return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
קולקציית הפלאפונים החדשה של סלקום- טוב שלא!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תגיד הנוקיה הזה

המקשים נסגרים?

יש לנוקיה את האינרפייס הכי יפה ואין מה לעשות.....

אבל זה לא נראה לי כזה נוח
אבל אני ממש לא בטוח

ככה שאם הנוקיה נסגר זה אחלה אבל המקשים נראים קטנים נורא



האריקסון נראה לי פצצה
הייתי הולך עליו אני חושב

והסאמסונג שהקודמים שלו טובים...
לא יודע אני לא הכי מת על זה


כן, המקשים יוצאים ונכנסים כזה מהמכשיר
יענו יש לך שיחה אז אתה שולף את המקשים... אבל הם סתם קטנים ומעפנים כאלה
ונראה לי זה גם נשבר כל פעם שהוא נופל, ויוצא לי הרבהההההה להפיל את הפלאפון :p

אקיצר- נסגרתי על הסמסונג, אבל הוא די יקר יחסית לישנים
צריך לשכנע את אמא... נקווה לטוב ;)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
כן, המקשים יוצאים ונכנסים כזה מהמכשיר
יענו יש לך שיחה אז אתה שולף את המקשים... אבל הם סתם קטנים ומעפנים כאלה
ונראה לי זה גם נשבר כל פעם שהוא נופל, ויוצא לי הרבהההההה להפיל את הפלאפון :p

אקיצר- נסגרתי על הסמסונג, אבל הוא די יקר יחסית לישנים
צריך לשכנע את אמא... נקווה לטוב ;)


עד שלא רואים לא יודעים


בכל אופן לדעתי האריקסון הכי טוב

הכי נראה פשוט וטוב
DjChook
הסמסונג הזה
לחבר שלי יש גירסא יותר מתקדמת שלו שהוא הביא מחול

הוא טוען שזה בן זונה של פלאפון
אבל שאני ניסיתי לעבוד איתו הסתבכתי ככ
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
הסמסונג הזה
לחבר שלי יש גירסא יותר מתקדמת שלו שהוא הביא מחול

הוא טוען שזה בן זונה של פלאפון
אבל שאני ניסיתי לעבוד איתו הסתבכתי ככ


בטח הביא את ה
n400

אחלה מכשיר אבל חצי מהתכונות שלו הוא לא יכול להשתמש בישראל כי אין לזה תמיכה, אז מה הרעיון
זה כמו להביא
o-box
מחו"ל כשזה עוד לא יצא בארץ- מה תעשה איתו?!


בכל מקרה, הפלאפונים האלה זה כמו ה
sk
מי שהשתלט על המכשיר לא יכול לעזוב אותו ומי שעוד לא מסתבך
צריך לשחק איתו איזה כמה ימים ולהתרגל...
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by eXeTik
אקיצר- נסגרתי על הסמסונג, אבל הוא די יקר יחסית לישנים
צריך לשכנע את אמא... נקווה לטוב ;)


כמה הוא עולה?
גם אני רוצה...
:D
יש לי כסף אבל לא יודע אם שווה לזרוק את זה על פלאפון קטן כזה...
:p
eXeTik
עולה לך 3000 ומשהו
לא זול...
DjChook
אם אני לא טועה הוא הביא
T100
או משהו כזה,

אבל זה היה כבר לפני כמה חודשים וזה עלה לו יותר מ 2000

יכול להיות שכבר יצא יותר טובים
eXeTik
T100
וה
Samsung 824
זה אותו מכשיר

T100
זה שם פס היצור שלו
itamarsan
quote:
Originally posted by eXeTik
טוב... מצאתי תמונות נורמאליות של המכשירים
ככה גם אפשר לראות איך נראה מה בדיוק
נראה לי אני הולך על הסמסונג...






אחייי אני הכי ממליץ לך ללכץ על הסמסונג הוא גם יפה וגם טוב אני מניחח רק עם הוא לא עולה יקר מידי אז סבבבבה
eXeTik
quote:
Originally posted by itamarsan
אני מניחח רק עם הוא לא עולה יקר מידי אז סבבבבה


איך רואים שאתה לא קורא לפני שאתה מגיב...

HyPeRSoNiC
אחי
אני הייתי הולך על האריקסון
או על הנוקיה

מבחינת מראה אני סגור על האריקסון כי יש לו אופי צעיר כזה.... לא יודע... אני פשוט אוהב אותו

והנוקיה הכי טוב מבחינה טכנית...... יעני בתכונות - אין על נוקיה!!!!!

יש גם פלאפונים של
Siemens
שנחשבים טובים וגם יפים אחושרמוטה!!!!
אבל אני לא יודע אם יש אותם בסלקום
הסתכלת עליהם???
Q-PiXeL
כולה
83
שקל ל
36
חודשים
:D

טוב תאמת אם לקחת אותו בלי ביטוח ואחריות אז זה יהיה בערך מה שאני משלם עכשיו עם הביטוח...
אבל אז עדיף להשאיר אותו בבית... חחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement