|
שתי שאלות: למה הטרד לציוד נסגר? ושאלה בקשר לציוד!!!1 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
סוואמפר משתשעשע במודים
(Spookay) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מסטולים........ בטח הטרד נסגר לבד..... זה קורה כל יום........ ;)
וחזרה לנושא!!!!!:thepirate
מצטער אחי אין לי איך לעזור לך..... אני בעצמי הייתי קונה את המיקסר הזה אם הוא לא היה כזה יקר.......
אבל חפיף..... אתה לא צריך כזה מיקסר עצבני. קנה משהו רגיל כזה.... של ג'מיני או של סטאנטון או משהו כזה..... העיקר שתהיה לו איכות סאונד סבירה, מחיר סביר, והכי חשוב - שיהיה לך נוח לעבוד איתו......
אני למשל, קונה את ה
Stanton RM-80.
ב-1800 שקל
אני רק מחכה שהוא יגיע לארץ |
|
|
| Scorchio |
הייפר מה אתה מדברררר!!!!
אתה יודע איזה מיקסר מפלצתי זה?!
האיכות סאונד שלו אדירה
אגב יש לי אותו
והוא שווה כל שקל
אפילו שאני קניתי אותו בכמעט אלף שקל פחות ממה שהוא עולה היום
עדיין שווה
אין לך מושג איזה נוח.
המיקסר הכי טוב שעבדתי עליו... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הייפר מה אתה מדברררר!!!!
אתה יודע איזה מיקסר מפלצתי זה?!
האיכות סאונד שלו אדירה
אגב יש לי אותו
והוא שווה כל שקל
אפילו שאני קניתי אותו בכמעט אלף שקל פחות ממה שהוא עולה היום
עדיין שווה
אין לך מושג איזה נוח.
המיקסר הכי טוב שעבדתי עליו... |
ואיפה קנית אותו???????? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
ואיפה קנית אותו???????? |
כן, צחי...... איפה קנית אותו ובכמה?????????????????????
כי אני יודע שהוא מיקסר תותח!!!!! ואם יש אותו במחיר סביר אז גם אני רוצה!!!!!!!!!!!!!
אבל אני פשוט ראיתי את המחיר שלו ואמרתי שהוא יקר מדי אז אני ילך על הסטאנטון...........
אבל בעיקרון אני רוצה או משהו מסדרת
DJM
של פיוניר, או את ה
vestax.....................:D |
|
|
| Scorchio |
תפסול מהר את סדרת ה
DJM
של פיוניר
זה מיקסר עם איכות סאונד מגעילה ולא שווה את הכסף שרוצים עליו
אני קניתי אותו בביטמן במחיר של 2900 שקל אבל מאז המחיר עלה אחושרמוטה
אם אתה רוצה ווסטקס תצטרך לשלם המון
עדיף לך לקחת מיקסר של ניומארק לפי דעתי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עדיף לך לקחת מיקסר של ניומארק לפי דעתי |
אוקיי
יש לך המלצה על דגם מסויים???
ואיפה אני יכול להשיג אותו???????????????? |
|
|
| Scorchio |
פירוט עם המוצרים יש באתר שלהם
www.numark.com
הכי טוב זה הסדרת
Matrix
החדשה שלהם
למרות שיש להם דגמים מוצלחים מאוד מסדרות קודמות גם.
אני יינסה לברר לך את הטלפון של היבואן |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Scorchio
תפסול מהר את סדרת ה
DJM
של פיוניר
זה מיקסר עם איכות סאונד מגעילה ולא שווה את הכסף שרוצים עליו
אני קניתי אותו בביטמן במחיר של 2900 שקל אבל מאז המחיר עלה אחושרמוטה
אם אתה רוצה ווסטקס תצטרך לשלם המון
עדיף לך לקחת מיקסר של ניומארק לפי דעתי |
קנה ווסטקס יותר עדיף על פיוניר ולי עוד יש את ה פיוניר 600 ואני אומר את זה.
יש לי 2 מיקסרים גם את הפיוניר וגם ריין (rane)
ואין בכלל מה להשוות ביניהם לעומת המחיר שלו הפיוניר לא שווה.
ואם אתה רוצה ווסטקס אתה יכול גם את ה 175 שזה גם נראה לי 3 ערוצים ועולה יותר זול. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
פירוט עם המוצרים יש באתר שלהם
www.numark.com
הכי טוב זה הסדרת
Matrix
החדשה שלהם
למרות שיש להם דגמים מוצלחים מאוד מסדרות קודמות גם.
אני יינסה לברר לך את הטלפון של היבואן |
בונא
המטריקס 3 של נומרק נראה פשוט קטלני........
אבל השאלה היא אם הוא יתאים לקייס כמו שלך כי החיבור של האוזניות וכל מיני דברים אחרים נמצאים קדימה ולא למעלה כמו בווסטרקס........ |
|
|
| Vortex_SA |
אם יש לך כסף תשקיע בריין או ווסטקס, זה ישתלם לך, אם אין לך כל כך כסף, אני ממליץ לך על המיקסרים של ג'ימיני, אני יודע שלביפיאם 250\500\1000 יש איכות סאונד טובה, כי יש לי את ה250, משכפל את הסאונד במדויק, אבל בגלל שהוא מיקסר של טכנו אז יש לך הדגשת בסים, אבל זה לא מזיז, מיקסר טוב בקיצור, רק יש לו כמה תקלות נפוצות שקורות אחרי איזה שנה של שימוש, כמו בעיה בנובים ופיידרים... אני צריך לתקן את שלי כבר... למישהו יש מושג איפה מתקנים דבר כזה במרכז? כי אין לי כח ליסוע רחוק...
אגב, בניומרקים האלה אני כבר רואה בעיות, למשל עם הפיידר האופטי שלהם, רק נכנס לך לשם איזה משהו קטן ויש לך שתי נקודות של פייד, יענו הוא ישנה כיוון סתם, או "ידמם" לערוץ השני מה שנקרא... הייתי הולך על משהו יותר מסורתי שמוכח כמשהו טוב... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אגב, בניומרקים האלה אני כבר רואה בעיות, למשל עם הפיידר האופטי שלהם, רק נכנס לך לשם איזה משהו קטן ויש לך שתי נקודות של פייד, יענו הוא ישנה כיוון סתם, או "ידמם" לערוץ השני מה שנקרא... הייתי הולך על משהו יותר מסורתי שמוכח כמשהו טוב... |
ואללה תודה אחי
אני די שמתי עין על ה
Stanton RM-80
אפשר למצוא פרטים עליו ב
www.stantonmagnetics.com
מה דעתך עליו? |
|
|
|
|