return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
קניית מחשב חדש
View this Thread in Original format
YuVaL
טוב
אז מחר אני הולך לקנות מחשב חדש
:D

אז ככה
זה בנתיים מה שיש לי

Pentium 4 2.4/2.6 gHZ
512 DDR Ram
Geforce Ti4600/4200 128 MB
Cd Burner 24x...
19/17" Monitor...
Asus Mother Board
Creative SB Live 5.1 Soundcard


אני צריך ת'עזרה שלכם
תגידו לי מה טוב\לא טוב ומה עוד צריך לקנות..
פליזז
Urgent
warpedd_
1

שמעתי שיש כרטיס ל
ATI
אני לא זוכר את השם שלו
אבל אומרים שהוא מכפיל את הג'יפורס

תברר קצת

2
מנסיון הלוחות אם של אסוס לא משהו
יש להם כל מיני באגים טפשים

קח חברה אחרת
MoSH_MaN
הלוחות של אזוס טובים מאד

והכרטיס של
ATI
Radeon

נראה לי
Radeon 8500
NyKoN
מחשב מצוין
אל תקשיב להם
:D
Q-PiXeL
אתה קונה 4600 או 4200?
הממ... לא רוצה
AMD
?

צורב של איזה חברה?
עדיף תקנה
lite on x40 או x32
זול ואיכותי

הכרטיסי קול של
hercules
גם טובים מאוד, תחשוב על זה

לוח אמ אני חושב בסדר, הלוחות של אסוס לא רעים
itamarsan
אחי בן זונה של מחשב הצעה טובה מאוד רק עם כבר אתה משקיע בסאונד אז תיקנה את הכרטיס החדש של קרראיטיב שכחתי מה שמוו אבל שמעתי שהוא סוף הדרך ויש לו דברים חדשים אז תעזוב את הלייב כי הוא כבר ישן אחי יש משהו יותר חדש עם אני אדא אני ארשום לך פה ותקנה 4 רמקולים פלוס סאבב הכי טוב
אבל ככה בן זונה של מחשב בהצלחה אחי
HyPeRSoNiC
ואללה מחשב תותח!!!!!!!
יש וקריאטיב 2 כרטיסים חדשים......... ה
Extigy
שהוא חיצוני....... יעני יו אס בי......... מוגבר עם אוקולייזר וכל מיני שטויות, וה
Audigy
שהוא פנימי.........

אני הייתי ממליץ לך לקנות את הפנימי כי הוא פשוט תותח!!!!!!!!!!!!!
אבל הוא יקר אחושרמוטה......... אז אני הכי מציע שתישאר עם מה שכתבת בהתחלה.......
זה בן זונה של מחשב..... אבל רק הייתי ממליץ לך להחליף את הלוח אם ללוח אם של אינטל............
Narcotic Mind
תקשיב ותקשיב טוב :)
אם אתה מוגבל בכסף
במקום 2.4 מעבד ו512
ddr
כך מעבד 2-2.2 ותקנה
512
rdram

הרבה הרבה יותר חשוב סמוך עלי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תקשיב ותקשיב טוב :)
אם אתה מוגבל בכסף
במקום 2.4 מעבד ו512
ddr
כך מעבד 2-2.2 ותקנה
512
rdram

הרבה הרבה יותר חשוב סמוך עלי


חחחח יובל בא ושאל אותי הוא גם אמר לי
512 RDRAM

אז אמרתי לו ש
DDR 512
זה הרבה יותר טוב



לאנשים שאין להם מושג במחשבים חושבים ש
RDRAM
זה יותר טוב בגלל שהוא עובד על 800 מגה הרץ באס
אבל זה זיון שכל וביזבוז כסף!!!

DDR
שעובד על 350 הרבה הרבה יותר טוב!!! אבל רק אנשים שמבינים במחשבים יודעים
הלקוחות לוקחים
RDRAM
כי אין להם מושג


בקשר למעבד
באמת אני לא יודע
אבל כבר הפסיקו לייצר מעל 2 ג'יגה אני חושב
הבינו שכמה שיותר מגה הרץ לא בהכרח יותר טוב....
אז לא יודע איך זה ה2.4

לי יש 950 TBIRD
אבל אני מחכה לדור הבא של המחשבים
:)
DjChook
טוב
AMD
חרא

ATI
הכרטיס ממש מומלץ, פשוט תשווה מחירים, לשגיא יש את ה 9000

ובקשר להארץ, אם הבחירה היא בין 2.4 ל 2.6 תיקח את ה 2.4
פשוט תקשיב לי :)

ומוש אני לא חושב שמיצרים זכרונות ת'אמת שהם
DDR / RDRAM
בתור זיכרון פנימי
צריך לברר את זה

לפי מה שאני הבנתי שתי הטכנולוגיות מתקדמות, ופשוט DDR
לא ככ משתלם לזיכרון פנימי, הוא יותר טוב בעיבוד גרפי

(בגלל זה כל המאיצים הגרפיים החדשים באים עם DDR)
והמחשבים החדשים באים עם
RDRAM
אבל צריך לברר,,
בכל מקרה זה שטויות, המחשב הזה יהיה מאד חזק
בקשר לכרטיס קול אני חושב שזה טמטום לקנות
AUDIGY
לי יש
SB LIVE VALUE
שעולה יחסית זול והוא כרטיס מצוין
אני לא מבין מה כבר אפשר לשפר ?

ולדעתי אם אתה מעוניין תקנה את הלוח אם שלך (אסוס ממש טובים לדעתי) עם עוד כרטיס קול, ואז במיוחד לדיג'יי זה נוח למקסס קצת בעזרת המחשב כמו שצריך
מסך 19 אינץ זה בזבוז רציני

CDRW
אני לא יודע, פשוט תקנה, היום כולם טובים, זה עניין של מחירים

וזהו

Tarantula
חיחי.....
באיזה שפה אתם מדברים??!@~:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
DjChook
explain.pas:

program explain_alona;
var
a:string;
begin
writeln('What is your name');
readln(a)
if a = 'alona' then writeln('Don't enter this thread ever again');
else writeln('U r a male, u must understand computer');
end.

משעמם לי נורא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement