|
קולקציית הפלאפונים החדשה של סלקום- טוב שלא!!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
בדיוק עכשיו נגמרת לי ההתחייבות על המכשיר שלי וכבר באתי לעבור לאורנג', פתאום נכנסתי היום ואני קולט את הקולקציה החדשה של הפלאפונים שהגיעו אליהם השבוע... אני אחוש מתלבט עכשיו איזה לקחת
קבלו מה זה: (תלחצו על התמונה וזה יפתח לכם חלון עם כל התכונות)

נגנבתי מזה, פשוט פלאפון מדהים!

זה לא יצא לי לראות, אמרו לי הוא מגיע שבוע הבא... אבל טוב שאין בו הכל
למרות שהוא נראה לי יותר עסקי כזה, יענו אין לו להוריד צלצולים וכאלה, לפחות נראה לי... אבל קבלו שוס- מצלמה דיגיטלית בפלאפון, יש לך אלבום תמונות בפנים, ואתה יכול לשלוח ולקבל תמונות כאלה ממכשירים אחרים שתומכים בזה... תנו לזה קצת זמן זה יתפוס חזק!

הוא נראה פשוט, אבל בנזונה של פלאפון... גם לזה יש מצלמה, והוא בראש יותר צעיר... |
|
|
| Hell_Copter |
באמת טוב שלא...
מה עוד יצאו היום שימשוך אנשים...
אבל נראה בנזונה
אני בנתיים לעומת זאת ישאר עם ה 6120 שלי ובתקווה שאני ישאר מרוצה |
|
|
| Q-PiXeL |
לך על הראשון...
כמה הוא עולה?
למה גם אני צריך לחדש ת'5120 המסריח שלי
:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
מילה אחת :
איכס !
למה לעזאזל דפקו ככ הרבה כפתורים בטלפון אחד ?! (הראשון) זה ככ לא נוח
וזה גם לא נוקיה אז אין מצב שאני אכניס את זה הביתה (כלל עולמי - פלאפון זה נוקיה ונוקיה זה פלאפון)
עכשיו בקשר לאריקסון, באמת טוענים שהוא טוב אבל שוב - שונא סוני אריקסון
ובקשר לנוקיה עם המצלמה - לא חושב שתופס, למרות שהפרסומת שיא שיא היפה !
אבל לא נראה לי יהיה לזה שימוש ככ
בכל מקרה, אני ממש אוהב את ה
3330
שלי של נוקיה, עם הכרטיס החכם בסלקום, ואם בא לי אני קונה בחול פלאפון
GSM
הרבה יותר זול, בלי התחייבויות, ומשתמש בו בסלקום בארץ |
|
|
| itamarsan |
פלאפוניםם ממש פפצצצותתת אבל הרבה מאוד כפתורים לא צריך הרבה כול כך לדעתיי אבל סלקום שיחקו אותהההה
אני החלפתי לפני כמה שבועות לאוו בווקס של אורנ'ג (כבר אני הרבה זמן באורנ'ג) אז החליפו בחינם ואני מת עליו על הסמסונג הוא בן זונה של פלאפון |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by itamarsan
פלאפוניםם ממש פפצצצותתת אבל הרבה מאוד כפתורים לא צריך הרבה כול כך לדעתיי אבל סלקום שיחקו אותהההה
אני החלפתי לפני כמה שבועות לאוו בווקס של אורנ'ג (כבר אני הרבה זמן באורנ'ג) אז החליפו בחינם ואני מת עליו על הסמסונג הוא בן זונה של פלאפון |
ואלה אחי ? נשבע לך הגעתי למסקנה שזה פלאפון של בנים
בנות רק אומרות שהוא מעצבן אותן ושהן שונאות אותו
ורוב הבנים אומרים שהוא פצצה, אבל יכול להיות בגלל שבנים לא יכולים להגיד על משהו שלהם שהוא לא טוב...
בכל מקרה, אני לא התלהבתי מהפלאפון
הפלאפון היחיד שהייתי מסוגל להשתמש בו לא של נוקיה נראה לי זה ה
SK
שהם פשוט גאוניים, ולמרות שמסובך להבין איך להשתמש באופציות שלהן, אחרי חרישה קלה על המכשיר, אתה מבין שהוא ממש שווה !
אבל, פלאפון !?, חחחח חברה פושטת רגל :) |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
מילה אחת :
איכס !
למה לעזאזל דפקו ככ הרבה כפתורים בטלפון אחד ?! (הראשון) זה ככ לא נוח
וזה גם לא נוקיה אז אין מצב שאני אכניס את זה הביתה (כלל עולמי - פלאפון זה נוקיה ונוקיה זה פלאפון)
עכשיו בקשר לאריקסון, באמת טוענים שהוא טוב אבל שוב - שונא סוני אריקסון
ובקשר לנוקיה עם המצלמה - לא חושב שתופס, למרות שהפרסומת שיא שיא היפה !
אבל לא נראה לי יהיה לזה שימוש ככ
בכל מקרה, אני ממש אוהב את ה
3330
שלי של נוקיה, עם הכרטיס החכם בסלקום, ואם בא לי אני קונה בחול פלאפון
GSM
הרבה יותר זול, בלי התחייבויות, ומשתמש בו בסלקום בארץ |
NOKIA RULEZ
ראסמי שכל שאר הפלאפונים חרא |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני בנתיים לעומת זאת ישאר עם ה 6120 שלי ובתקווה שאני ישאר מרוצה |
כנ"ל !!!
אני עם 6130 - כמעט אותו דבר
...
אבל למרות זאת נראים אחלה טלפונים !!!
:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
מילה אחת :
איכס !
למה לעזאזל דפקו ככ הרבה כפתורים בטלפון אחד ?! (הראשון) זה ככ לא נוח
|
דווקא לא... זה נראה כאילו שיש בו הרבה כפתורים בגלל שהוא אחושרמוטה קטן
אבל דווקא במציאות הוא נראה די נוח ממה ששיחקתי איתו, ושים לב שההוספה היחידה פה זה החוגה באמצע, כל השאר יש בכל פלאפון.
ובקשר ללקנות פלאפון בחו"ל- גם אני חשבתי על זה, אבל קודם כל זה יכול להיות בעיות במכס אם תופסים אותך עם פלאפון בלי קו... הם לא כאלה מפגרים.
וחוצמזה זה לא כזה יותר זול- האמת שיוצא לך יותר זול לקנות בארץ כי בסה"כ אתה מקבל הרבה הטבות כשאתה קונה פלאפון ברשת.
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה אחי ? נשבע לך הגעתי למסקנה שזה פלאפון של בנים
בנות רק אומרות שהוא מעצבן אותן ושהן שונאות אותו
ורוב הבנים אומרים שהוא פצצה, אבל יכול להיות בגלל שבנים לא יכולים להגיד על משהו שלהם שהוא לא טוב...
|
חחחחחחחחחח, ראסמי...
אני אישית לא אהבתי אותו
קודם כל זה מעצבן לכתוב איתו הודעות... כל הקטע של להוסיף סמל ולהחליף מעברית, אנגלית ואנגלית באותיות גדולות זה זין אחד גדול! אפילו כשמתרגלים זה עדין מעצבן...
אחרי זה אתה לא יכול להשתיק את הפלאפון כשמישהו מתקשר ולא בא לך לענות, המקסימום שאתה יכול לעשות אם לא בא לך לענות זה לנתק אותו... שזה גם זין
וגם אם אתה רוצה להחליף בין מספרים בחיוג המהיר, אתה צריך למחוק את שניהם ולהכניס אותם מחדש... בקיצור... ז-י-ן! ;)
אבל חוץ מזה פלאפון פצצה! זה מה שרציתי לקחת לפני שראיתי את כל אלה החדשים... |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ובקשר ללקנות פלאפון בחו"ל- גם אני חשבתי על זה, אבל קודם כל זה יכול להיות בעיות במכס אם תופסים אותך עם פלאפון בלי קו... |
מי ימצא אליך את הפלאפון?!
וגם אין מכס על מוצרים אלקטרוניים קטנים אז יכול להיות בכלל אין מכס על פלאפונים... |
|
|
| DjChook |
רונן באמת לא נראה לי שיהיה בעיות במכס
אבל בקשר להודעות, החברה הכי מצחיקה לפלאפון
"מספר לחזרה" |
|
|
| MoSH_MaN |
אין בעיות עם מכס
זיון שכל |
|
|
|
|