|
אתמול היה טוב
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| אחים שלי, בקיצור נמרץ, אתמול הלכתי סופסוף למוזיקה מיוחדת (חברת אירועים, יש קשרים) כדי לראות לאן אני מתקדם איתם... קיצץ הגעתי קצת מאוחר אז הבעלים היה צריך ללכת דקה אחרי שנפגשנו אבל סגנו הבכיר הראה לי את המקום עם מה עובדים (אם אתם חייבים לשאול אז שלושה סידיג'יי מאה ודיג'יי אם 600) את הספריית מוזיקה, וכמו כן איך שאני נכנס לספרייה... הפתעה - "תכיר, דיג'יי תומאס" :) תומאס הוא אח של הבעלים, שאיתו אני מקושר :) קיצוץ אנשים נחמדים, ואני אמשיך את המו"מ בשבוע הבא כשאני אוכל להתאמן שם... |
|
|
| MoSH_MaN |
| תמסור לתומאס שהוא הומווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו |
|
|
| Sniper |
| שיהיה בהצלחה אח שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| שיהיה בהצלחה גבר :) |
|
|
| eXeTik |
תשאל אותו מי זאת מור פרי
חחחחחחחחחחחחחחח
נקווה שגיא לא יראה את זה, הוא יהרוג אותי :stongue:
אקיצר- מור זאת אחותו של גיא ותומאס עשה עליה סיבוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תשאל אותו מי זאת מור פרי
חחחחחחחחחחחחחחח
נקווה שגיא לא יראה את זה, הוא יהרוג אותי :stongue:
אקיצר- מור זאת אחותו של גיא ותומאס עשה עליה סיבוב |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו אפשר לסחוט את רונן... שאם הוא לא יעשה מה שאנחנו רוצים אז נשלח לגיא איזה הודעה קטנה... ;) |
|
|
| Scorchio |
מה???
תומאס המכוער הזה?
ההומו הקטן הזה
הפלוץ ג'ינג'י מגעיל הזה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DjNumShum |
| תומאס הפלוץ הגינגי המסריח הזה שראסמי אני לא סובל אותו מריץ על ימין ועל שמאל |
|
|
| oDrori |
כמה טוב שיש לי מקום שאני יכול לפנות אליו לקבל תמיכה חמה מעמיתיי
:) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה???
תומאס המכוער הזה?
ההומו הקטן הזה
הפלוץ ג'ינג'י מגעיל הזה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
ראית פעם את רוברט גיטלמן?!
אבל מה זה משנה איך הוא נראה... הוא מתקלט סוף!!
אני זוכר הוא עשה לאחותו של גיא דיסק, יענו סט שהוא מיקסס... אני וגיא לא הפסקנו לשמוע
| quote: | Originally posted by oDrori
כמה טוב שיש לי מקום שאני יכול לפנות אליו לקבל תמיכה חמה מעמיתיי
:) |
תומאס הוא בין התקליטנים האהובים עליי, תצמד אליו טוב טוב
אממממ.... לא במובן הזה :nervous:
ותלמד... אני יודע שהוא גם א-ח-ו-ש מקומבן, אז יכול להיות הוא עוד יסדר לך משהו בעתיד אם תתקרב אליו
רואאאאאאאה אותך בחלום המתוק.... |
|
|
| Scorchio |
... רוצה אותך אך האופק רחוק!!!
מולי מיסקפגונו ניופו מה טליאונו נההההההההההההההההה נה נה נה נה
כשהיא הופיעה ממולי שלחה אליי מבט כישפה אותי והלכתי אחרייה |
|
|
| DjChook |
| ואתם אומרים שאני ספאמר |
|
|
|
|