|
Jaaaaaaaa Rijbewijs In Tha Broekzak!!!!
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
WOIEOWIEOWIEOWIOEIWOEIWOIEOWIEOWIOEIWOIEOWIEOWIEOWIEOWIEOIWOEIWOEIO
WIEOWIEWOEIOWEIOWIEOWIEOWIEWOIEWOEIOIWOEIWOEIWOIEWOIEWOIEOIEOWIEWOE
IOWIEWOIEWOIEWOIEOWIEOWIEWOE
:p |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Gefeliciteerd! enneh......rij voorzichtig
en denk niet dat je nu ook meteen echt kunt rijden :)
Dat komt pas na een jaartje of wat...
Succes! |
|
|
| Partyhardy! |
Yo!!! Gefeliciteerd!!!!!!!  |
|
|
| mr.marcello |
Jammer hoor!! Het is al zo druk op de weg, komt er weer eentje bij....pfff!! :p
Nee man, proficiat!!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| M5 |
haha eindelijk dan!
hey mooi man :cool: |
|
|
| jploveparade |
Zal de KLPD alvast bellen :D
 |
|
|
| Dj Lex |
| Hey man gefeliciteerd :) Kijk je uit. Tis puntenrijbewijs he ;) |
|
|
| New Wave |
Gandku danku danku
wie ken me naar het gemeentehuis rijen :p, ken ik hem meteen ophalen :p
Lex, das waar ook :p....
Is 1 keer flitsen ook 1 punt of niet? |
|
|
| MaGiK54 |
| Gefeliciteerd en in hoeveel keer ?? |
|
|
| [SigneT] |
Gefeliciteerd hoor :) en rij een beetje voorzichtig....
maar na de hoeveelste keer ben je geslaagd :P |
|
|
| TranceFool |
Netjes!!!
Gefeliciteerd he :) |
|
|
| raoel |
Timmy is al minstens 1 keer gezakt, da weet ik zeker :D
Misschien zelfs wel vaker :p
Maar, gefeliciteerd!!!! |
|
|
|
|