|
Cu2
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Ik vind dat Cu2 heel veel foute mensen aantrekt.. Vooral het Breezah drinkende, RaAr TyPpEnDe VoLk met een TMF ID :eyespop:
Zoals deze bijvoorbeeld:
http://www.cu2.nl/thug-little-boy |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik vind dat Cu2 heel veel foute mensen aantrekt.. Vooral het Breezah drinkende, RaAr TyPpEnDe VoLk met een TMF ID
Zoals deze bijvoorbeeld:
http://www.cu2.nl/thug-little-boy |
wat een uitstekende samenvatting zeg. ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
Maar leuke cu2 heb jij hoor Flipper01 :stongue::haha::stongue: |
|
|
| magrec |
En dan heb je nog die gabbertjes die hun teksten in het rood wit en blauw hebben staan en hun overdaad aan nederlandse vlaggen (en hun favo film is altijd american history X :p)
kheb geen cu2 wel een tfm id :p |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by magrec
kheb geen cu2 wel een tfm id :p |
Dus toch!! Ik wilde net zeggen dat ik laatst je naam langs zag komen toen ik me eige berichies zat te tsjekken!!! :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik vind dat Cu2 heel veel foute mensen aantrekt.. Vooral het Breezah drinkende, RaAr TyPpEnDe VoLk met een TMF ID :eyespop:
Zoals deze bijvoorbeeld:
http://www.cu2.nl/thug-little-boy |
die replies onderin zijn ook LeKkEr BrEeZaH:
| quote: | LiL-BriTnEyLoVaH 29-09-02 33y f4'k4 m4st3r pRo hEb juh! S33 y4 n3xt tIMe 4!ghT1111
29-09-02 Yo....ChEcK M'n PiCtUrEtRaiL.......www.picturetrail.com/Tobi@s.... YoU AiN't GoT No PiCtUrE .... :S .......SeE Ya!!!T-BoZzZzzzz |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by magrec
kheb geen cu2 wel een tfm id :p |
Jajaja, klik hier voor de TMF-ID van Magrec!!
Ik zie dat je nog geen vrienden hebt gevonden, misschien willen je mede TA-ers met een TMF-ID je vriendje wel worden :p
Volgens zijn profiel is Harmen best wel aardig :) |
|
|
| franzelare |
| Maak dan een echt home-page als je zograag wat op internet wil hebben maar Cu2 :( neeeeeeee! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Jajaja, klik hier voor de TMF-ID van Magrec!!
Ik zie dat je nog geen vrienden hebt gevonden, misschien willen je mede TA-ers met een TMF-ID je vriendje wel worden :p
volgens zijn profiel is Harmen best wel aardig :) |
hehe :p triest maar dat heeft me zelfs geld gekost zo'n tmf id... |
|
|
| mr.marcello |
BUSTED!!! :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| TranceFool |
| Neej ik heb er ook geen een, foute boel dat CU2 |
|
|
|
|