|
קניית מחשב חדש
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
טוב
אז מחר אני הולך לקנות מחשב חדש
:D
אז ככה
זה בנתיים מה שיש לי
Pentium 4 2.4/2.6 gHZ
512 DDR Ram
Geforce Ti4600/4200 128 MB
Cd Burner 24x...
19/17" Monitor...
Asus Mother Board
Creative SB Live 5.1 Soundcard
אני צריך ת'עזרה שלכם
תגידו לי מה טוב\לא טוב ומה עוד צריך לקנות..
פליזז
Urgent |
|
|
| warpedd_ |
1
שמעתי שיש כרטיס ל
ATI
אני לא זוכר את השם שלו
אבל אומרים שהוא מכפיל את הג'יפורס
תברר קצת
2
מנסיון הלוחות אם של אסוס לא משהו
יש להם כל מיני באגים טפשים
קח חברה אחרת |
|
|
| MoSH_MaN |
הלוחות של אזוס טובים מאד
והכרטיס של
ATI
Radeon
נראה לי
Radeon 8500 |
|
|
| NyKoN |
מחשב מצוין
אל תקשיב להם
:D |
|
|
| Q-PiXeL |
אתה קונה 4600 או 4200?
הממ... לא רוצה
AMD
?
צורב של איזה חברה?
עדיף תקנה
lite on x40 או x32
זול ואיכותי
הכרטיסי קול של
hercules
גם טובים מאוד, תחשוב על זה
לוח אמ אני חושב בסדר, הלוחות של אסוס לא רעים |
|
|
| itamarsan |
אחי בן זונה של מחשב הצעה טובה מאוד רק עם כבר אתה משקיע בסאונד אז תיקנה את הכרטיס החדש של קרראיטיב שכחתי מה שמוו אבל שמעתי שהוא סוף הדרך ויש לו דברים חדשים אז תעזוב את הלייב כי הוא כבר ישן אחי יש משהו יותר חדש עם אני אדא אני ארשום לך פה ותקנה 4 רמקולים פלוס סאבב הכי טוב
אבל ככה בן זונה של מחשב בהצלחה אחי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ואללה מחשב תותח!!!!!!!
יש וקריאטיב 2 כרטיסים חדשים......... ה
Extigy
שהוא חיצוני....... יעני יו אס בי......... מוגבר עם אוקולייזר וכל מיני שטויות, וה
Audigy
שהוא פנימי.........
אני הייתי ממליץ לך לקנות את הפנימי כי הוא פשוט תותח!!!!!!!!!!!!!
אבל הוא יקר אחושרמוטה......... אז אני הכי מציע שתישאר עם מה שכתבת בהתחלה.......
זה בן זונה של מחשב..... אבל רק הייתי ממליץ לך להחליף את הלוח אם ללוח אם של אינטל............ |
|
|
| Narcotic Mind |
תקשיב ותקשיב טוב :)
אם אתה מוגבל בכסף
במקום 2.4 מעבד ו512
ddr
כך מעבד 2-2.2 ותקנה
512
rdram
הרבה הרבה יותר חשוב סמוך עלי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תקשיב ותקשיב טוב :)
אם אתה מוגבל בכסף
במקום 2.4 מעבד ו512
ddr
כך מעבד 2-2.2 ותקנה
512
rdram
הרבה הרבה יותר חשוב סמוך עלי |
חחחח יובל בא ושאל אותי הוא גם אמר לי
512 RDRAM
אז אמרתי לו ש
DDR 512
זה הרבה יותר טוב
לאנשים שאין להם מושג במחשבים חושבים ש
RDRAM
זה יותר טוב בגלל שהוא עובד על 800 מגה הרץ באס
אבל זה זיון שכל וביזבוז כסף!!!
DDR
שעובד על 350 הרבה הרבה יותר טוב!!! אבל רק אנשים שמבינים במחשבים יודעים
הלקוחות לוקחים
RDRAM
כי אין להם מושג
בקשר למעבד
באמת אני לא יודע
אבל כבר הפסיקו לייצר מעל 2 ג'יגה אני חושב
הבינו שכמה שיותר מגה הרץ לא בהכרח יותר טוב....
אז לא יודע איך זה ה2.4
לי יש 950 TBIRD
אבל אני מחכה לדור הבא של המחשבים
:) |
|
|
| DjChook |
טוב
AMD
חרא
ATI
הכרטיס ממש מומלץ, פשוט תשווה מחירים, לשגיא יש את ה 9000
ובקשר להארץ, אם הבחירה היא בין 2.4 ל 2.6 תיקח את ה 2.4
פשוט תקשיב לי :)
ומוש אני לא חושב שמיצרים זכרונות ת'אמת שהם
DDR / RDRAM
בתור זיכרון פנימי
צריך לברר את זה
לפי מה שאני הבנתי שתי הטכנולוגיות מתקדמות, ופשוט DDR
לא ככ משתלם לזיכרון פנימי, הוא יותר טוב בעיבוד גרפי
(בגלל זה כל המאיצים הגרפיים החדשים באים עם DDR)
והמחשבים החדשים באים עם
RDRAM
אבל צריך לברר,,
בכל מקרה זה שטויות, המחשב הזה יהיה מאד חזק
בקשר לכרטיס קול אני חושב שזה טמטום לקנות
AUDIGY
לי יש
SB LIVE VALUE
שעולה יחסית זול והוא כרטיס מצוין
אני לא מבין מה כבר אפשר לשפר ?
ולדעתי אם אתה מעוניין תקנה את הלוח אם שלך (אסוס ממש טובים לדעתי) עם עוד כרטיס קול, ואז במיוחד לדיג'יי זה נוח למקסס קצת בעזרת המחשב כמו שצריך
מסך 19 אינץ זה בזבוז רציני
CDRW
אני לא יודע, פשוט תקנה, היום כולם טובים, זה עניין של מחירים
וזהו |
|
|
| Tarantula |
חיחי.....
באיזה שפה אתם מדברים??!@~:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| DjChook |
explain.pas:
program explain_alona;
var
a:string;
begin
writeln('What is your name');
readln(a)
if a = 'alona' then writeln('Don't enter this thread ever again');
else writeln('U r a male, u must understand computer');
end.
משעמם לי נורא |
|
|
|
|