return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אתמול היה טוב
View this Thread in Original format
oDrori
אחים שלי, בקיצור נמרץ, אתמול הלכתי סופסוף למוזיקה מיוחדת (חברת אירועים, יש קשרים) כדי לראות לאן אני מתקדם איתם... קיצץ הגעתי קצת מאוחר אז הבעלים היה צריך ללכת דקה אחרי שנפגשנו אבל סגנו הבכיר הראה לי את המקום עם מה עובדים (אם אתם חייבים לשאול אז שלושה סידיג'יי מאה ודיג'יי אם 600) את הספריית מוזיקה, וכמו כן איך שאני נכנס לספרייה... הפתעה - "תכיר, דיג'יי תומאס" :) תומאס הוא אח של הבעלים, שאיתו אני מקושר :) קיצוץ אנשים נחמדים, ואני אמשיך את המו"מ בשבוע הבא כשאני אוכל להתאמן שם...
MoSH_MaN
תמסור לתומאס שהוא הומווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
Sniper
שיהיה בהצלחה אח שלי
Hell_Copter
שיהיה בהצלחה גבר :)
eXeTik
תשאל אותו מי זאת מור פרי
חחחחחחחחחחחחחחח
נקווה שגיא לא יראה את זה, הוא יהרוג אותי :stongue:
אקיצר- מור זאת אחותו של גיא ותומאס עשה עליה סיבוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
תשאל אותו מי זאת מור פרי
חחחחחחחחחחחחחחח
נקווה שגיא לא יראה את זה, הוא יהרוג אותי :stongue:
אקיצר- מור זאת אחותו של גיא ותומאס עשה עליה סיבוב


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עכשיו אפשר לסחוט את רונן... שאם הוא לא יעשה מה שאנחנו רוצים אז נשלח לגיא איזה הודעה קטנה... ;)
Scorchio
מה???
תומאס המכוער הזה?
ההומו הקטן הזה
הפלוץ ג'ינג'י מגעיל הזה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
DjNumShum
תומאס הפלוץ הגינגי המסריח הזה שראסמי אני לא סובל אותו מריץ על ימין ועל שמאל
oDrori
כמה טוב שיש לי מקום שאני יכול לפנות אליו לקבל תמיכה חמה מעמיתיי
:)
eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
מה???
תומאס המכוער הזה?
ההומו הקטן הזה
הפלוץ ג'ינג'י מגעיל הזה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


ראית פעם את רוברט גיטלמן?!
אבל מה זה משנה איך הוא נראה... הוא מתקלט סוף!!

אני זוכר הוא עשה לאחותו של גיא דיסק, יענו סט שהוא מיקסס... אני וגיא לא הפסקנו לשמוע

quote:
Originally posted by oDrori
כמה טוב שיש לי מקום שאני יכול לפנות אליו לקבל תמיכה חמה מעמיתיי
:)


תומאס הוא בין התקליטנים האהובים עליי, תצמד אליו טוב טוב
אממממ.... לא במובן הזה :nervous:
ותלמד... אני יודע שהוא גם א-ח-ו-ש מקומבן, אז יכול להיות הוא עוד יסדר לך משהו בעתיד אם תתקרב אליו



רואאאאאאאה אותך בחלום המתוק....

Scorchio
... רוצה אותך אך האופק רחוק!!!
מולי מיסקפגונו ניופו מה טליאונו נההההההההההההההההה נה נה נה נה
כשהיא הופיעה ממולי שלחה אליי מבט כישפה אותי והלכתי אחרייה
DjChook
ואתם אומרים שאני ספאמר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement