return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Nba 2002-2003
View this Thread in Original format
itamarsan
כן כן חברים לאוהבי הכדורסל הטוב בעולם כן כן שבוע הבא נפתחת הליגה לעונה שניראה לי שיהייו בה הרבה הפתעות ונקווה שיהיו גם הפתעות במשחקים כי במשחקי טרום עונה כבר היו הפתעות כמו הלייקרס הפסידו בבית אבל סקרמנטו ניצחו בחוץ ב20 הפרש
אני רוצה לשמוע ממכם לאוהבי הכדורסל פה מי תיקח השנה את האליפות לדעתי שאו סקרנטו ועוד כמה קבוצות התחזקו לאאלללה אני מקווה שיהיה השנה מעניין
נ.ב במיוחד עלייך אני מדבר שחולה על אלן אייברסוןן:):)):):)
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחח
יש לנו מורה לאנגלית שפשוט מת על אן בי איי!!!!!!!!!!!!!!!

הוא בטח יבוא כל יום לביצפר עם סיפורים משם!!! חחחחחחחחחחח
eyald
אין על סקרמנטו השנה
רק נקווה שיחזיקו מעמד עד שביבי יחזור מהפציעה
luckystrike
quote:
Originally posted by guetag
yeah baby
פילדלפיה שוב עם בעיות של פציעות ואני מאמין שאם זה יעבור הם יצליחו שוב לקחת את אליפות המזרח כמו לפני שתי עונות
הוויזארדס גם חולי נפש
יש להם את סטקאהוס עכשיו עם ג'ורדון...
שנה מעניינת...
רק חבל שאני יהיה בצבא ולא מעודכן:(


מתי אתה מתגייס באמת ?
ולאן ?
MoSH_MaN
:(
ניקס בצרות

מקדייס לא ישחק השנה
ספרווול השחקן האהוב עלי הסתבך עם בעיות והקבוצה בקטנים


אוףףףףף למה לא החליפו את וובר וזרקו את אלן יוסטון]
זה היה עדיף!
MoSH_MaN
לא מוסטפה


אלא מי נראה לך1?!@@#$?#?$


ברור שכריס
itamarsan
טוב עם תרצו אני יוכל להעביר לכם את כול התוצאות של כול יום בט'רד הזה כי יש לי מורה לאנגלית כמו שאורן אמר שהוא יגיד לי הכול ומי שירצה לדעת אני ירשום את זה כאן
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by guetag
למה אתה חושב שסקמרנטו היו מוכנים לשחרר אותו?
ועוד בשביל מי- יוסטון?

ניו יורק לא תהיה טובה גם השנה...חבל שהם בקושי שינו את הקבוצה


יא דביל

קודם כל לפני שתי עונות

כריס וובר היה צריך לעבור למזרח

אבל ניו יורק החתימה את אלן יוסטן ל6 עונות באיזה עשרות מיליוני דולרים
ואז נגמר לה כל הכסף והם לא יכלו להחתים את כריס וובר

וזאת הייתה טעות

יוסטן נעשה שנה שעברה ממש גרוע

ספריוול תותח אבל הקבוצה חלשה
מקדייס יכל לעזור בהרבה
אבל עכשיו שהוא נפצע גם איבדנו אותו וגם את קמבי שעבר במקומו שלדעתי היה שחקן גדול
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
טוב עם תרצו אני יוכל להעביר לכם את כול התוצאות של כול יום בט'רד הזה כי יש לי מורה לאנגלית כמו שאורן אמר שהוא יגיד לי הכול ומי שירצה לדעת אני ירשום את זה כאן


ואז מה הטעם בעיתון ספורט? :)
ראסמי אני חושב טיפה מיותר אבל מה שאתה רוצה אחי
eyald
בשביל 90 מיליון דולר אף אחד לא רוצה לעזוב את סקרמנטו

eyald
זה נקרא תקרת שכר
ואני לא חושב שלניקס או לליקרס היה מקום בשביל שכר כזה
למרות שיש להם את הכסף
הוא נשאר בשביל הכסף ובגלל שנהייתה שם קבוצה לא רעה
NaOren
quote:
Originally posted by guetag
כןן היום זה מתחיל!!!!!!!!!
לא יודע מה איתכם אבל אני מתרגש..:(

יש שידור היום של פילי ב
ESPN
בשתיים וחצי ..אז אני יקום כי השנה אני לא יזכה לראות הרבה משחקים
:_(

Time To GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoo :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


וואלה תודה אחי...
אני גם נראה לי אקום לראות..

נגד מי הם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement