|
שתי שאלות: למה הטרד לציוד נסגר? ושאלה בקשר לציוד!!!1 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
ה 175 הוא ממשלא מתקרב לרמה של ה 275 אבל אני לא יכול להגיד שניסיתי על שניהם כי אני לא... :)
אבל בכל מקרה יש פה אחרים שיעידו מנסיון אישי |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ה 175 הוא ממשלא מתקרב לרמה של ה 275 אבל אני לא יכול להגיד שניסיתי על שניהם כי אני לא... :)
אבל בכל מקרה יש פה אחרים שיעידו מנסיון אישי |
אחי!!!
תאמין לי שזה שטויות
וממה שהבנתי זה רמה דומה!!
סתם כמה אופציות לא חשובות הקפיצו את המחיר!!
בוא נגיד שה175 נחשב למיקסר תותח
וגם אופציה טובה שיש בו ואין ב275
זה שיש סוויצ' כזה ליד הבאס טראבל והמיד שמשתיק אותם כזה באופן מידי
וזה אופציה די טובה שאין ב275
זה סתם שטויות
יש גם אקוויליזר כללי ב275
שזה שטויות
מי צריך את זה???
יש לך אקווילייזר בכל ערוץ ב175
אני סגור על ה175
ואני בכלל לא מצטער שאבא שלי לא הסכים לקנות לי את ה275
למשהו יש פה את אחד המיקסרים???? |
|
|
| Q-PiXeL |
החיסרון הגדול ב175 זה שאי אפשר לשמוע תאקולייזר באוזניות
אבל תאמת לפעמים זה גם יכול להיות יתרון..
וגם הטווח של האקולייזר יותר גדול אבל זה לא ביג דיל
לצח היה ת175 ואחרי זה הוא החזיר אותו ולקח ת275...
ואורן, סע לשתי היבואנים ותראה תמיקסר בענים...
סתם תראה לפחות תאיכות של החומרים שמממנו הוא עשוי, למה בסטאנטון שלי הנובים מעפנים, עשויים מפלאסטיק מסכן כזה... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
וגם אופציה טובה שיש בו ואין ב275
זה שיש סוויצ' כזה ליד הבאס טראבל והמיד שמשתיק אותם כזה באופן מידי
וזה אופציה די טובה שאין ב275
|
זה נקרא קילים
:rolleyes:
והחיסרון הבולט היחיד של ה 175 לעומת ה275 הוא שאין אקולייזר באוזניות
כמו שרומן כבר אמר
וחוץ מזה נראה לי שאין שום הבדלים משמעותיים חוץ מהמחיר
אבל בסך הכל ה175 הוא מיקסר תותח |
|
|
| dj trinity |
תכניסו את זה טוב טוב לראש
ניומארק חברה אמינה וטובה והיא טובה מפיוניר פי כמה אבל אנחנו ישראלים טפשים שאפקטים מלהיבים אותנו
סטנטון היא חברה סוג ג' למיקסרים לא איכותית בגרוש שווה זובי!
עכשיו לניומארק יש סידרה הרבה יותר מוצלחת אבל גם יותר ישנה סטייל 19 אינץ'
ובקשר לבחור שחושב שה175 יותר טוב מה 275
אתה טועה ובגדול שמעת את שניהם או שרק הסתכלת נגנת עליהם?
ה275 הוא מיקסר מעולה בעל איכות סאונד בין התובות
ה175 הוא חובבני לגמרי
קיצר החיים יפים....
(ממש אין לי מה לכתוב) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
למשהו יש פה את אחד המיקסרים???? |
כרגע לצח יש את ה 275 אחרי שהיה לו את ה 175 לתקופה ממש קצרה והוא הבין את ההבדל
החבר'ה פה הסבירו לך כבר מה החסרונות אבל שמע אחי זאת החלטה שלך... מנסים פה רק לעזור לך |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by dj trinity
סטנטון היא חברה סוג ג' למיקסרים לא איכותית בגרוש שווה זובי!
עכשיו לניומארק יש סידרה הרבה יותר מוצלחת אבל גם יותר ישנה סטייל 19 אינץ'
|
למה היא שווה זובי? מה החסרונות שלה??
זה לא שאני חושב אחרת.... פשוט לא ראיתי אותו אז אין לי ממש דעה עליו...
ואיזו סדרה יש לניומארק שהיא סטייל 19 אינץ' ויותר טובה מהמטריקס???
תפרט קצת אחי :D
ומה עם הסי די פליירים של ניומארק? שווים משהו???
או שרק פיוניר?????? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כרגע לצח יש את ה 275 אחרי שהיה לו את ה 175 לתקופה ממש קצרה והוא הבין את ההבדל
החבר'ה פה הסבירו לך כבר מה החסרונות אבל שמע אחי זאת החלטה שלך... מנסים פה רק לעזור לך |
ברור אחי!!!
ותודה גם, פשוט שאבא שלי גם ככה לא היה קונה לי את ה275
הוא היה אמור לקנות אותו בארה"ב ששם זה עולה כולה 1600 שקל
אבל בסוף הוא לא קנה
אין כל כך הבדל לדעתי
חוץ מזה זה לא כאילו אני מקצוען... אני די מתחיל
למרות שאני תותח:D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by dj trinity
עכשיו לניומארק יש סידרה הרבה יותר מוצלחת אבל גם יותר ישנה סטייל 19 אינץ'
|
לי יש את ה
dm 3002x
אתה מדבר על הסידרה הזאת? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by dj trinity
ובקשר לבחור שחושב שה175 יותר טוב מה 275
אתה טועה ובגדול שמעת את שניהם או שרק הסתכלת נגנת עליהם?
ה275 הוא מיקסר מעולה בעל איכות סאונד בין התובות
ה175 הוא חובבני לגמרי
קיצר החיים יפים....
(ממש אין לי מה לכתוב) |
די ניסיתי את שניהם אבל לא משהו רציני
..
אבל אחי אתה לא מגזים??????
חובבני??
זה מיקסר טוב
וגם המחיר שלו די מראה את זה
2700
שקל זה לא צחוק
וגם.............
אבא שלי , אז חבר שלו , יש לו חבר די ג'יי
אז אבא שלי דיבר איתו כדיי להתייעץ איתו לגבי המיקסר..
והוא אמר לו שה275 זה קצת מוגזם בתור התחלה במיוחד שזה כזה יקר!!
והוא אמר שהוא משתמש ב175..... ואם זה מספיק טוב לדי ג'יי מקצועי זה גם יספיק לי!!!!
אם משהו מכיר לדי ג'יי קוראים::::
רונן סבו |
|
|
| dj trinity |
אז ככה
סטנטון נוצרה ונחשבת לטובות שבטובות למחטים לפטיפון
עכשיו אין לה שמץ לא בבפטיפונים
לא בסידי
ולא במיקסרים חוץ מהצלחה אחת שהיא vrm 10
משהו כזה...
כמו שרומן אמר לך נובים מפלסטיק מעפן מספיק שאתה קצת משתולל ויול לקראת לך משהו למיקסר
תכלס איכות לא משהו
דיוק לא משהו
טווח תדרים לא משהו
ניומארק,
עכשיו הסתכלתי וכנראה שהסדרה כבר ממזמן ירדה מהפס יצור אבל היא מאוד דומה ל-dm1200
בקשר לקומפקטים של פיוניר אני לא חובב פיוניר אלא דנון...
פיוניר יותר ידידותיים בדרך עבודה אבל דנון זה דיוק לא שאני מתלונן (יש לי זוג 500)
קומפקטים של ניומרק לא ניסיתי
ובקשר לבחור עם הווסטאקס
אין דבר כזה מיקסר למתחילים....
ואל תסתכל על המחיר כמה שקובע את הרמה סתכל על פיוניר חרא מיקסר והוא עולה כמעט כמו ריין או a&h
וגם בלי לפגוע יש מלא דיג'יים שלא בדיוק יודעים או מבינים בציוד ואני יכול לתת רשימה ענקית אבל מה שכן הם חושבים שהם יודעים |
|
|
| AnthemFreak |
יווווווווואווווווווווו
Rane
זאת חברה בת בת זונה
איזה איכות יא אחולמניאוקי!!!
עבדתי כבר עם שתי מיקסרים שלהם!!!
איזה רמה איזה איכות!!
אבל הם יקרים חבל על הזמן!!!
אני גם לא יודע איפה מוכרים אותם!!
אני אומר אם הם יוציאו כזה מיקסר בסגנון של
pcv275
זה יהיה בין המיקסרים הטובים בשוק!!!
למה המיקסרים שלהם קצת חסרי אופציות!!!
אבל הם כאלה נוחים לשימוש!!!
וגם
allen & heath
בני זונות!!! |
|
|
|
|