|
שתי שאלות: למה הטרד לציוד נסגר? ושאלה בקשר לציוד!!!1 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| אפשר לקדוח חור בקייס בשביל האוזניות זה לא סיפור רציני |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אפשר לקדוח חור בקייס בשביל האוזניות זה לא סיפור רציני |
אוקיי
או שאני יכול במקום זה, פשוט להזמין קייס שיהיה פתוח מקדימה
ככה גם יהיה מקום לדיסקים שאני מכניס לפיונירים, וגם יהיה מקום לכל הזברים שיש בפאנל הקדמי של המיקסר......................
אבל מה עם מה שוורטקס אמר? הפיידר האופטי שלהם לא נראה לי כזה יעיל... יש שם אפשרות לכבות אותו לגמרי? כי אני ממילא לא משתמש בקרוס פיידר..... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב השגתי את הטלפון של היבואן של נומרק
למי שמתעניין:
סנטרוניקס אביזרי אלקטרוניקה בע"מ
בן נון 2 בני ברק
03-5705223
אני יתקשר ונראה מה נסגר עם המיקסר הזה........ |
|
|
| Vortex_SA |
| הסטאנטון נראה טוב מאוד, המודדי בי פי אם לא צריך, אם יש דגם בלעדיהם אז עדיף לך אותו כי אתה לא תשתמש במודדים האלה, בסך הכל נראה סבבה, רק תבדוק את הנובים מפלסטיק אם נוח לך איתם, הייתי הולך על זה, רק תשווה איכויות בחנות איפשהו בין מיקסרים כדי לתת הערכה של המיקסר הזה מול מיקסרים טובים יותר... |
|
|
| AnthemFreak |
אחים שלי!!!
בקשה תעזרו לי
אני צריך שתעזרו לי למצוא את המיקסר בזול
(vestax pcv275)
לא כאילו אני אוסר עליכם לדבר על נושאים אחרים
אבל בקשה תעזרו לי
זה מממששששששששש חשוב!!!!
יש לי א הסי דיז בבית ואין לי מה לעשות איתם
אני חייב כבר לקנות את המיקסר
תודה
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
הסטאנטון נראה טוב מאוד, המודדי בי פי אם לא צריך, אם יש דגם בלעדיהם אז עדיף לך אותו כי אתה לא תשתמש במודדים האלה, בסך הכל נראה סבבה, רק תבדוק את הנובים מפלסטיק אם נוח לך איתם, הייתי הולך על זה, רק תשווה איכויות בחנות איפשהו בין מיקסרים כדי לתת הערכה של המיקסר הזה מול מיקסרים טובים יותר... |
מודדי בי פי אם!?!?!?!? ב
Stanton rm-80!?!?!?!?
אני לא ראיתי.........
בכל מקרה, עכשיו נכנסתי לדילמה ענקית בין ה
Stanton rm-80
לבין ה
Numark Matrix 3 (תודות לצח)
שאלה היא אם עדיף לי מיקסר 3 ערוצים או 4 ערוצים??????
עם מה יותר נוח לעבוד???????
תעזרו לי בבקשההההה............ |
|
|
| itamarsan |
אורן חשבתי על זה היום ואמרתי שיופי הוא לא זה שקובע אלא האיכות אז לדעתי תוסיף עוד קצת כסף ותקנה את ה4 ככה גם תוכל להוסים הרבה יותר דברים כמו פטיפונים וכ''ו
מקווה שעזרתי ומחר אני יגיד לך למה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אורן חשבתי על זה היום ואמרתי שיופי הוא לא זה שקובע אלא האיכות אז לדעתי תוסיף עוד קצת כסף ותקנה את ה4 ככה גם תוכל להוסים הרבה יותר דברים כמו פטיפונים וכ''ו
מקווה שעזרתי ומחר אני יגיד לך למה |
אחי
זה לא בגלל היופי או משהו כזה..................
דווקא הסטאנטון לדעתי גם יותר יפה וגם יותר זול מהנומרק.......
השאלה היא אם גם יותר נוח לעבוד איתו........
כי זה 4 ערוצים...... ושמתי לב שרוב התקליטנים עובדים עם 2 או 3 ערוצים......
אז עם מה לעזאזל יותר נוח לעבוד??????????????????????????? |
|
|
| itamarsan |
| אוקיי אז אתה יודע תקנה את ה3 ערוצים עם זה כככה ויש לך מספיק כניסות גם לעתיד בדקת?? |
|
|
| Scorchio |
קח את הניומארק
מיקסרים זה לא המומחיות של סטאנטון חוץ מה
VRM-10
המדהים ועוד איזה שני דגמים רוב המיקסרים שלהם ממוצעים.
דבר עם רומן יש לו את ה
RM-80
אני חושב הוא יכול להגיד לך אם הוא טוב או לא... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
קח את הניומארק
מיקסרים זה לא המומחיות של סטאנטון חוץ מה
VRM-10
המדהים ועוד איזה שני דגמים רוב המיקסרים שלהם ממוצעים.
דבר עם רומן יש לו את ה
RM-80
אני חושב הוא יכול להגיד לך אם הוא טוב או לא... |
רררווומממןןן!!!!!!
חחחחחחחחחח
אוקיי הבנתי........
אני יתקשר ליבואן ואשאל כמה הניומרק עולה......
אם הוא לא יותר יקר מהסטאנטון בצורה משמעותית - אני יקנה אותו בסוף
בכל מקרה, אני חייב לדבר עם רומן אם יש לו את ה
RM-80
אני ישלח לו PM
הניק שלו זה
Q-pixel
נכון?? |
|
|
| Q-PiXeL |
הממ...
יש לי ת
RM-3S |
|
|
|
|