|
TA of PF ?
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Eej, ik vraag me af,
omdat ik weet dat er hier ook een aantal partyfockers rondlopen, wat vind je nou leuker? en waarom?
grtz
(ps. persoonlijk vind k hier leuker, minder mensen, minder onpersoonlijk) |
|
|
| ScuL |
PF, sorry jongens :D
De hoofdmoot is hier toch trance en alhoewel ik het nog steeds bijzonder vette muziek vind heeft het de afgelopen tijd toch m'n interesse lichtelijk verloren. Ik vind het wel leuk dat TA internationaal is overigens. Maar op het forum van PF zijn er altijd veel onderwerpen waar ik in kan mee praten, soms wel 5 tot 10 op een dag. Hier haal ik de 5 op een week meestal nog niet eens, heeft natuurlijk ook wat te maken met het aantal leden. |
|
|
| raoel |
Ik ben er niet lid van, maar ging eerst weleens kijken.
Tis er wel druk enzow, maar veel mensen die zomaar wat in het rond posten.
Veel gezever, erg onvolwassen forum.
Misschien dat nu niet meer zo is, maar dat was wel zo.
enigste echte voordeel is dat daar meer hardstyle liefhebbers rond huppelen. |
|
|
| magrec |
Hmm TA
idd wat minder onpersoonlijk, iets minder hardstyle :p
PF kom ik eerder om te zien wat sommige vage sjappies er rondlopen en wat ze posten, haha als je wilt lachen dan is dat de beste plek...
mja de foto's zijn ook een voordeel. |
|
|
| franzelare |
ik vind TA gezelliger ! kleiner dus gezelliger.
met de TA mensjes op stap kan ik zeer wardeeren alleen er zijn hier te weinig topic's die mij interresseren dus zit ik meer op PF |
|
|
| raoel |
Overigens vond housenation.nl een tijdje geleden erg leuk worden en ineens werd er weer super weinig gepost. Vond ik erg jammer :(
Het forum is nu tijdelijk off-line en ben benieuwd wat het wordt als het weer on-line komt. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by raoel
enigste echte voordeel is dat daar meer hardstyle liefhebbers rond huppelen. |
Dat is zo!
Maar voorkeur gaat uit naar TA!
Daar zit ik tenslotte al een stuk langer en ik vind het er wat kleiner en gezelliger. PF is ook wel leuk, maar veel te massaal. |
|
|
| ScuL |
het is wel groter ja,
maar daardoor kun je (in mijn ogen) ook meer verschillende mensen leren kennen. ik heb aan PF best wel wat goeie partymaten over gehouden! en als je eenmaal een redelijk aantal mensen goed kent dan is het een stuk gezelliger. hier op TA ken ik niemand in real (alhoewel daar op korte termijn verandering in gaat komen.. zou het op X-Q dan eindelijk gaan gebeuren Quipers? :D) |
|
|
| Odyne |
| ik vind voor de foto's PF wel handig en voor t berichies senden, maar qua forum geef ik toch de voorkeur aan TA, veel overzichtelijker en minder chaos.. |
|
|
| Smirnoff |
Je kan PF en TA niet vergelijken vind ik, het heeft alle twee zo z,n voor en nadelen.
Ik heb TA gekozen omdat het hier wat closer is. |
|
|
| Teknikol |
| TA, xit niet op PF:p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Teknikol
TA, xit niet op PF:p |
gekkenhuis, jij ook al! :D |
|
|
|
|