|
Wat denk je dat het volgende nr is dat commercieel gaat!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Exhale
Ik kwam vanmiddag thuis en wat vond ik op tafel. Een CD-single van Ferry Corsten met daarop Cry en Solstice. Deze single is promotie voor album System F - Out of the Blue en wordt gesponsord door Free Record Shop, Twix en MTV.
BTW, Sensation (7 juli) heeft een Twix Talent Room ;) |
ja tussen de doelpalen zeker? LOL |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Jukx
Ja der worden van best veel nummers (ook van de minst commercieele) cd-singles uitgebracht maar dat hoeft niet gelijk te betekenen dat het nummer ook wordt uitgevracht in de top40 enzo... Meestal kan je die dingen dan ook alleen in de betere platenzaken kopen. |
Precies.. Ook Major League - Wonder Where You Are is uitgebracht op single terwijl ik deze nog nooit heb zien liggen in de "normale" platenzaak
| quote: | Originally posted by Akira
TENTH PLANET-GHOST |
Deze is ook uit op CD-maxi maar ook ZONDER radio edit :)
| quote: | Originally posted by TranceFool
Klopt, die gozer van Milk Inc. staat altijd als een gek op dat keybord te rammen. Op de TMF awards zaten de kabels er niet eens in, wel gek dat er dan nog geluid uit komt, weet iemand hoe dit kan????? ik snap het echt niet meer??? |
Nou ben ik maandag toch zeer toevallig bij een performance van Milk Inc geweest in mijn "stamdisco". (ja je moet toch iets op een paasmaandag :D )
Het was wel lachen toen het "bandje of plaat of cd" vastliep.. toen moest Regi ineens improviseren en ging hij een beetje met z'n keyboard liggen kloten :D
Het is allemaal niet echt live... ze draaien gewoon de platen en dan spelen & zingen ze een beetje mee. En Regi doet een beetje MC-en erbij.. Het publiek vind het allemaal prima, disco een volle bak en Milk Inc hebben weer een paar centen verdient... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by moogwai
Nou ben ik maandag toch zeer toevallig bij een performance van Milk Inc geweest in mijn "stamdisco". (ja je moet toch iets op een paasmaandag :D )
Het was wel lachen toen het "bandje of plaat of cd" vastliep.. toen moest Regi ineens improviseren en ging hij een beetje met z'n keyboard liggen kloten :D
Het is allemaal niet echt live... ze draaien gewoon de platen en dan spelen & zingen ze een beetje mee. En Regi doet een beetje MC-en erbij.. Het publiek vind het allemaal prima, disco een volle bak en Milk Inc hebben weer een paar centen verdient... |
PRECIES, EN WIE VERNEUKEN DE TRANCE SCENE......? INDERDAAD DIE GASTEN DIE EFFE KOMEN KUTTEN VOOR DE CENTEN!!!!!!!!!!!!
LOL ahhhhhhhh effe heerlijk zeiken gheghe:-) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Exhale
Ik kwam vanmiddag thuis en wat vond ik op tafel. Een CD-single van Ferry Corsten met daarop Cry en Solstice. Deze single is promotie voor album System F - Out of the Blue en wordt gesponsord door Free Record Shop, Twix en MTV.
BTW, Sensation (7 juli) heeft een Twix Talent Room ;) |
Ey hoe kom je aan die informatie???? |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Exhale
BTW, Sensation (7 juli) heeft een Twix Talent Room ;) |
Hmmz wel relaxed,maaruh je spoort denk ik niet helemaal als je met je platenkoffertje naar SENSATION gaat om je skillz te laten zien.:p
GREETZ!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hmmz wel relaxed,maaruh je spoort denk ik niet helemaal als je met je platenkoffertje naar SENSATION gaat om je skillz te laten zien.:p
GREETZ!! |
Noouuuu weetjuh, die gasten die dus blijkbaar niet sporen die hebben wel de kans om ondekt te worden.
Ik ben net begonnen met de plaatjes en als ik de kans zou krijgen om in zo'n zaaltje te draaien(en zeker op sensation) zou ik mijn koffertje inderdaad meenemen ja.
Maar dat is ieder zijn eigen keus.
Nu ga ik ieder geval nog om lekker te STAPMEN..dhuuuuuuuugroeten.
Techno Maniac |
|
|
| Exhale |
| quote: | Originally posted by magrec
Ey hoe kom je aan die informatie???? |
Stond op de achterkant van dat CD-tje.
Okay dit stond er dus op:
| quote: | from Twix-cd
De komende zomer is Twix bovendien op de beste Dance Events aanwezig met de TWIX Talent room? Heb jij je via Twix.nl aangemeld als dj, vj, styliste of visagiste? Dan laat je in de TWIX talent room zien wat je kunt en wie weet wordt je ondekt! Je vindt de Twix talent room op Sensation (7 juli), Trance Energy (29 september) en Innercity (29 december).
|
Dat is alles wat er staat, meer weet ik er ook niet van. |
|
|
| Rudy |
De volgende plaat die commercieel gaat worden is denk ik Milk Inc. - Walk on water, of Darude - Sandstorm! LOL
Nee, Blaze feat. Plamer Brown - My beat Al meerdere keren op MTV en TMF gezien, WAS wel een vette plaat |
|
|
| Cold |
| quote: | Originally posted by New Wave
Noouuuu weetjuh, die gasten die dus blijkbaar niet sporen die hebben wel de kans om ondekt te worden.
Ik ben net begonnen met de plaatjes en als ik de kans zou krijgen om in zo'n zaaltje te draaien(en zeker op sensation) zou ik mijn koffertje inderdaad meenemen ja.
Maar dat is ieder zijn eigen keus.
Nu ga ik ieder geval nog om lekker te STAPMEN..dhuuuuuuuugroeten.
Techno Maniac |
He Bellie...hier ligt je toekomst, vergeet griekenland
:) |
|
|
| cyberia |
Deze wordt zeker gecommercializeerd,ma het is dan ook de bedoeling,maar is dan ook zo goed niet!
sylver/forever in love |
|
|
| tango |
Ja jongens, effe terug naar het onderwerp van deze thread :D
Ik heb net promo'tje van de nieuwe g-spott gehad, N.R.G. heet ie. Maakt een goeie kans voor commercie denk ik, alhoewel er best een stevige bass inzit.(in tegenstelling tot die g spott vs jose )
greetz,
TNG |
|
|
| TranceFool |
Ja, die van G-Spott is wel geinig.
Ik zat net het blaadje Charts te lezen -----> Barthezz is vanavond te zien in Top of the Pops. Het moet toch echt niet nog triester worden!!!! |
|
|
|
|