|
X-qlusive???
|
View this Thread in Original format
| Akira |
ik weet niet of er al een thread van is want ik ben al maanden niet meer op het forum geweest en heb geen zin om alles door te nemen.Hoop dat het weer wat leuker is geworden :)
NOu ik ga zaterdag zeker een kijkje nemen met nog een stel vrienden...Wie gaan er nog meer??
Gr Jason
geileapen.nl
geileapen.nl
geileapen.nl
veel van die apen die op mijn site staan gaan ook dus...hehe misschien herken je ons wel :D :D |
|
|
| Optimus |
heej vieze spammer, je url staat niet goed:p
ik ben dan trouwens in de «O», bij Armin:) |
|
|
| raoel |
Ik zou zo ontzettend graag willen gaan en ik zou er wel 100 euro voor neer willen tellen maar er wilde maar één maat van me mee.
De rest had er of geen zin in of kon niet of had geen geld :whip:
en dus gaan we niet
Eerst zat ik zelf ook krap bij kas en twijfelde ik, maar nu kan ik morgen helaas niet naar Dortmund - PSV en ook Arsenal - PSV laat ik waarschijnlijk schieten. Dat scheelt heel wat geld en dus kon ik nu makkelijk gaan.
Maar ja, dat gaat dus niet door
Het leven is hard
oh mijn god wat een line-up!!! |
|
|
| Akira |
sai loo?nee ho ma...nou ja het spammen was jou idee...haha :)
armin is de eau is ook zeker leuk :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik zou zo ontzettend graag willen gaan en ik zou er wel 100 euro voor neer willen tellen maar er wilde maar één maat van me mee.
De rest had er of geen zin in of kon niet of had geen geld :whip:
en dus gaan we niet |
man, ga lekker met z'n 2en! Met z'n 2en is superrelaxed, hoef je met niemand rekening te houden, als je met een groep van 6 an gaat wilt die weer daarnaartoe en die weer daarnaartoe, das toch kut. En dan wilt er weer een pikkie om 4 uur al naar huis. Naar MysteryLand ben ik ook alleen met Theesaus gegaan, was echt relaxed:D Hoef je alleen rekening te houden met 1 persoon:D
en Akira aap, hoooooo! 
als je spamt moet je het wel goed doen nerd:p |
|
|
| raoel |
Maar met zun 2-en vindt ik gewoon niks.
Dan sta je daar de hele avond met zun 2-en te beuken en kun je tegen niemand anders aanlullen.
Maar we gaan nu waarschijnlijk wel naar impulz op 7 december
line up = :eyespop: :tongue3 :crazy:
al zal het niet zo beuken als XQ |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by raoel
Maar met zun 2-en vindt ik gewoon niks.
Dan sta je daar de hele avond met zun 2-en te beuken en kun je tegen niemand anders aanlullen.
|
mwah, vind ik een beetje een zwak excuus. Tis toch een vriend van je, en als je er bent sta je niet met 2 man op de vloer hoor:D en ik lul nog geen 10 zinnen in die hele avond (bij wijze van) tegen m, ik lul tegen iederen aan dus gewoon GAAN !:wtf:
btw, ik heb al aardig wat geld ontvangen van mensen met mijn sig, waarvoor dank;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwah, vind ik een beetje een zwak excuus. Tis toch een vriend van je, en als je er bent sta je niet met 2 man op de vloer hoor:D en ik lul nog geen 10 zinnen in die hele avond (bij wijze van) tegen m, ik lul tegen iederen aan dus gewoon GAAN !:wtf:
|
helemaal mee eens opti, ik ga ook vaak maar met 1 vriend. vind ik veel relekster als met grote groep. als je ff naar andere area loopt ben je daar zo. als je met een grote groep loopt moet de een weer pissen de ander weer schijten de ander weer drinken halen , de ander is klein en kan mijn passen niet bij houden. schiet allemaal niet op.
en als je wilt praten ga je toch met een lekker wijf praten.
maar ja je moet het zelf weten en als je naar impulz gaat, let dan ff op een lange jongen met een blauw yoji biomehanika t - shirt want da ben ikke. en als yoji draait sta ik dus helemaal vooraan. |
|
|
| ScuL |
| Ik ga stampen samen met Kuipers en nog een maat :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Optimus
btw, ik heb al aardig wat geld ontvangen van mensen met mijn sig, waarvoor dank;) |
Dat meen je niet?
Is dat echt?
NERD! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by raoel
Dat meen je niet?
Is dat echt?
NERD! |
jaloers dat jij het niet gedaan hebt?:D |
|
|
| raoel |
Ach slet
Lul niet, volgens mij heb je helemaal niks ontvangen :D
Als dat wel is, vertel is hoeveel en van wie dan. |
|
|
|
|