return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
קולקציית הפלאפונים החדשה של סלקום- טוב שלא!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
פסדר זה לא הנושא

אני לא חושב שכל הפלאפונים האלה עם הג'ויסטיק

או 4 חצים צריכים

מה לעזאזל זה

ומישהו מוכן להסביר לי מה הפלאפון של נוקיה נראה לי כמו פאלם ?
oDrori
מלבד היכולות הבסיסיות הדרושות, כל מה שאני מחפש זה אפשרות ליצירת צלצולים איכותיים - יש לי כרגע 6120, בעזרת השם נחליף למשהו עם שרות יצירת צלצולים ומי יודע, 16 פולי לא נראה כ"כ רחוק עכשיו!
DjChook
16 פולי זה רק איכות
אבל אין כמות
הרבה יותר מגניב שלנוקיה יש לך בערך 1000 אתרים ועשרות אלפי מנגינות להרכיב

(אני יודע אני יכול לנגן ולשמור 7 שירים בנוקיה שלי)

וזה בן זונה !

אני אמרתי כבר את דעותיי על פלאפונים

:)

2120 שולטט
חחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
פלאפוניםם ממש פפצצצותתת אבל הרבה מאוד כפתורים לא צריך הרבה כול כך לדעתיי אבל סלקום שיחקו אותהההה
אני החלפתי לפני כמה שבועות לאוו בווקס של אורנ'ג (כבר אני הרבה זמן באורנ'ג) אז החליפו בחינם ואני מת עליו על הסמסונג הוא בן זונה של פלאפון


לחבר שלי היה את זה והוא אמר שזה פשוט חרא של פלאפון
החליף אחרי יומיים איתו
בטח התלהבת מהזה שאפשר לשנות את האור הקטן שם :D
eXeTik
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
מי ימצא אליך את הפלאפון?!

וגם אין מכס על מוצרים אלקטרוניים קטנים אז יכול להיות בכלל אין מכס על פלאפונים...


quote:
Originally posted by DjChook
רונן באמת לא נראה לי שיהיה בעיות במכס

אבל בקשר להודעות, החברה הכי מצחיקה לפלאפון


"מספר לחזרה"


quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אין בעיות עם מכס

זיון שכל


לא דיברתי סתם, ידידה שלי קנתה פלאפון בחו"ל... משהו נראה בנזונה
בקיצור, היא באה לארץ ועצרו אותה ואת אבא שלה לבדיקה במכס
אז התחילו לבדוק והכל ופתאום קולים את הפלאפון
עכשיו היה לה שכל להוציא אותו מהאריזה והכל, אבל הם ראו שאין עליו קו
בדקו את המספר הסידורי שלו וגילו שהוא נקנה בגרמניה... ואז הביאו לה אחוש קנס

quote:
Originally posted by DjChook
ומישהו מוכן להסביר לי מה הפלאפון של נוקיה נראה לי כמו פאלם ?


עיצבו את התפריט שלו כאילו זה פאלם... משהו באמת בנזונה

quote:
Originally posted by DjChook
(אני יודע אני יכול לנגן ולשמור 7 שירים בנוקיה שלי)


אהבתי שבחדשים זה בא לך עם כאבל ותוכנת מחשב- אתה יכול להוריד ישירות מהמחשב לפלאפון!
MoSH_MaN
אח שלי חברים שלי קנו פלא מחול

מה הבעיה לשים את הסים בפנים?????..

תאמין לי זה זיון שכל לא יתפסו אותך
היא כנראה מפגרת
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אח שלי חברים שלי קנו פלא מחול

מה הבעיה לשים את הסים בפנים?????..

תאמין לי זה זיון שכל לא יתפסו אותך
היא כנראה מפגרת


אישה לך תבין
MoSH_MaN
אז רגע זה פלאפונים של סלקום?


מעניין בעיקרון זה יהיה מגניב הנוקייה


הסמסונג לא נראה יותר מידי מסובך ומכיוון שה
0 box
הוא אחלה כבר לא יהיה לי בעיה עם סאמסונג

למרות שאני מעדיף נוקיה
Sniper
quote:
Originally posted by eXeTik



הוא נראה פשוט, אבל בנזונה של פלאפון... גם לזה יש מצלמה, והוא בראש יותר צעיר...


יש כזה לחבר טוב שלי כאילו זה היה פלאפון ניסיוניי
וזה פלאפוןןן ממש ממש בן זונההה
אבל הוא עדין חבל על הזמן
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אח שלי חברים שלי קנו פלא מחול

מה הבעיה לשים את הסים בפנים?????..

תאמין לי זה זיון שכל לא יתפסו אותך
היא כנראה מפגרת


בקיצור- אם עוצרים אותך לבדיקה נדפקת
אם לא אז אין עם זה בעיה

MoSH_MaN
אתה צריך להיות מפגר בשביל שיעצרו אותך


אתה לוקח את זה כמו שאתה לוקח פלאפון אחר

כמו שאני לקחתי את הדיסק מן........
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתה צריך להיות מפגר בשביל שיעצרו אותך


אתה לוקח את זה כמו שאתה לוקח פלאפון אחר

כמו שאני לקחתי את הדיסק מן........


מה קשור?!?! הם עוצרים אקראית...





בללללללללללללללללבלי אותו אל תעשי לו חשבון...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement