|
קולקציית הפלאפונים החדשה של סלקום- טוב שלא!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תגיד הנוקיה הזה
המקשים נסגרים?
יש לנוקיה את האינרפייס הכי יפה ואין מה לעשות.....
אבל זה לא נראה לי כזה נוח
אבל אני ממש לא בטוח
ככה שאם הנוקיה נסגר זה אחלה אבל המקשים נראים קטנים נורא
האריקסון נראה לי פצצה
הייתי הולך עליו אני חושב
והסאמסונג שהקודמים שלו טובים...
לא יודע אני לא הכי מת על זה |
כן, המקשים יוצאים ונכנסים כזה מהמכשיר
יענו יש לך שיחה אז אתה שולף את המקשים... אבל הם סתם קטנים ומעפנים כאלה
ונראה לי זה גם נשבר כל פעם שהוא נופל, ויוצא לי הרבהההההה להפיל את הפלאפון :p
אקיצר- נסגרתי על הסמסונג, אבל הוא די יקר יחסית לישנים
צריך לשכנע את אמא... נקווה לטוב ;) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן, המקשים יוצאים ונכנסים כזה מהמכשיר
יענו יש לך שיחה אז אתה שולף את המקשים... אבל הם סתם קטנים ומעפנים כאלה
ונראה לי זה גם נשבר כל פעם שהוא נופל, ויוצא לי הרבהההההה להפיל את הפלאפון :p
אקיצר- נסגרתי על הסמסונג, אבל הוא די יקר יחסית לישנים
צריך לשכנע את אמא... נקווה לטוב ;) |
עד שלא רואים לא יודעים
בכל אופן לדעתי האריקסון הכי טוב
הכי נראה פשוט וטוב |
|
|
| DjChook |
הסמסונג הזה
לחבר שלי יש גירסא יותר מתקדמת שלו שהוא הביא מחול
הוא טוען שזה בן זונה של פלאפון
אבל שאני ניסיתי לעבוד איתו הסתבכתי ככ |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
הסמסונג הזה
לחבר שלי יש גירסא יותר מתקדמת שלו שהוא הביא מחול
הוא טוען שזה בן זונה של פלאפון
אבל שאני ניסיתי לעבוד איתו הסתבכתי ככ |
בטח הביא את ה
n400

אחלה מכשיר אבל חצי מהתכונות שלו הוא לא יכול להשתמש בישראל כי אין לזה תמיכה, אז מה הרעיון
זה כמו להביא
o-box
מחו"ל כשזה עוד לא יצא בארץ- מה תעשה איתו?!
בכל מקרה, הפלאפונים האלה זה כמו ה
sk
מי שהשתלט על המכשיר לא יכול לעזוב אותו ומי שעוד לא מסתבך
צריך לשחק איתו איזה כמה ימים ולהתרגל... |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אקיצר- נסגרתי על הסמסונג, אבל הוא די יקר יחסית לישנים
צריך לשכנע את אמא... נקווה לטוב ;) |
כמה הוא עולה?
גם אני רוצה...
:D
יש לי כסף אבל לא יודע אם שווה לזרוק את זה על פלאפון קטן כזה...
:p |
|
|
| eXeTik |
עולה לך 3000 ומשהו
לא זול... |
|
|
| DjChook |
אם אני לא טועה הוא הביא
T100
או משהו כזה,
אבל זה היה כבר לפני כמה חודשים וזה עלה לו יותר מ 2000
יכול להיות שכבר יצא יותר טובים |
|
|
| eXeTik |
T100
וה
Samsung 824
זה אותו מכשיר
T100
זה שם פס היצור שלו |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by eXeTik
טוב... מצאתי תמונות נורמאליות של המכשירים
ככה גם אפשר לראות איך נראה מה בדיוק
נראה לי אני הולך על הסמסונג...


|
אחייי אני הכי ממליץ לך ללכץ על הסמסונג הוא גם יפה וגם טוב אני מניחח רק עם הוא לא עולה יקר מידי אז סבבבבה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אני מניחח רק עם הוא לא עולה יקר מידי אז סבבבבה |
איך רואים שאתה לא קורא לפני שאתה מגיב... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי
אני הייתי הולך על האריקסון
או על הנוקיה
מבחינת מראה אני סגור על האריקסון כי יש לו אופי צעיר כזה.... לא יודע... אני פשוט אוהב אותו
והנוקיה הכי טוב מבחינה טכנית...... יעני בתכונות - אין על נוקיה!!!!!
יש גם פלאפונים של
Siemens
שנחשבים טובים וגם יפים אחושרמוטה!!!!
אבל אני לא יודע אם יש אותם בסלקום
הסתכלת עליהם??? |
|
|
| Q-PiXeL |
כולה
83
שקל ל
36
חודשים
:D
טוב תאמת אם לקחת אותו בלי ביטוח ואחריות אז זה יהיה בערך מה שאני משלם עכשיו עם הביטוח...
אבל אז עדיף להשאיר אותו בבית... חחח |
|
|
|
|