|
שתי שאלות: למה הטרד לציוד נסגר? ושאלה בקשר לציוד!!!1 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
הממ...
יש לי ת
RM-3S |
ואיך הוא??????? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
הממ...
יש לי ת
RM-3S |
ראיתי תמונה של זה!!
זה נראה כמו חיקוי ל
vestax pcv275
נראה אותו דבר בול!!!!! |
|
|
| Q-PiXeL |
בדיוק, חיכוי זול לווסטקס...
בגדול הוא דיי בסדר בתחום המחירים שלו (1600 שקל) החיסרון הכי גדול שלו זה שהנובים מאפנים וזולים כאלו...
וגם הוא כולו דיי זול כזה...
בתור מיקסר ראשון הוא סבבה,
אבל לא כדאי לך לקנות אותו למה כבר היה לך מיקסר ראשון, נכון?
אז כדאי לך להשיג עוד קצת כסף ולהשקיע ב275... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
בדיוק, חיכוי זול לווסטקס...
בגדול הוא דיי בסדר בתחום המחירים שלו (1600 שקל) החיסרון הכי גדול שלו זה שהנובים מאפנים וזולים כאלו...
וגם הוא כולו דיי זול כזה...
בתור מיקסר ראשון הוא סבבה,
אבל לא כדאי לך לקנות אותו למה כבר היה לך מיקסר ראשון, נכון?
אז כדאי לך להשיג עוד קצת כסף ולהשקיע ב275... |
חחחחחחחחחחח
אחי
3900 שקל
לא בתקציב שלי
ה
rm-80
עולה 1800
זה כבר בתקציב שלי............ :D
נ.ב.
אני כנראה אקנה את ה
rm-80
בסוף........... גם כי אני מעדיף 4 ערוצים, וגם כי היבואן של נומרק לא עונה לטלפונים.......... :conf: |
|
|
| Q-PiXeL |
איזה מיקסר יש לך עכשיו?
1800 שקל...
יכול להיות זה לא בהרבה יותר איכותי משלי... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
איזה מיקסר יש לך עכשיו?
1800 שקל...
יכול להיות זה לא בהרבה יותר איכותי משלי... |
Phonic DM3030
חרא מיקסר
תבין, אפילו אקולייזר בכל ערוץ אין לו
עלה לי 700 שקל..............
אקיצר, אני נראה לי סגור על לקנות את המיקסר של סטאנטון ב
1800
אז הוא לא איכותי כמו הווסטקס..... מה איכפת לי? אני רק מתאמן איתו בבית
אני רק צריך להתקשר ליבואן לבדוק אם הוא הגיע לארץ.... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אחי יש לי מיקסר של ניוממארק
DM-3000X
והמיקסר הזה פגז חבל על הזמן..3 ערוצים בלי הרבה בלאגן ובאיכות מעולה
אני ממליץ! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יאוואראדי!!!!!!!!!
(או איך שלא מאייתים את המילה הזאת)
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
איזה מיקסר!!!! תודה רבה
black dragon!!!!!!!
אבל יותר אהבתי את ה
3002x
:crazy: :crazy: :crazy:
תמונה:
מה דעתכם?? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
יאוואראדי!!!!!!!!!
(או איך שלא מאייתים את המילה הזאת)
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
איזה מיקסר!!!! תודה רבה
black dragon!!!!!!!
אבל יותר אהבתי את ה
3002x
:crazy: :crazy: :crazy:
תמונה:
מה דעתכם?? |
אורןן איזה שוסססססססס |
|
|
| Hell_Copter |
נראה מיקסר נחמד ביותר וגם די קל לשימוש...
לא יותר מדי עמוס וצפוף כזה
וגם הצבעים נחמדים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
כן אבל אין אותו במלאי אצל היבואן.......
בעסה
אבל הגיע אליהם ה
Matrix 3
והוא עולה 1550 שקל
מה אתם אומרים? שווה???????
אלעק הבחור שדיברתי איתו אמר לי "בוא, נדליק אותו ביחד, נראה מה הוא יודע לעשות"
חחחחחחחחחחחחח
איזה מסטול................
נו אז מה אתם אומרים?
Numark Matrix 3? or Stanton RM-80? |
|
|
| AnthemFreak |
טוב שמעו......
הלכתי היום עם אבא שלי לביטמן וזה
בקיצור בהתחלה רציתי לקנות את המיקסר:
vestax pcv275
אבל המיקסר הזה יקר משהו אחושילינג
אז בקיצור הוא אמר שכדאי לקנות את ה
pcv175
שזה מיקסר תותחי
ואני אפילו יותר אוהב אוו מה 275 שאמור להיות יותר טוב
יש לו אופציות יותר מגניבות
ואני חושב שמה שעושה את ה275 כל כך יקר זה שהאקוויליזר תותחי
כאילו זה אמור להיות במס' של 6 או 8 או 4 בדרך כלל ושם זה 16
...
בקיצור .. מי צריך את זה בכלל??
אז אבא שלי הסכים לקנות את ה175
איזה כיף לי!!
אני ממליץ למי שיש תקציב שיקנה את המיקסר הזה
הוא עולה בערך 2600
ויש הרבה תשלומים
כדאי!!!!
ואורן...
נראה לי כדאי לך ללכת על הסטנטון... נראה יותר מקצועי כזה.
המטריקס נראה כמו צעצוע!! |
|
|
|
|