return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 
I. R. L (pg. 25)
View this Thread in Original format
Scintilla
quote:
Originally posted by Laszlo

+Scintilla, fast jag tror inte hon minns det

jodå, visst gör jag det ;)

två gånger t o m, fast första gången var det ju mest jag som var otroligt virrig, haha :crazy:

tyckte det behövdes en ordentligt presentation den här gången och det har jag precis för mig att vi grejade ut rätt fint :p

Nåja, hur som helst. Jag vågar inte göra nån lista, för jag har inte riktigt klurat ut vilket ansikte som hör till vilket nick i många fall, så min lista skulle nog bli helt fel :gsmile: ... plus att jag inte har stenkoll på vilka som är reggade här resp på tc..

och ja;

scintilla = virrpanna big time

:D

SteveTranz4ever
Esset... när vi talar om IRL så menar vi här på SWETA så klart folk man träffat från SWETA IRL :)

Just a note :)
reveal
quote:
Originally posted by EsseT
HALL OF FAME

Typ 80% folk som inte finns på TA :rolleyes:
jofawe
quote:
HALL OF FAME

och jag står inte ens med :(
SteveTranz4ever
Jag vet när jag inte är populär... då blir man inte med i Essets IRL lista ;) haha
EsseT
Har gjort om listan så att den nu visar de som JAG vet eller tror finns med på TA nåt fel kan finnas Jag tror med att det finns många som jag har träffat o pratat med som jag inte minns eller inte vet om här. OBS jag vet att jag träffade många på de senaste två kryssningar som var här ifrån NI som vet vem jag är kan ju göra en notis =) Jag lovar att listan uppdateras om jag vet om fler och ni får hjälpa mig med För om jag ska ta med alla jag träffat så kommer jag nog upp i över 300 dock är inte alla med på TA :)

Hall of Fame TA

Airbase
Andreas H
desphyxia
Dioxys
Dj Mikal ( Mike shiver)
Irish
Endre
Envio
Errko
Evggyrt
Fairlayt
Ferren
Glorie
Gurgel
Impulze
jeremy1984
Jofawe
Mindshooter
MojjMojj
parham
STEVE :)
Scul
Scintilla
Tears
Vizay
wezzman
WoberT

PS finns det något sätt att uppdatera utan att man måste editera eller skriva om det Tänkte om man kunde bara gå in o ändra det man hade missat i det inlägget man har sänt OBS om någon kan hjälpa mig att föklara hur man få med ett kort på sig vänligen tala om det :)
STIV kanske kan hjälpa mig... :P
Glorie
quote:
Har gjort om listan så att den nu visar de som JAG vet eller tror finns med på TA

tur för dig esset :o :wtf:
EsseT
Glorie då? men jag tog ju med dig med hehe :)
såja nu ska vi vara snälla här mot mig :D
tralala...o fler folkz blir det =)

:tongue3
FredAcler
Esset: men, jag då.... ;):)
Kamelen
Jag har sett en del utav er men ni har inte sett mig =) who am I =).. ingen gåta iförsig =) skrev bara på knepigt sätt..

Pjox
EsseT : jag tror jag träffat dig facktiskt.. Lite osäker men jag tror det :p
EsseT
Pjox hmm mycket möjligt jag vet inte :) hehe vet om för många Så man kan inte ha alla i huvudet =) hehe...Får nog ta o skriva ner alla personer i en såndar mina vänner bok , en såndar som vissa srang omkirng med i högstadiet =) HIHIHI =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement