|
dromen
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
Nou, laat ik dan ook eens een thread starten met inhoud :p
Ik heb vannacht weer eens gedroomd. Doe ik altijd, maar deze was wel grappig:
Tiesto kwam naast ons wonen. Ik woon dus in een soort van appartementencomplex, huurwoningen via de woningbouw. Mwa, ik vond t wel lachen, alleen snapte ik het niet. Tenslotte mogen je inkomsten niet al te hoog zijn als je hier wil gaan wonen.
Maar de buren waren dus boos, gingen de woningbouw opbellen en wilden een soort van demonstratie houden omdat ze het niet eerlijk vonden dat iemand als Tiesto die zo veel verdient, hier mocht wonen.
Even later in mijn droom ging ik naar Frankrijk om een tijdje weg te zijn van hier(hoewel ik besefte dat ik toch beter in het weekend kon gaan, omdat ik morgen nog moet werken). Kom ik Armin tegen bij het inpakken van mijn tas. Blijkt dat ie ook naar Frankrijk gaat! Omdat hij de wereld wilde verkennen, en nog wat andere dingen uit wilde spoken voordat hij met Tonélie, zijn vriendin, door de bruiloftstunnel ging. (dat waren zijn letterlijke woorden, maar ja, hij had ook een bril in mijn droom, ik ben dus bang dat het niet mijn paranormale vermogens waren die daar aan het werk waren)
Hoe een geest werkt hè? Ik heb niets met deze mensen, behalve dan die keer dat ik met Armin moest draaien op Sixpack. Tiesto heb ik zelfs nog nooit live gehoord of gesproken! HOE KOMT MIJN GEEST DAN OP ZULKE IDIOTE GEDACHTEN???? Nouja, ik had in ieder geval de grootste lol in mijn droom! Ben trouwens daarna nog computersepelletjes gaan doen met Armin op de My First Sony (alsof dat kan en alsof ik zo'n ding heb!)
:D :D :D
Hebben jullie ook dance-gerelateerde dromen? |
|
|
| TimeportE |
ik heb wel eens gedroomd dat ik aan het draaien was en met 3 platen aan het klooien was, en dat marco v op eens achter me stond en dat ik echt de toekomst was en hoe ik dat nou deed met die platen! :D:D
verder weinig rare dromen met trance of dj's derin..
heb wel eens raar gedroomd (toen ik 5 was) dat ik een draak dood maakte met een muizenval maar das weer een heeel ander verhaal! :) |
|
|
| Eye-Riz |
| dromen zijn echt te gek! ik heb al door Tom's oor gekropen, zoals Jerry dat doet, ik heb op een spoorbaan voor mijn leven moeten rennen met hazewindhonden achter me aan, ik ben door slangen gebeten, ik ben dood gegaan, doden zijn weer herrezen, ik heb zelfs voorspellende dromen gehad, echt best bizar allemaal. Je kunt het zo gek niet bedenken of je droomt het! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ik heb zelfs voorspellende dromen gehad, echt best bizar allemaal. Je kunt het zo gek niet bedenken of je droomt het! |
das echt freaky, heb echt een aantal keer zon deja-vu gehad!! dan krijg je (althans ik iig) zo'n x-files feel!! echt best creapy! :) |
|
|
| magrec |
Dromen over dance, niet dat ik me het kan herinneren.
Slangen willen nog weleens voor komen in mijn dromen.
Laatst was ik in één van mijn dromen op bezoek bij de diëtist :p :p. Dat was net in een week waarin ik mijn poging om zwaarder te worden had opgegeven :p
Vroeger droomde ik heel vaak over het vergaan van de wereld en dat ik als enigste overbleef :rolleyes: :p |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | | Originally posted by Eye-Riz ik heb zelfs voorspellende dromen gehad, echt best bizar allemaal. Je kunt het zo gek niet bedenken of je droomt het! |
nou, heb laatst gedroomd dat ik in het ziekenhuis was, omdat mijn vriendin zwanger was en een kind zou krijgen.
Zag haar buik met de seconde groeien.....
hoop toch niet zo dat dit een voorspellende droom is Eye-Riz :nervous:
GreetZ RubDub |
|
|
| Cosmic Guy |
Haha, wat een dromen! Ik droom ook wel, alleen nooit over trance ofzo (alhoewel ik dat best wel eens wil).
Ik had vannacht echt een vage droom, alleen vergeet ik altijd de helft meteen als ik wakker word! Ik was op een soort boerderij met een collega en er stonden 2 koeien vastgekettinkt aan elkaar. Ik zal ze al kijken en dat was niet best. Ze gingen me achterna dus ik snel wegrennen via het dak enzo. Ik was best bang.... En toen was ik opeens in een auto met 1 man en 1 vrouw en we reden naar een hotel waar de man opeens stopte en ons eruit gooide. Bleek een soort psychopaat te wezen. Wij naar binnen en douchen en toen kwamen er opeens 20 politieagenten in onze kamer om ons te beschuldigen van meervoudige moord! Ik spoot ze nat met de douchekop maar mocht niet baten.... En toen ging de wekker.
Ik droom ook vaak over vliegen en vliegtuigen die dan neerstorten bij mij in de buurt. Best scary:nervous: en het was ERG realistisch (ik woon namelijk vlakbij wat landingsbanen van Schiphol...) |
|
|
| Access |
Ik eens gedroomd dat ik Ferry Corsten tegekwam ...
Ik reed op m'n fiets erges heen toen ik voor 'n gesloten brug kwam te staan ... toen stond ineens Ferry naast op zijn fiets :)
Dus volgt 'n heel kort raar gesprek:
Ik: Ey Ferry !
Ferry: Hey Maurice (Hij kende m'n naam !!! Woei !!! :D)
Ik: Hoe issie met jouw dan ???
Ferry: Goed, met jouw ???
Ik: Jah prima !!! Draait alles nog 'n beetje ???
Ferry Jah, alles draait perfect.
Ik: Mooi man ...
En toen ging de brug weer open, we zeide gedag en we fietste weer weg ...
Behoorlijk vaag dus ... :conf:
Ik hep ook ooit es gedroomd dat d'r 'n moordzuchtig geit achter me aan zat :eek: :p |
|
|
| T.H.C. |
Ha die eye-riz, dokter thc heeft je droom even geanalyseerd, het komt erop neer dat je niet begrijpt wat tiesto heeft wat jij niet hebt, en dat je dus niet begrijpt waarom hij zo belachelijk veel verdiend terwijl het gewoon een mens is als ieder andere mens.
Wat ik niet kan verklaren is dat je Armin ineens tegen komt tijdens het inpakken van je spulletjes(Armin in je slaapkamer:conf: ), misschien vond je hem (onbewust) toch wel interessant die keer dat je hem gesproken hebt en vind je het toch wel zonde dat hij de grootste fout in zijn leven gaat maken, vandaar dat hij bruiloftstunnel zegt, ipv de boog die het normaal is, een tunnel is donker, eng, negatief.
Conclusie, je snapt het succes van tiesto niet en je vind Armin stiekem toch wel een skatje, met wie je graag en spelletje zou willen spelen.;)
Kan er ook helemaal naast zitten hoor maar ik verveel me een beetje en moet de tijd doden, ben nl ziek.
Heb zelf de laatste jaren vrijwel geen dromen meer, iig niet bewust maar ik kan me herinneren dat ik een paar jaar geleden tijdens een droom doorhad dat ik aan het dromen was, dat was erg stoer dan kan je je eigen droom beïnvloeden, en sturen. Dit was erg leuk heb ik later jammergenoeg nooit meer gehad.
Ok nu ga ik weer even verder met ziek zijn...
Edit: dikke lol om dat gesprekje access, mooi man...:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Heb zelf de laatste jaren vrijwel geen dromen meer, iig niet bewust maar ik kan me herinneren dat ik een paar jaar geleden tijdens een droom doorhad dat ik aan het dromen was, dat was erg stoer dan kan je je eigen droom beïnvloeden, en sturen. Dit was erg leuk heb ik later jammergenoeg nooit meer gehad.
|
Wat had je geslikt/geblowed/gesnoven/gespoten? :p |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nop was helemaal nuchter (was nl 14 ofzo..) bij gebruik van deze troep heb ik al helemaal geen dromen meer en slaap ik als een roosje:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by New Wave
We zijn nie allemaal zoals jij knul!
:tongue2 |
|
|
|
|