|
קולקציית הפלאפונים החדשה של סלקום- טוב שלא!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
רועי אתה יודע מה אולי יש לו רק בעיה אחת שהבטרייה שלו ניגמרת מהר מאודדד כול יום וחצי אני צירך להטעין אותו בזה אתה צודק אבל ככה לא אכפת לי מהתאורה בצד
תאינו לי חבר'יה כול הפלאפונים האלו הם סתם חרטות העיקר אתה צריך משהו לדבר איתו ותראה מה עשו מהדבר הזה איטרנט ומשחקים וכאלווו
תאמינו לי והכול התחיל מי זה שאתה רק צריך לדבר איתו
לא ככה? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by itamarsan
תאמינו לי חבר'יה כול הפלאפונים האלו הם סתם חרטות העיקר אתה צריך משהו לדבר איתו ותראה מה עשו מהדבר הזה איטרנט ומשחקים וכאלווו
תאמינו לי והכול התחיל מי זה שאתה רק צריך לדבר איתו
לא ככה? |
חחחח אח שלי
אתה צודק
וזה מזכיר לי שהיה סידרה לפני איזה שנה או שתיים בערוץ 22 ב6 ביום שישי
"קן הקוקייה"
עם גיל ססובר אסף אשתר ועוד כמה
בקיצור בפרק הראשון בהתחלה עם פתחו עם קטע כזה ששתי אנשים מנסים למכור לאחת פלאפון
עם כל מיני שכלולים
זה היה קורע מצחוק
בקיצור בסוף היא באה ואומרת :"איך מתקשרים?"
ואין להם מושג...חחחח
וזה בדיוק אותה נקודה
עזבו את המיליון חידושים
העיקר לדבר :D
הכל זה שמונצס' שאנשים אוהבים... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
רועי אתה יודע מה אולי יש לו רק בעיה אחת שהבטרייה שלו ניגמרת מהר מאודדד כול יום וחצי אני צירך להטעין אותו בזה אתה צודק אבל ככה לא אכפת לי מהתאורה בצד
תאינו לי חבר'יה כול הפלאפונים האלו הם סתם חרטות העיקר אתה צריך משהו לדבר איתו ותראה מה עשו מהדבר הזה איטרנט ומשחקים וכאלווו
תאמינו לי והכול התחיל מי זה שאתה רק צריך לדבר איתו
לא ככה? |
ראסמי
לי יש נוקיה
6120
ואני מרוצה ממנו
אולי אני יחליף כשסלקום יגידו שצריך בגלל הכרטיסי סים
וכשזה יהיה בחינם:D |
|
|
| DjChook |
אורן כמעט ולא היה לך נוקיה 6120 ששכחת אותו על השולחן בשמש :)
ואתם צודקים, למרות ש
SMS RULEZ :)
נכון מוש ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן כמעט ולא היה לך נוקיה 6120 ששכחת אותו על השולחן בשמש :)
ואתם צודקים, למרות ש
SMS RULEZ :)
נכון מוש ? |
אן שאתה קמצן
או שאתה שומר על הקול ה"סקסי" שלך |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
או שאתה שומר על הקול ה"סקסי" שלך |
הוא שמור לאלעד
ומה לעשות שאתה מפריע לי באמצע ארוחה בחסילון
אני בעיקרון חושב שזה מוזר שבנים מדברים סתם בטלפון
מה אנחנו נקבות ?!
(חחח אני מוש וימיני - שעה שיחה על כלום - חחחח)
סתם מוש מת עליך, תקשר מתי שאתה רוצה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
רועי אתה יודע מה אולי יש לו רק בעיה אחת שהבטרייה שלו ניגמרת מהר מאודדד כול יום וחצי אני צירך להטעין אותו בזה אתה צודק אבל ככה לא אכפת לי מהתאורה בצד
תאינו לי חבר'יה כול הפלאפונים האלו הם סתם חרטות העיקר אתה צריך משהו לדבר איתו ותראה מה עשו מהדבר הזה איטרנט ומשחקים וכאלווו
תאמינו לי והכול התחיל מי זה שאתה רק צריך לדבר איתו
לא ככה? |
ראסמי אחי...
והקטע עם הבטריה זה תלוי בכמה אתה מדבר או כמה הבטריה ישנה
ת'כלס אני צריך כל יומיים ככה להטעין את הפלאפון אם אני בקושי מדבר
אבל אם כמו אתמול והיום שדיברתי פול אז צריך יותר
אתמול בלילה הטענתי את הפלאפון ואז היום בצהריים עוד פעם...
ועכשיו אני רק עם 3 קוים... כי פשוט עשיתי שיחות אחושרמוטה ארוכות :D |
|
|
| DjChook |
חחח הנוקיה שלי מחזיק ימים שלמים :)
בגלל זה הוא גם שוקל כמו לבנת חבלה חחח |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח הנוקיה שלי מחזיק ימים שלמים :)
בגלל זה הוא גם שוקל כמו לבנת חבלה חחח |
אחייי מה יש לך את הנוקייות הישנות האלו שעם אתה נותן את זה למישהו בראש הוא מתת?
אתה יודע הבלטה הזו?
מה אתה יודע עשיתי חיפוש בביתי הקאט ומצאתי נוקיה 2160 עם אתה זוכר עם המסך הענקק ופאלפון ששוקל הרבה מאוד |
|
|
| eXeTik |
טוב... מצאתי תמונות נורמאליות של המכשירים
ככה גם אפשר לראות איך נראה מה בדיוק
נראה לי אני הולך על הסמסונג...


 |
|
|
| DjChook |
חחחחח זה היה בצחוק
היה לנו פעם את ה
2160
עכשיו אמרתי אני עם 3330
אבל הוא עדיין שמנמן
בגלל זה הוא מחזיק המוןןןן זמן :)
ואני הייתי הולך על הנוקיה, למרות שהוא נראה לי מאד יקר |
|
|
| MoSH_MaN |
תגיד הנוקיה הזה
המקשים נסגרים?
יש לנוקיה את האינרפייס הכי יפה ואין מה לעשות.....
אבל זה לא נראה לי כזה נוח
אבל אני ממש לא בטוח
ככה שאם הנוקיה נסגר זה אחלה אבל המקשים נראים קטנים נורא
האריקסון נראה לי פצצה
הייתי הולך עליו אני חושב
והסאמסונג שהקודמים שלו טובים...
לא יודע אני לא הכי מת על זה |
|
|
|
|