return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
שוק!!! כל מי שמאיזור השרון
View this Thread in Original format
Scorchio
פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף
:)
MoSH_MaN
הומו :p
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף
:)


מה כתבו על מה זה ?

סורי לי יש רק
"זמן השרון"
Pinto
quote:
Originally posted by Scorchio
פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף
:)



אין לי את העיתון...
סרוק את הכתבה ותעלה לפורום
Scorchio
אין לי סורק :\
NaOren
quote:
Originally posted by Scorchio
פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף
:)


אז ת'גברררר
:-)
Tarantula
quote:
Originally posted by Scorchio
פתחו מהררררר צומת השרון
יש עליי כתבה בסוף עם תמונה רק שלי
חחחחחחחחחחחחחחח אני סלבריטי
איזה כיף
:)


ספר ספר ספר מה כתבו עליך....
:D
Scorchio
טוב אז מי שעוד לא יודע
שבוע שעבר תיקלטתי באננס בתחרות תקליטנים
קיצר המדור של העיתון הימר עליי
אבל הגעתי שני בסוף
ויש שם ראיון איתי על הסגנון המוזיקלי שלי ועל איך שהייתה התחרות ויש גם תמונה שלי שיצאה סוףףףף:




וזהו
קצת פירסום לא מזיק אף פעם

:D


EDIT

עשיתי שטות שבאתי לשם עם קצר היה שם כזה קרררררררררררר
אתם קולטים העמדה הייתה גבוהה אז היה צריך לטפס ומרוב הקור הג'ינס שלי התכווץ או משהו לא יכולתי להרים את הרגליים בשביל לעלות
חחחחחח
Koodoo
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב אז מי שעוד לא יודע
שבוע שעבר תיקלטתי באננס בתחרות תקליטנים
קיצר המדור של העיתון הימר עליי
אבל הגעתי שני בסוף
ויש שם ראיון איתי על הסגנון המוזיקלי שלי ועל איך שהייתה התחרות ויש גם תמונה שלי שיצאה סוףףףף:




וזהו
קצת פירסום לא מזיק אף פעם

:D


EDIT

עשיתי שטות שבאתי לשם עם קצר היה שם כזה קרררררררררררר
אתם קולטים העמדה הייתה גבוהה אז היה צריך לטפס ומרוב הקור הג'ינס שלי התכווץ או משהו לא יכולתי להרים את הרגליים בשביל לעלות
חחחחחח

כן כן
ולמי יש את העיתון הזה
חחחחחחחחחחחחחח
oDrori
ברכות אח"ש!

luckystrike
ואללה מזל טוב אחי !
:)
Gil Shwarts
וואלה יפה אחי
אין לזלזל בכזה דבר
כי מדברים כאלה נהיים גדולים ואני שמח שסוף סוף אתה מקבל הכרה מעבר לאנשים הקרובים אלייך.

ואם כבר מדברים על כתבות בעיתון
שבוע שעבר כשהייתי אצל אחותי בדימונה
ראיתי שם בעיתון של דימונה כתבה על מסיבת הרייב שהייתה שם
בקיצור
כתבו שם כמה דברים עליי ואני מצטט (יש לי את הכתבה פה): פ

"... ניגנו במסיבה חשמל סטטי, בלאק הופ ודי ג'יי חן כשהשיא של המסיבה התחיל כשסאבלימינל עלו לבמה, הצרחות היו חזקות מתמיד, סאבלימינל כהרגלם נתנו הופעה משובחת ביותר כולל קטע סטאנד אפ דיי מוצלח אני חייבת לציין שהיה בשיתוף עם די ג'יי גיל, ואם כבר מזכירים אותו, גיל פשוט גמר את המסיבה מבחינת איציק לוי וחן בלאיש.
היה חושך מוחלט, שקט סורר באיזור למעט שריקות וצרחות מהחוגגים. הקהל לא הפסיק לצעוק, לשרוק ולהניף את ידיו באויר.
לפתע היה הבזק אור חזק כל כך שבקושי הצלחנו להישאר עם העיניים פתוחות לעבר הבמה, ושם הוא עמד, די ג'יי גיל, כצל מתוך האור.
הקהל פשוט, סליחה על הביטוי, התחרפן! הצרחות, השריקות, מעולם אחר.
האורות כבו לגמרי, שוב חושך מוחלט, ואז התחילה החגיגה, די ג'יי גיל הקפיץ את החוגגים במשך שעה שלמה ללא הפסקה, אני חייבת לציין שאפילו אני, שלא בדיוק מתחברת למוזיקה הזו, לא יכלתי להימנע מלהשתגע.
במהלך ההופעה שלו, גיל זרק לעבר החוגגים מקלות זוהרים ("סטיקלייטים") והחוגגים "התחרפנו" עוד יותר!
הנה כמה מילים מהראיון עם די ג'יי גיל לאחר המסיבה:

צופית: די ג'יי גיל...
גיל: היי :)

צופית: אז מה... תראה מה עשית להם
גיל: טוב תראי, הקהל הדימונאי הוא אחד האהובים עליי, יודע לחגוג כמו שצריך.

צופית: אכן אכן אנחנו ידועים בחגיגות שלנו.
איך היה??
גיל: האוירה הייתה מהממת, אני בעצמי לא ידעתי מתי להתחיל כשהאורות כבו, נדלקו וכבו שוב אז אמרתי נו יאללה והתחלתי.
בגדול, היה ממש ממש אחלה, נורא נהניתי.

צופית: ראיתי התקהלות של אנשים סביבך כשירדת מהבמה, בא לך לשתף אותי ואת הקוראים?
גיל: בוודאי, כשירדתי מהבמה הגיעו אליי כמה חבר'ה ואמרו לי שהם ממש נהנו מהמוזיקה שלי וביקשו חתימה.

צופית: חתימה? אני גם יכולה לקבל?
גיל: אין בעיה :)

צופית: הקטע עם סאבלימינל, היה מתוכנן?
גיל: אוי ממש ממש לא, זה היה ממש אילתור של הרגע האחרון
ברגע ששמעתי את יואב אומר שעוד מעט מישהו יבוא ויחליק על הבמה, פשוט זינקתי, אני לא יודע למה אבל זה מה שהיה :)

צופית: מגניב! ומה הייתה התגובה שלהם אחרי האקט?
גיל: הם היו מופתעים, התאפקו שלא להישפך מצחוק, אח"כ כשהיינו מאחורי הקלעים הם כבר לא הצליחו להתאפק ונפלו :)

צופית: מתי תגיע אלינו שוב?
גיל: אין לדעת, עם המצב במדינה היום, אי אפשר לדעת מה יקרה
למרות ששמעתי שיש כאן את פסטיבל התקשורת השנתי והמארגנים כבר יצרו איתי קשר אבל אני עדיין לא בטוח שאני יוכל להגיע.

צופית: השם במה "די ג'יי גיל", הוא בחירה שלך?
גיל: ממש לא, המארגנים כתבו בטעות את השם במה שלי ככה בפרסומים אבל לא נורא, העיקר שהאנשים נהנו.

צופית: ההופעה שלך ושל איציק לוי ביחד על הבמה, היה מתוכנן?
גיל: גם זה לא היה מתוכנן, הוא פשוט עלה לעמדה, הרכיב את הציוד שלו
ואמר לי בוא ננגן כמה דברים ביחד
ומי אני שיגיד לו לא :)

צופית: אוקיי גיל רק שתדע שלפי האנשים כאן באירוע, אתה פשוט גמרת את המסיבה מבחינת איציק לוי ודי ג'יי חן.
גיל: אני לא חושב ככה, אני רק מצטער שכשאני סיימתי, המון אנשים פשוט הלכו הביתה, אני לא חושב שגמרתי את המסיבה בשביל איציק לוי, ואם כן אז איציק, אם אתה קורא את זה, סליחה אחי :)

צופית: גיל, היה ממש ממש סבבה לדבר איתך ולהאזין להופעה שלך
ונשאר רק להגיד לך בהצלחה ושנתראה בקרוב אני מקווה :)
גיל: גם אני מקווה, תודה ולהתראות.
"


יש עוד אבל כואבות לי כבר הידיים :)
אה ומצורפת תמונה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement