return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
I. R. L (pg. 12)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
jag finner det humorisktiskt att du träffat min bror men inte mig ;)

Jag måste vara en dagdrömmare som tror mig sett dig många gånger, t.om pratat med dig ett flertal gånger, *tår i ögat* för att inte tala om all dans vi ufört sida vid sida, eller de bilresor vi gjort, *snyft* och tåg... *gråååter*

schtackars kenny ponken.. *tröstar*

hehehehehe

måste ha varit en dröm för mig också då att du vizay och jag käkade på mcdonalds en gång tillsammans.... kanske bara imbillade mig nån av er... men vem :eek:
chjo
Jag har ingen lista.. än, men skulle kunna göra en liten. :)

Midway I, Steve, Dioxys, Glorie??, Vizay?? + nån mer
Var väl hemma hos mig och JRE.
Sen hälsade jag lite snabbt på några inne på Midway, Mindshooter bla. tror jag.

Trinity II, snackade bytte några ord med Dioxys och tror den andra var Vizay. Steve var så upptagen hela tiden där.. ;)

På SMC snackade jag inte med nån, men såg en del av er där. Stod 1 meter från mind. men han inte komma på nått bra sätt att kommunicera där inne innan de var för sent..
Pjox
quote:
Originally posted by chjo
Midway I, Steve, Dioxys, Glorie??, Vizay?? + nån mer
Var väl hemma hos mig och JRE.

Om det va nån flicka me Vizay och dom vare nog inte Glorie, utan det var nog troligvis jag.
chjo
quote:
Originally posted by Pjox
Om det va nån flicka me Vizay och dom vare nog inte Glorie, utan det var nog troligvis jag.

De ja, så kan det vara :)
Smekbar
quote:
fick just reda på att jag även träffat Treo och JayBee en liten liten stund, och så har jag köpt en klänning av Glorie :p

hihi, visste inte att du e tjej pjox så jag blev en smula förvånad när jag läste den meningen =)
Pjox
Smekbar : haha säker på att jag är en tjej o inte en kille som använder klännig? ;)
dbl
quote:

enda tjejen som va med på midway va la vizay's brud om jag inte minns helt fel.... e det du?????
Pjox
dbl : yes thats me. är väl det jag brukar bli presentera som, Vizays tjej:p
dbl
quote:
dbl : yes thats me. är väl det jag brukar bli presentera som, Vizays tjej:p

hehehe.. tänkte nästan det.. kollade upp dig på svenska folket också och såg det namn..

mindshooter
vizay
stävä
sipobitch
aendy
zamson
dj irish
gaby
Dioxys
trance_christer
impulse
Pjox :)

fick man lagt till en till i listan då :)
Pjox
:D Då måste jag ju lägga till dig, dbl, på min lilla lilla lista. Eftersom du har träfta mig så kom jag fram till att jag måste träffat dig.
Och Japp jag vet jag är jätte snabbtänkt ;)

dbl
quote:
:D Då måste jag ju lägga till dig, dbl, på min lilla lilla lista. Eftersom du har träfta mig så kom jag fram till att jag måste träffat dig.
Och Japp jag vet jag är jätte snabbtänkt ;)

hehehehehehe.. va smart du e... vi träffades förresten på midway.
vet inte varför, men du jag o vizay stod utomhus och pratade om massage... hehehehe... kanske kommer ihåg det för det e preciiiiiis det jag vill ha nu... åhhhh va skönt det hade varit :)
JayBee
quote:
Originally posted by dbl
hehehehehehe.. va smart du e... vi träffades förresten på midway.
vet inte varför, men du jag o vizay stod utomhus och pratade om massage... hehehehe... kanske kommer ihåg det för det e preciiiiiis det jag vill ha nu... åhhhh va skönt det hade varit :)

ok det räcker nu, jag tror inte nån vill att du ska gå in på detaljerna :nervous: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement