze komt ook zeker uit... de CD-maxi rip heb ik al gezien op een FTP net zo als Mario Piu aka DJ Arabesque - The Vision
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
enneuh... Ik denk Tiësto _ Flight 643 ook wel |
Tuurlijk niet... dit is zeker geen commerciel nummer en zal echt niet op single uitkomen en al zeker niet in de top 100 terechtkomen.
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
heb je die lompe versie van synaesthesia gezien, met dat lelijke wijf die d'rin staat te bleren! Wat een kutversie is dat zeg |
Ja, zeker een kutversie... maar die en-motion Remix blijft een topper en de Paul van Dyk remix is ook erg goed :)
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Potatoheads - Mix The Master zal vast ook wel op single komen als ie dat niet was, net zoals Exploration Of Space van Cosmic Gate, supergoed nummer, maar om dat nou op single uit te gaan brengen |
Potatoheads - Mix The Master is al uit op single ;) en de maxi van Cosmic Gate heb ik al een maand in huis liggen :D
| quote: | Originally posted by Jukx
Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody
|
Dit wordt ook een grote hit in Nederland denk ik.. in Duitsland is het een top 5 hit geweest... mischien kennen jullie de opvolger al Born To Bounce... klinkt precies hetzelfde ;)
| quote: | Originally posted by Remy D
Perpetuous Dreamer - The sound of goodbye |
Ja deze komt netzoals Rising Star - Touch Me dit jaar nog uit volgens Armin van Buuren...
Oh ja.. van Sarah McLachlan - Sweet Surrender (Tiesto Remix) is ook een clip gemaakt
Ik persoonlijk denk dat het nog meevalt met de "commercialisatie" van Trance... er zijn niet zoveel nummers die hoog scoren in de hitlijsten. En de *#^ R&B is nog altijd populairder...
En als een nummer uitkomt op single dan is het toch niet meteen commercieel ???. Het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit, een goede cd-maxi koop ik toch :) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by ADK
sorry, maar ik kan niet zeggen dat ik flight 643 ook maar enigzins leuk vind eigenlijk, sorry
ADK |
Ok das jou mening ;).Maar ik denk dat de meerderheid dit nr echt super PHATT vinden.
o.a. IK.Vorige week zaterdag in de FUN wel 5x voorbij horen knalllen :D echt heel vet!!
GREETZ!! |
|
|
| Dwingo |
Voor die hele Picotto heb ik geen respect meer. Wat een lamlul. Zijn muziek is goed, maar hij is zelfd degene die het aan het hypen is.
Bovendien hoorde ik van een vriend dattie Infernal - Sunrise ook al op de radio heeft gehoord. ik weet alleen niet of deze al op een label uit is, dus twijfel ik eraan of het waar is. Het is wel een kanshebber in de commerciele wereld, dat zeker |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by moogwai
Dit wordt ook een grote hit in Nederland denk ik.. in Duitsland is het een top 5 hit geweest... mischien kennen jullie de opvolger al Born To Bounce... klinkt precies hetzelfde ;)
|
Yep 'born to bounce' is just ne remix,en gaat dus ook een hit worden hier in Belgkesland,zoals 'bass beats and melodie' het al bijna is.
ander lieke da gaat verbrod worden is body shock/ghosts in church |
|
|
| D?eame? |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Voor die hele Picotto heb ik geen respect meer. Wat een lamlul. Zijn muziek is goed, maar hij is zelfd degene die het aan het hypen is.
Bovendien hoorde ik van een vriend dattie Infernal - Sunrise ook al op de radio heeft gehoord. ik weet alleen niet of deze al op een label uit is, dus twijfel ik eraan of het waar is. Het is wel een kanshebber in de commerciele wereld, dat zeker |
Klopt, ik heb INFERNAL gehoord op 538(maak het of kraak het) |
|
|
| Remy D |
| Volgens mij komt Flight 643 in Engeland wel uit op single, dat heb ik tenminste ergens in een guestbook gelezen maar ik weet niet meer waar. |
|
|
| Remy D |
Hier lees:
Dj Tiesto - Flight 643
Pumping progressive trance from the master of the genre. It's available on CD and two 12"s; vinyl one and CD the original and a remix from Oliver Klein while vinyl two has mixes from Jaimy And Kenny D and Orkidea. |
|
|
| Dj Lex |
Flight 643 is zeker wel een goed nummer en we kunnen alleen, maar hopen dat dalijk niet in elk achteraf kroegje HET nummer hoort. Zou jammer zijn.
Laters |
|
|
| New Wave |
Al die commerciele is een beetje bagger aan het worden, vooral D-devils en Milc Inc.
Die stomme hoerejong van een Milc In moet optiefen.
Met zijn scheve bek staat hij met zijn nichterige handjes op een nep keyboard te drukken, en op de platenspelers beetje klooien terwijl er geen platen op lagen (TMF)........diep triest die gast.............wijf is wel geil trouwens :-))))
Alle commerciele nummer vind ik dus bagger, ook die Mauro Picotto begint me een beetje de strot uit te komen.
Ik hou het nu maar bij harde techno, blijft underground.....heerlijk die sound..............
Techno Through My Vains
www.geocities.com/techno_maniacmpzz |
|
|
|
|